Skocz do zawartości




* * * * - 2 głosy

Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo


111 odpowiedzi w tym temacie

#111 Offline   tomsad


  • Postów: 166
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 31 stycznia 2025 - 14:26

Dołączona grafika
+ 100 litrów na bide powiększenie, podłoga bagaja odrobinę kieruje się ku górze aby wytwarzało się niższe ciśnienie, nie opuściłem całkiem na równo z podłogą krawędzi na końcu bagażnika, przy małych prędkościach beż znaczenia, ciekawe ile spadnie spalanie na trasach 1000+ gdzie cokolwiek już mozma stwierdzić, zderzak nie jest już żaglem, jeździc obserwować, nie oglądacie zderzak huj najbrzydszy na wsi będzie szlifowany z naddatku żywicy itp

Użytkownik tomsad edytował ten post 31 stycznia 2025 - 14:27




#112 Offline   tomsad


  • Postów: 166
  • Na forum od: 27 sty 2019
  • Miejscowość: Dębica
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 lutego 2025 - 19:40

Po testach, pod wiatr czy z wiatrem czuć poprawę stabilności i to na balonach zimowych, złoty 50...dwa złote+ oczywiście u naszych braci na autobanie można puścić kierownicę jedzie bez bujania, czyli seryjny spierdolony zderzak tak nabiera powietrza i robi ciśnienie pod autem, ciszej w aucie, turbo ciszej pompuj przy dwuch złotych a dokładniej na większym podciśnieniu jedzie przy 2 złotych bo jeszyma zapas bez doładowania jechać jeszcze ponad dwa zlote= spadły opory lżej jedzie, i zajebiscie








Podobne tematy Zwiń