Panowie, m102 (2.3 kat) przy pracy pompy paliwa (zmostkowane 7-8 w kostce przekaźnika) w komorze dolnej rozdzielacza paliwa zmierzylem ciśnienie 4.5bar (książkowo powinno być >5,3bar). Następnie po 30 min ciągłej pracy spada do ok 2,0bar. Rozłącze, odsapnie z 10 min i znowu jak wymuszę ciągłą pracę pompy jest 4.5 bar.
Po co mierzę??? Objaw, że silnik po 30min zaczyna telepać i gaśnie....
Regulator ciśnienia sprawdziłem i upuszcza ciśnienie z komory dolnej po rozłączeniu pompy do wartości około 2 bar. - trzyma je wzorowo przez wiele godzin. Nie kapie też po odkręceniu powrotu. Więc trzyma, a rurka powrotu jest drożna.
Duża pompka paliwa umiera?, czy jeszcze coś innego obstawić i pomierzyć?
Ogarnialem kejety jako nastolatek i trochę lat minęło...
Cały oczywiście układ zapłonowy sprawdzony i powymieniane podejrzane elementy (kopułka, palec, świece, przewody nowe beru /Bosch)
0
(124 m102 2.3 87r.) Po 30 mi. Od odpalenia silnik trzęsie się i gaśnie
Rozpoczęty przez corad92, cze 25 2024 20:37
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[C124] Nie działa ASR |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|
|
|
[W124 M111] Zmiana wtyczki przepływomierza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Sprite124 |
|
|
|
[W124] - schemat elektryczny klimatyzacji |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | adamsik |
|
||
[W124] Kolber 300E-24 1992 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Kolber |
|
||
[w201/w124] Czujnik ABS w tylnim moście |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ariel84 |
|