Hmm najgorzej to u mnie z przodem bo mam momentami wrazenie ze stoi wyzej niz tyl Ale skoro do wymiany gum tez trzeba sciagac springi to chyba rozejrze sie za sprezynami albo od sportline (wiem, ze ciezko dostac) albo za h&r niebieskimi. Tylko slabo widze wymiane tego samemu, jak widzialem ile sie gosc meczyl kiedy spawalem kielich.
3
[w201] Obnizanie zawieszenia bez zmiany sprezyn
Rozpoczęty przez FilipW, cze 17 2008 13:16
71 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 17 czerwca 2008 - 14:07
#12
Napisano 17 czerwca 2008 - 14:11
FilipW, szukaj rowniez sprezyn Ventura zielonych . Co do wymiany sprezyn tak jak mowie - trzeba pomysleć i idzie jak z gorki
#13
Napisano 17 czerwca 2008 - 15:06
A czy sprezyny od 124 h&r czerwone sa takie same jak do 190?Bylem w Kielcach u goscia ktory ma sporo czesci uzywanych i ogladalem ladne czerwone h&r tylko nie umial mi powiedziec czy sa od 124 czy od 190 no i powiedzial ze moze mi je zamienic na zasadze ze ja mu oddaje te co mam teraz w samochodzie a on daje mi te, czy to mi sie oplaca w razie czego?
#14
Napisano 17 czerwca 2008 - 15:23
H&R do 190 i 124 sa inne. Maja ta sama srednice ale inna twardosc i wysokosc.
FilipW, podaj numer ktory jest na sprezynach i bedzie wszystko jasne ;-)
FilipW, podaj numer ktory jest na sprezynach i bedzie wszystko jasne ;-)
#15
Napisano 18 czerwca 2008 - 07:23
Hmm no to niestety z przodu mam jeden cycek Trzeba bedzie szukac sprezyn Duzo jest odpinania zawiechy kiedy mialbym sciagacze do sprezyn?
#16
Napisano 18 czerwca 2008 - 07:44
FilipW, z tylu nie wiem czy sie i tak uda ściągaczami podejść. Odkręca sie tylny wahacz od belki i sprężyna sama wychodzi. Z przodu również ciężki dostęp, zależy jaki masz ściągacz.
#17
Napisano 09 lipca 2008 - 10:33
FilipW jak Ci jezdzi 2.0D przy kapciach 225? Tez mam sprezyny i tak sie zabieram do zmiany, ze juz ponad miech to trwa...
#18
Napisano 09 lipca 2008 - 10:55
Jezdzi sie super, nie zauwazam szczegolnych zmian w stosunku do 195. Moze troche spalanie wzroslo ale nie jest to zmiana znaczaca za to wyglada super wg mnie. Ale wciaz mysle nad obnizeniem mojej . I tutaj mam kolejne pytanie do was panowie. Myslalem o wymianie gum na sprezynach ale z przodu mam jednocyckowa czyli najnizsza wiec nic to nie da. Ale teraz sie zastanawiam co by bylo gdyby zmienic sprezyny na czerwone h&r i dac gumy 3 cyckowe?Autko sie obnizy ale nie az o 45mm, dobrze kombinuje? Musze cos z tym zrobic bo na takich felgach samochod codziennie do mnie mowi "obniz mnie blagam" Z drugiej strony nie moge pozwolic sobie na obnizenie az o 40 - 45 mm bo z przodu siade na rantach blotnikow, trzebaby je podginac a to znowu zabawa. Gdyby autko siadlo ok 30mm byloby jeszcze 10mm do blotnika i byloby lux..Eh sam juz nie wiem jak to zrobic zeby bylo ok
#19
Napisano 09 lipca 2008 - 11:41
szukaj zawiechy od sportline'a wiem ze to ciezkie ale ja wlasnie sprzedalem h&r czerwone i szukam takiego czegos jutro jade zakladac alufelgi
#20
Napisano 09 lipca 2008 - 11:54
No i jakie kolka kupiles?Pochwal sie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
[w201/w124] Dobór sprężyn zawieszenia. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | polek |
|
||
[W124] dokładanie listwy bezpieczników EFGH |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matibenz124 |
|
||
[W124] Gałka + mieszek zmiany biegów - oryginalny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
||
[W201] Wywala bezpiecznik od swiatel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Charriere |
|