Użytkownik hadrianus edytował ten post 14 października 2017 - 07:45
0
[w124] problem e skasowaniem błędu 4 i 11
Rozpoczęty przez hadrianus, paź 14 2017 07:35
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 14 października 2017 - 07:35
<p>Witam wszystkich. Silnik m111.960 94r. Obroty falują, błędy błyskowe to 4 i 11, nie da się ich skasować, stale powracają. Wiązka zrobiona, czujniki sprawne, świece i kable nowe. Faluje na gazie i na benzynie. Problem zauważony od czasu zmiany zbiornika gazu, możliwe że coś namieszane w sterowniku lpg?
#2
Napisano 16 października 2017 - 23:47
Temat do zamknięcia. Przepływomierz. Podejrzewam że w większości dziwnych przypadków falowania to właśnie on ma winę. Podczas diagnozy zwrócić trzeba uwagę nie tylko na napięcia na pinach wiązki przepływomierza. Część trzeba sprawdzić oscyloskopem a nie tylko multimetrem. Nie tylko o napięcie tutaj chodzi. Z pozoru sprawna przepływka podpięta pod oscyloskop okazuje się niesprawną. Polecam oryginalne części. Często się czyta na innych forach że to wymienione, tamto wymienione: wiązka, świece, przewody, czujniki i dalej to samo a przepływka nowa. Tylko czy na pewno sprawna i o odpowiednich parametrach?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
silnik m104 kod błędu 46 - prośba o pomoc |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Krzylis |
|
||
Wyprosotwanie błędu w Dowodze rejstarcyjnym (rok produkcji) |
HydePark | Blusik |
|
||
W 124 E 320 kod błędu 13 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | bartekg |
|