może słaby akumulator i niskie napięcie dopóki altrnator nie podciągnie trochę
0
88 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 21 października 2010 - 20:06
#12
Napisano 25 października 2010 - 20:12
Oo widzisz a coś w tym może być ... Stało się to wtedy gdy akumulator był prawie padnięty ja do palenia a tu ciężko,odpalił i wtedy zaczeła kontrolka świrować ;/ nie wiem czy to coś poważnego.... jedynie Boje się aby mi na dniach poducha zębów nie powybijała...
#13
Napisano 26 października 2010 - 00:13
kolego, jak lampka świeci, to jest to jej potencjalna awaria, czyli po prostu przestaje działać. Wiec zębów nie pogubisz znajomy w audi a6 96 rok, ma tak od zawsze, po odpaleniu kontrolka SRS świeci 2 minuty, potem gaśnie, było tak od zawsze, (było, ale nie wiem czy powinno). Podkreślam, że w audi akumulator sprawny od początku posiadania auta (od 4 lat) wiec czy to może być aku? Trochę to dziwne, może ktoś ma jakieś inne sugestie, doświadczenia?
#14
Napisano 27 października 2010 - 16:03
wnusio87, Według mnie to zapalenie się kontrolki na 2sek to kod jakiegoś błędu systemu SRS.
Poszukaj na forum o diagnostyce przez gniazdo 16 pinowe (o ile dobrze pamiętam) obok akumulatora i wybłyskaj sobie kody błędów, powinno ci wybłyskać kod błędu systemu SRS i wtedy z tabeli umieszczonej gdzieś na forum odczytasz sobie co to za błąd.
Próbowałeś metody ze zdjęciem klem z akumulatora na jakiś czas? Wtedy niektóre błędy się kasują, może po takim zabiegu błąd zniknie i nie wróci.
Poszukaj na forum o diagnostyce przez gniazdo 16 pinowe (o ile dobrze pamiętam) obok akumulatora i wybłyskaj sobie kody błędów, powinno ci wybłyskać kod błędu systemu SRS i wtedy z tabeli umieszczonej gdzieś na forum odczytasz sobie co to za błąd.
Próbowałeś metody ze zdjęciem klem z akumulatora na jakiś czas? Wtedy niektóre błędy się kasują, może po takim zabiegu błąd zniknie i nie wróci.
#15
Napisano 27 października 2010 - 18:57
Właśnie spróbuje te klemy odpiąć może akurat pomoże.. A jeżeli chodzi o podłączenie do komputera czy coś takiego to nie mam możliwości jedynie z 70km do Lublina ale znowu czas nie pozwala...
#16
Napisano 27 października 2010 - 19:07
U mnie w audi pali sie od czasu gdy wyjąłem kierownice bo zminiałem na obita skórą... Nie mogłem jej zgasic to wyjąłem żarówke. Wiem ze to nie rozwiązanie ale nie chciało mi sie z tym bawic...
#17
Napisano 27 października 2010 - 19:30
Widze sami fachowcy:P
michancio, A kierownica, którą założyłeś ma AirBag? Taki sam jak w tej starej?
wnusio87, W124 nie diagnozuje się komputerowo, tzn da się to zrobić poprzez interface StarDiagnostic czy jakoś tak, ale prościej jest sobie wybłyskać kody błędów przy pomocy żarówki.
Bierzesz kabel z zarówką a w zasadzie 2kable przylutowane tak, że jak podłączysz + i - to żarówka świeci (żarówka 12V), no i minus dotykasz do karoserii, a + wkładasz w poszczególne gniazdka w gnieździe 16pinowym i chyba przekręcasz kluczyk na zapłon, wtedy liczysz błyśnięcia.
Poszukaj na forum, sposób działa wiele osób go sprawdzało w tym ja, ale u mnie żadnych błędów nie wybłyskało.
michancio, A kierownica, którą założyłeś ma AirBag? Taki sam jak w tej starej?
wnusio87, W124 nie diagnozuje się komputerowo, tzn da się to zrobić poprzez interface StarDiagnostic czy jakoś tak, ale prościej jest sobie wybłyskać kody błędów przy pomocy żarówki.
Bierzesz kabel z zarówką a w zasadzie 2kable przylutowane tak, że jak podłączysz + i - to żarówka świeci (żarówka 12V), no i minus dotykasz do karoserii, a + wkładasz w poszczególne gniazdka w gnieździe 16pinowym i chyba przekręcasz kluczyk na zapłon, wtedy liczysz błyśnięcia.
Poszukaj na forum, sposób działa wiele osób go sprawdzało w tym ja, ale u mnie żadnych błędów nie wybłyskało.
#18
Napisano 27 października 2010 - 19:33
michancio .. No wiesz ja takim kamikaze to nie będę po to jest kontrolka aby informowała.. Kiedyś w necie czytałem ze ktoś miał taki problem (tylko nie pamiętam w jakim aucie) nie przejmował się,tylko któregoś dnia po odpaleniu kontrolki już nie zobaczył tylko poczuł jak uderza 250zł w twarz... No nic jutro albo nawet dziś na noc spróbuje odłączyć akumulator i jutro się okaże !
#19
Napisano 27 października 2010 - 19:37
wnusio87, no więc po to właśnie się robi diagnostykę, nawet samodzielną, żeby wiedzieć co jest nie tak.
A co do samoczynnego wystrzelenia poduszki to raczej jakiś mit, jeśli kontrolka się paliła to znaczy, że była awaria systemu i system został zdezaktywowany, i był zdezaktywowany cały czas niezależnie ile razy był gaszony i odpalany silnik, błąd można skasować poprzez interface diagnostyczny, sam się nie skasuje ani nic nie wybuchnie. System SRS jest zabezpieczony przed samoczynnym odpaleniem, chyba, że ktoś zewrze + i - od poduchy to poducha wystrzeli bo tak ma być.
A co do samoczynnego wystrzelenia poduszki to raczej jakiś mit, jeśli kontrolka się paliła to znaczy, że była awaria systemu i system został zdezaktywowany, i był zdezaktywowany cały czas niezależnie ile razy był gaszony i odpalany silnik, błąd można skasować poprzez interface diagnostyczny, sam się nie skasuje ani nic nie wybuchnie. System SRS jest zabezpieczony przed samoczynnym odpaleniem, chyba, że ktoś zewrze + i - od poduchy to poducha wystrzeli bo tak ma być.
#20
Napisano 27 października 2010 - 19:38
KamillO124... ja to może jednak kabelków nie będę pchał bo znając moje możliwości mogę coś nabroić ;/ najpierw ten akumulator a potem pomyślimy !!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Gaśnie podczas jazdy |
Mercedes S, CL i SEC | Fiksu1901 |
|
||
Kontrolka klocków nie zaświeca się |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
Kontrolka klocków nie zaświeca się |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolumbryna |
|
||
[w201/w124] Świecąca się kontrolka ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | jedrus |
|
||
[W124] Brak kontrolki SRS przy przekręcaniu kluczyka |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Filip02052000 |
|