Skocz do zawartości




- - - - -

Pobór prądu w spoczynku 0.45A Gdzie szukać zlodzieja?


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   robertrobert96


  • Postów: 40
  • Na forum od: 25 lip 2016
  • Miejscowość: Polska Nowoard zachpomorskie/Czasowo w Limerick Irlandia
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLS W219 320 CDI 2009r
  • Trzeci Mercedes:C klasa 1.8 bezyna W202 1997r

Napisano 03 maja 2022 - 16:03

Witam wszystkich.

Czytałem kilkanaście razy wpisy na forum i nie znalazłem rozwiązania.

Pacjent to 124 300CE 24V
Wyjąłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki ze skrzynki pod maska. Dalejten sam pobór.
Przez 2 tygodnie tak auto wypatroszylem że szkoda gadać.

-brak alarmu
-brak radia fabryczna kostka ( nic nie
podpięte)
- wyjęta żarówka w schowku i bagażniku
-odpieta cewka zapłonowa,alternator,rozrusznik,antena elektryczna,podajniki
pasow,moduł komfortu pod tylnia kanapa pompka od podcisnienia,kostka stacyjki i
przełącznika świateł,lampki we wnętrzu i rzwiach Starałem się na zasadzie eliminacji odbiorników znaleźć "złodzieja"
Dalej to samo

Po dwóch dobach akumulator (nowy że sklepu naładowany przez noc na 100,,%) rozładowany do zera. Po kilku takich rozladowaniach akumulator do wyrzucenia Sklep raz mi wymienił akumulator na gwarancji na nowy.

Pobór prądu 0.45 Amp

Pobór znika jak wypne przekaźnik przepięciowy.Podmienialem już go na kilka innych używanych nic się nie zmienia z poborem prądu.Nie wierzę że wszystkie są uszkodzone.

Może ktoś miał podobny problem i go rozwiazal?
Proszę o pomoc.

Użytkownik robertrobert96 edytował ten post 03 maja 2022 - 16:18




#2 Offline   romtum


  • Postów: 6
  • Na forum od: 06 sie 2020
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 maja 2022 - 13:35

Witam,

czy znalazłeś schemat elektryczny swojego modelu? Ja bym przyjrzał się odbiornikom za przekaźnikiem przepięciowym. Czy wyjęcie bezpiecznika/bezpieczników z modułu antyprzepięciowego usuwa pobór?

Wydaje mi się, że trzeba szukać w pierwszej kolejności urządzeń, które są zasilane z pinu 30a przekaźnika (napięcie zawsze dostępne, zabezpieczone przepięciowo). Srebrny przekaźnik ma też wyjścia 87, ale one mają napięcie dopiero po włączeniu zapłonu. Możesz też sprawdzić, czy może przekaźnik przepięciowy klika po podłączaniu klemy akumulatora (nie powinien). Może coś jest źle podłączone?

#3 Offline   robertrobert96


  • Postów: 40
  • Na forum od: 25 lip 2016
  • Miejscowość: Polska Nowoard zachpomorskie/Czasowo w Limerick Irlandia
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLS W219 320 CDI 2009r
  • Trzeci Mercedes:C klasa 1.8 bezyna W202 1997r

Napisano 06 maja 2022 - 18:20

Dziekuje za podpowiedź.Po urlopie się za to zabiorę.Pozdrawiam

Użytkownik robertrobert96 edytował ten post 06 maja 2022 - 18:20


#4 Offline   robertrobert96


  • Postów: 40
  • Na forum od: 25 lip 2016
  • Miejscowość: Polska Nowoard zachpomorskie/Czasowo w Limerick Irlandia
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLS W219 320 CDI 2009r
  • Trzeci Mercedes:C klasa 1.8 bezyna W202 1997r

Napisano 18 maja 2022 - 23:28

Nie mam schematu do 300ce 24v Jeżeli ktoś posiada to proszę o podesłanie.Srebrny przekaźnik nie klika jak podpinam kleme akumulatora.Klika i jak by puszcza po chwili biały przekaźnik w skrzynce pod maska

#5 Offline   bodzin


  • Postów: 68
  • Na forum od: 14 lip 2014
  • Miejscowość: Żary
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 21 maja 2022 - 08:40

Wyświetl postUżytkownik robertrobert96 dnia 03 maja 2022 - 16:03 napisał

Witam wszystkich.

Czytałem kilkanaście razy wpisy na forum i nie znalazłem rozwiązania.

Pacjent to 124 300CE 24V
Wyjąłem wszystkie bezpieczniki i przekaźniki ze skrzynki pod maska. Dalejten sam pobór.
Przez 2 tygodnie tak auto wypatroszylem że szkoda gadać.

-brak alarmu
-brak radia fabryczna kostka ( nic nie
podpięte)
- wyjęta żarówka w schowku i bagażniku
-odpieta cewka zapłonowa,alternator,rozrusznik,antena elektryczna,podajniki
pasow,moduł komfortu pod tylnia kanapa pompka od podcisnienia,kostka stacyjki i
przełącznika świateł,lampki we wnętrzu i rzwiach Starałem się na zasadzie eliminacji odbiorników znaleźć "złodzieja"
Dalej to samo

Po dwóch dobach akumulator (nowy że sklepu naładowany przez noc na 100,,%) rozładowany do zera. Po kilku takich rozladowaniach akumulator do wyrzucenia Sklep raz mi wymienił akumulator na gwarancji na nowy.

Pobór prądu 0.45 Amp

Pobór znika jak wypne przekaźnik przepięciowy.Podmienialem już go na kilka innych używanych nic się nie zmienia z poborem prądu.Nie wierzę że wszystkie są uszkodzone.

Może ktoś miał podobny problem i go rozwiazal?
Proszę o pomoc.

Robert 0.45A przy obecnej instalacji, zakładając że w spoczynku ma 12V daje Tobie 5W z chaczykiem.
Zobacz jeszcze podświetlenie rejestracji i kabinowe a w zasadzie to ich przewody.

#6 Offline   zabamix


  • Postów: 1 265
  • Na forum od: 01 lut 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W124 E300D
  • Trzeci Mercedes:W124 E300TD
  • Inne auto:VW Golf III 1.9 GTD

Napisano 24 maja 2022 - 08:57

Wyświetl postUżytkownik robertrobert96 dnia 18 maja 2022 - 23:28 napisał

Nie mam schematu do 300ce 24v Jeżeli ktoś posiada to proszę o podesłanie.Srebrny przekaźnik nie klika jak podpinam kleme akumulatora.Klika i jak by puszcza po chwili biały przekaźnik w skrzynce pod maska

Biały przekaźnik wydaje mi się że załącza się po otwarciu drzwi. Sprawdź może krańcówki drzwi.

#7 Offline   robertrobert96


  • Postów: 40
  • Na forum od: 25 lip 2016
  • Miejscowość: Polska Nowoard zachpomorskie/Czasowo w Limerick Irlandia
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLS W219 320 CDI 2009r
  • Trzeci Mercedes:C klasa 1.8 bezyna W202 1997r

Napisano 30 maja 2022 - 11:30

Witam Ciąg dalszy poszukiwań.Po odpięciu komputera silnika pobór znika.Powinien być zasilany cały czas czy dopiero po przekręceniu kluczyka?

Użytkownik robertrobert96 edytował ten post 30 maja 2022 - 11:31


#8 Offline   robertrobert96


  • Postów: 40
  • Na forum od: 25 lip 2016
  • Miejscowość: Polska Nowoard zachpomorskie/Czasowo w Limerick Irlandia
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLS W219 320 CDI 2009r
  • Trzeci Mercedes:C klasa 1.8 bezyna W202 1997r

Napisano 15 czerwca 2022 - 13:19

Witam ponownie.
Posiada ktos wiedze czy komputer silnika powinien byc zasilany non stop czy tylko po przekreceniu stacyjki?

#9 Offline   Czarownica


  • Postów: 167
  • Na forum od: 02 wrz 2018
  • Miejscowość: Łowicz
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Służbowe Yaris

Napisano 06 lipca 2022 - 16:26

Szczerze nie wiem, ale się wypowiem ;)

Na logikę prostaka powinien mieć pobór w spoczynku, ale podtrzymaniowy, na pewno nie 0,45A.

Łącze się w bólu, bo tez sen z powiek mi spędzał złodziej prądu i sytuacja z aku niemal identyczna. Tyle, że u mnie lewizna dochodziła w spoczynku do 0,7A. I okazało się całe bajlando z ciagle wyjącym imobilajzerem (z odłączonym brzeczkiem), modułem komfortu i cholera wie czym jeszcze. Walczyłam dwa lata z tym.








Podobne tematy Zwiń