Skocz do zawartości




- - - - -

Kierownica - zaślepka AIRBAG


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   tato81


  • Postów: 624
  • Na forum od: 04 sie 2009
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 marca 2016 - 17:51

Koledzy czy kierownice zaprezentowane na zdjęciu to te same kierownice? Wiem że jedn to airbag a druga nie. Chodzi mi dokładnie o to czy do kierownicy nr 1 będzie pasowała zaślepka kierownicy od AIR BAG? Zawsze podobała mi się kierownica nr 2. Da się to zamontować na kierownicy nr 1? Czy te środki są wymienne/zamienne.

Dołączona grafika



#2 Offline   tato81


  • Postów: 624
  • Na forum od: 04 sie 2009
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 marca 2016 - 20:22

Nikt nic nie wie w temacie? Kierownice pochodzą od modelu W201 190. Chodzi mi tylko o to czy do kierownicy nr 1 podejdzie zaślepka airbagu z kierownicy nr 1.

#3 Offline   jareo


  • Postów: 8
  • Na forum od: 05 sty 2014
  • Miejscowość: recz
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w123 sedan
  • Trzeci Mercedes:w123 kombi

Napisano 17 marca 2016 - 20:38

Nie podejdzie, inna konstrukcja kierownicy; spróbuj przełożyć kierownicę z poduchą, wielo wpust ma ten sam, być może spód będzie się różnił, ale zawsze można podciąć, zeszlifować.

#4 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 17 marca 2016 - 21:28

Nic się nie szlifuje, tylko przekłada pierścienie ślizgowe do kierownicy z srs - jeżeli była na taśmie.
Sam konstrukcja kierownic jest różna i nic nie jest zamienne. Poza tym średnica tej bez poduszki to chyba 410mm, a tez z poduszką to 390mm.

#5 Offline   tato81


  • Postów: 624
  • Na forum od: 04 sie 2009
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 marca 2016 - 18:43

No to się podłamałem. To chyba nie mam co kombinować tylko od razu szukać kompletnej kierownicy AIRBAG najlepiej od razu do modelu W201

#6 Offline   jareo


  • Postów: 8
  • Na forum od: 05 sty 2014
  • Miejscowość: recz
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w123 sedan
  • Trzeci Mercedes:w123 kombi

Napisano 18 marca 2016 - 20:41

Nie tylko z w201; w124, w210 te przekładałem, ale może i inne modele też to samo.

#7 Offline   tobia


  • Postów: 6
  • Na forum od: 25 lis 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 maja 2016 - 19:22

Witam
Chciałbym nawiązać do tematu kierownic i zadać pytanie dotyczące zamienności kierownicy z poduszką i z zaślepką.
Mam samochód w124 sedan z kierownicą Sportline z modelu 129 ( mała przerwa między ramionami dolnymi). Kierownica jest zniszczona i chciałem kupić używaną kierownicę w dobrym stanie. Zdecydowanie większy wybór i ładniejsze są kierownice z poduszką. I tutaj moje pytanie - czy da się bez piłowania, cięcia, wiercenia itp. przełożyć środek (ślizgi do sygnału+konstrukcję zaślepki) do kierownicy która ma zamontowany środek pod poduszkę powietrzną ? Czy ktoś to z Was już przerabiał ? Dziękuję za informacje.








Podobne tematy Zwiń