Skocz do zawartości




- - - - -

[W201] Ustawienie gazu


14 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   PanzerIV


  • Postów: 292
  • Na forum od: 09 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 190E - M102 85'
  • Trzeci Mercedes:C124 320CE 93'

Napisano 18 października 2015 - 19:25

Ogólnie blos lepiej "reguluje" skład mieszanki i w odróżnieniu do miksera nie generuje spadku ciśnienia na dolocie powietrza, Do regulacji blosa trzeba dobrego gazownika, żeby spisywał się lepiej od miksera, jak nie wyreguluje Ci ktoś ze sprzętem i wiedzą to różnicy może nie być lub będzie nie wyczuwalna.
Wg. mnie instalowanie blosa w silnikach m102 jest mało sensowne, ilość rzeźby którą trzeba odwalić żeby prawidłowo zamontować blos jest tak duża że mija się to z celem. Zwłaszcza że w tej samej cenie możesz mieć upgrade na instalacje II-gen która lepiej sobie poradzi z regulacja i jest mniej inwazyjna w układ dolotowy silnika.



#12 Offline   Andrzej90and1


  • Postów: 165
  • Na forum od: 14 wrz 2012
  • Miejscowość: Łomża
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 22 października 2015 - 12:58

3 generacja 100% zmniejsza strzały :D

#13 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 października 2015 - 21:43

Wyświetl postUżytkownik Andrzej90and1 dnia 22 października 2015 - 12:58 napisał

3 generacja 100% zmniejsza strzały :D
Idąc tym tropem:
Zmiana wtrysku na elektroniczny niweluje strzały o 120% :czujnik:

#14 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 23 października 2015 - 21:46

Dokładnie, IIIgen wcale nie wyklucza strzałów w 100%. Mitasubiszi Galant, nie pamiętam generacji ale ten z plastikowym kolektorem dolotowym na 3ciej generacji strzelił znajomemu znajomego. Z kolektora mało co zostało.

#15 Offline   stiv88


  • Postów: 108
  • Na forum od: 26 cze 2015
  • Miejscowość: glińsk
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 października 2015 - 17:42

Witam.Mam takie samo auto jak ty i też w gazie.Także miałem problem z wyregulowaniem gazu "gaz też 1 generaci" u gazowników stwierdziłem że sam się tym zajmę

Musisz mieć najlepiej nowe kable zapłonowe,kopułkę i świece firmy beru

Regulacja gazu
Bieg jałowy
Na reduktorze masz tam taką plastikową śrubę "ja mam niebieską".Odpalasz silnik "silnik ciepły" przełączasz na gaz
1.Zakręcasz śrubę pooowoli aż do momentu jak będziesz słyszał że silnik keklocze.Nie kręć tak aby ci on nie zgasł.
2.Następnie odkręcasz śrubę i liczysz obroty do momentu aż silnik znowu zacznie keklotać.
3.Po przeliczeniu ile miałeś obrotów np 3 dzielisz to na pół czyli 1,5 .I o tyle śrubę wkręcasz .Silnik powinien normalnie wtedy pracować na biegu jałowym.

Obroty 3 tys.
1.Odpalasz silnik "silnik ciepły" przełączasz na gaz.Odkręcasz śrubę na wężu od gazu.
2.Następnie niech kolega trzyma gaz do 3 tych obrotów a ty w tym czasie zakręcaj śrubę stopniowo.
3.Kiedy auto zacznie samo schodzić z obrotów to wykręć ją o pół obrotu
4.Idziesz i koledze stawiasz piwko

Ja tak ustawiłem w trasie jak jadę 90-100 km/h bierze mi 8 litrów gazu.
Jeżeli to nie pomoże to może masz nie taki mikser
Powinieneś mieć taki http://www.phjacus.p...-300E-p639.html jak by coś mam taki nowy.Ponieważ zakupiłem go przed regulacją myślałem że mam inny a mam taki sam .. mogę ci odsprzedać troszkę taniej. Lub do regeneracji masz parownik.








Podobne tematy Zwiń