Skocz do zawartości




- - - - -

[W201] Dobór dyferencjału



10 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   PanKu


  • Postów: 22
  • Na forum od: 11 wrz 2018
  • Miejscowość: Łomianki
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:1987 skoda 120swap subaru EJ20

Napisano 07 kwietnia 2019 - 09:07

odświeżam kotleta, żeby nie zakładać nowego tematu.
Jakichś czas temu pisałem na forum że dyfer mi klęka. Kupiłem całe sanki z dyfrem i wachaczami i wogóle komplet z automatu, przełożyłem i jest spoko, ale tamten dyfer co miałem okazał się dobry, ten luz co miałem przy ruszaniu i stuki to dochodziły z sanek, praktycznie na włoskach się trzymały, wyginają się nogą jak się na nie stanie, są poważnie zjedzone, w dodatku musiał dostać w koło, bo mocowanie górnego wachacza, byle jak dosmarkane do sanek :O No szok... Oczywiście sanki śmietnik. Założyłem to z automatu co kupiłem i jest super, ale tak mój dyfer był 3.23, ten co kupiłem też 3.23.
Ale są inne półosie, flansze na oko inne, i pytanie czy ten stary dyfer z półosiami mogę zostawić sobie na części zamienne? Czy nie pasują wzajemnie?

Stare:
Dołączona grafika

Nowe:
Dołączona grafika


Czy półosie pasują zamiennie? Czy nic z tych starych sanek się nie nada?

A i zalałem MOTUL 75w140 (niebieski jest :lol:), nadaje się to do tych dyfrów?

Użytkownik PanKu edytował ten post 07 kwietnia 2019 - 09:11











Podobne tematy Zwiń