Skocz do zawartości




- - - - -

(124 m102 2.3 87r.) Po 30 mi. Od odpalenia silnik trzęsie się i gaśnie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Offline   corad92


  • Postów: 2
  • Na forum od: 11 mar 2018
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Karetka 2.3T 86r
  • Trzeci Mercedes:W126 88r. 3.0
  • Inne auto:Volvo 760 2.8 V6

Napisano 25 czerwca 2024 - 20:37

Panowie, m102 (2.3 kat) przy pracy pompy paliwa (zmostkowane 7-8 w kostce przekaźnika) w komorze dolnej rozdzielacza paliwa zmierzylem ciśnienie 4.5bar (książkowo powinno być >5,3bar). Następnie po 30 min ciągłej pracy spada do ok 2,0bar. Rozłącze, odsapnie z 10 min i znowu jak wymuszę ciągłą pracę pompy jest 4.5 bar.
Po co mierzę??? Objaw, że silnik po 30min zaczyna telepać i gaśnie....
Regulator ciśnienia sprawdziłem i upuszcza ciśnienie z komory dolnej po rozłączeniu pompy do wartości około 2 bar. - trzyma je wzorowo przez wiele godzin. Nie kapie też po odkręceniu powrotu. Więc trzyma, a rurka powrotu jest drożna.
Duża pompka paliwa umiera?, czy jeszcze coś innego obstawić i pomierzyć?

Ogarnialem kejety jako nastolatek i trochę lat minęło...

Cały oczywiście układ zapłonowy sprawdzony i powymieniane podejrzane elementy (kopułka, palec, świece, przewody nowe beru /Bosch)










Podobne tematy Zwiń