Skocz do zawartości




- - - - -

[W124 W208] Pytanie o listwę wtryskową


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   shofer


  • Postów: 9
  • Na forum od: 12 lis 2012
  • Miejscowość: Tarnowskie Góry
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 sierpnia 2024 - 11:08

Cześć,
Pracuję nad swapem M111 2,3 Kompressor wyciągnięty z W208, do W124 coupe.
Mam pytanie o listwę wtryskową, oryginalna z W208 nie posiada powrotu, jest to taka listwa: https://allegro.pl/o...00r-15401852734

Mam wŧpliwości czy zostawić oryginalną listwę, ponieważ nie wiem jakie będą tego konsekwencji, na przykład dla pompy paliwa.

Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego ta listwa nie posiada powrotu i jak to w takim razie działa? :)
Mogę wymienić listwę, ale jeśli nie ma to znaczenia, to po co.



#2 Offline   m104


  • Postów: 4 498
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 sierpnia 2024 - 17:10

Regulator jest bodajże w filtrze paliwa i z niego jest powrót do zbiornika. Jak swapujesz silnik do 124 i zostawiasz układ paliwowy z powrotnym przewodem, listwę musisz zmienić. Pomijam wydajność oryginalnej pompy paliwa od 124.

#3 Offline   bartecki190


  • Postów: 12
  • Na forum od: 09 sty 2023
  • Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 sierpnia 2024 - 06:33

Wyświetl postUżytkownik m104 dnia 05 sierpnia 2024 - 17:10 napisał

Regulator jest bodajże w filtrze paliwa i z niego jest powrót do zbiornika. Jak swapujesz silnik do 124 i zostawiasz układ paliwowy z powrotnym przewodem, listwę musisz zmienić. Pomijam wydajność oryginalnej pompy paliwa od 124.

Odbiegając trochę od tematu, polecasz jakąś pompę, żeby podała tyle ile 2.3k będzie potrzebował?

#4 Offline   m104


  • Postów: 4 498
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 sierpnia 2024 - 17:06

Zobacz od modeli po 1995 roku. Dwie pompy rolkowe zastąpiono jedną śrubową, która ogarniała także modele z późniejszymi silnikami v8

#5 Offline   shofer


  • Postów: 9
  • Na forum od: 12 lis 2012
  • Miejscowość: Tarnowskie Góry
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 sierpnia 2024 - 21:21

Bardzo dziękuję za pomoc, mam już dwie kolejne listwy wtryskowe (pierwsza nie pasowała) :)
Teraz moim dylematem są wtryski:
- oryginalne z W208 2.3 niestety nie pasują do kupionej listwą wtryskową
- te które pasują i które kupiłem z listwą, pochodzą od silnika m111 1.8, więc pewnie podadzą mniej paliwa niż 2,3 potrzebuje
- problem też w tym, że nie mam pompę od W202 a nie W208, więc pewnie jej ciśnienie robocze jest niższe.

Wtrysk 2.3 numer [color=var(--always-white)]0000787249[/color]
[color=var(--always-white)]Wtrysk 1.8 numer [/color][color=#FFFFFF]0000798523[/color]

Jak dobrać wtryski?
Potrzbuję wtryski do 2,3 ale w rozmiarze tych do 1.8 :)








Podobne tematy Zwiń