Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] problem e skasowaniem błędu 4 i 11


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Offline   hadrianus


  • Postów: 248
  • Na forum od: 06 lip 2016
  • Miejscowość: Krajna
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 października 2017 - 07:35

<p>Witam wszystkich. Silnik m111.960 94r. Obroty falują, błędy błyskowe to 4 i 11, nie da się ich skasować, stale powracają. Wiązka zrobiona, czujniki sprawne, świece i kable nowe. Faluje na gazie i na benzynie. Problem zauważony od czasu zmiany zbiornika gazu, możliwe że coś namieszane w sterowniku lpg?

Użytkownik hadrianus edytował ten post 14 października 2017 - 07:45




#2 Offline   hadrianus


  • Postów: 248
  • Na forum od: 06 lip 2016
  • Miejscowość: Krajna
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 października 2017 - 23:47

Temat do zamknięcia. Przepływomierz. Podejrzewam że w większości dziwnych przypadków falowania to właśnie on ma winę. Podczas diagnozy zwrócić trzeba uwagę nie tylko na napięcia na pinach wiązki przepływomierza. Część trzeba sprawdzić oscyloskopem a nie tylko multimetrem. Nie tylko o napięcie tutaj chodzi. Z pozoru sprawna przepływka podpięta pod oscyloskop okazuje się niesprawną. Polecam oryginalne części. Często się czyta na innych forach że to wymienione, tamto wymienione: wiązka, świece, przewody, czujniki i dalej to samo a przepływka nowa. Tylko czy na pewno sprawna i o odpowiednich parametrach?








Podobne tematy Zwiń