Skocz do zawartości




[w126] DaiMlerek SEC 5.0 USA


46 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   helixwroclaw2005


  • Postów: 1 161
  • Na forum od: 19 wrz 2008
  • Miejscowość: Wrocław Krzyki jeszcze
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 listopada 2008 - 07:25

sens napisał:

Kwestia gustu... Mi w Mercedesach z tamtych lat o wiele bardziej podobają się światła amerykańskie :grin:
Po wyremontowaniu to będzie piękna maszyna :drive:
DaiMlerek na pewno wie, że bez problemu można wymienić te lampy na takie same w wersji europejskiej, chcąc zostać przy oryginalnym wyglądzie.
Ten :star: musi się wyróżniać. :hmm:



#22 Offline   sens


  • Postów: 7
  • Na forum od: 21 kwi 2008
  • Miejscowość: Toruń

Napisano 13 listopada 2008 - 07:54

Tutaj jest więcej napisane na temat przystosowania auta z za wielkiej wody :drive:
http://www.motofakty...uropejskie.html

Swoja drogą to u nas jes nieźle poj.... prawo :star: . Bo kogo obchodzi w jaką strone mam wydech, albo, ze mam czerwone kierunki z tyłu.
W USA miliony samochodów tak mają i nikt nie robi smutów...

Jedyne co ewentualnie ma jakies sens to wymiana przednich swiateł na europejskie, bo te z USA faktycznie moga troche oślepiać. :cool:

#23 Offline   helixwroclaw2005


  • Postów: 1 161
  • Na forum od: 19 wrz 2008
  • Miejscowość: Wrocław Krzyki jeszcze
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 listopada 2008 - 09:16

sens przeczytałem ten Twój link i z jednym się nie mogę zgodzić. Autor tego artykułu pisze o symetrii świateł. Moim zdaniem w prostych słowach to:
amerykańskie światła świecą całą powierzchnią, bez widocznej linii odcięcia cienia dla świateł mijania.
W 1990 roku kupiłem VOLVO 740 2,4TD z ASB w wersji na Kanadę. Wystarczyło mi wymienić lampy na Europę. Poza tym w tym modelu były po dwie lampy z każdej strony, plus takie długie pod nimi postojowe (cały czas się paliły). Auto z przodu prezentowało się super (pomimo, że mogłem zamienić na duże reflektory) ale po zmianie to już nie byłoby to samo. Pozdrawiam :drive:

#24 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 13 listopada 2008 - 10:23

wracamy do tematu watku :drive:

#25 Offline   MŁYNEK


  • Postów: 944
  • Na forum od: 16 kwi 2007
  • Miejscowość: Ostrów Wlkp.
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL420
  • Trzeci Mercedes:w168 A170 CDI 2003
  • Inne auto:Ford S-max 2.0TDCi 2010r

Napisano 13 listopada 2008 - 16:15

Aby rozwiać wszystkie wątpliwości i błędne opisy co do reflektorów:

- Europejskie to takie które świecą na "prawo"
- Uk i inne kraje w których śmiga się pod prąd :ok: - reflektory świecą tak samo jak nasze, tylko że "na lewo"
- USA świecą wszędzie tak samo i na prawo i na lewo.

Co do rarytasów z USA ;-)

Może i są, ale złapie Cię byle jaki policjant i dowód myt ;-)

#26 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 13 listopada 2008 - 19:48

Moim skromnym zdaniem lampy są :drive: autko wygląda jak mercedes ale nie wprawione oko nie rozpozna jaki to jest mercedes jeszcze te zderzaki wygląda jak "tygrys królewski" mega moc.Na pewno w aso można dokupić same szkła na Europę :star:

#27 Offline   DaiMlerek


  • Postów: 14
  • Na forum od: 02 sie 2008
  • Miejscowość: Kielce

Napisano 14 listopada 2008 - 12:52

sory za milczenie ale właśnie mnie dopadła grypa i nie mołem nawet patrzeć na ekran

nie musicie się martwić o lampy, proszę mi wierzyć że gdy świecą razem z pozycyjnymi w kierunkach jest niesamowity
ale o tym na końcu

teraz coś z innej beczki
Dołączona grafika

wg.poprzedniego właściciela zatarł się wałek rozrządu,ale ja wolałem wyjąć cały sinik i dokładnie go prześwietlić, okazało się że faktycznie nie było smarowania na prawy wałek a to dlatego że popękały ucwyty rurki smarującej no i jesze jedno wszystkie części czyli głowicę i uszczelki dostałem od poprzedniego właściciela

przepraszam za jakość zdjęć ale robiłem telefonem i nie przypuszczałem że będę się mógł tym chwalić
i oto trochę hard coru :coto:
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

obiecuję że następne foty będą przyjemniejsze dla oka :roll:

#28 Offline   AMG


  • Postów: 132
  • Na forum od: 06 kwi 2007

Napisano 14 listopada 2008 - 13:57

szczerze powiem.. ze w W126(tzn coupe czy sedan) z wersje USA, reflektory sa slaby. U nas w USA nazekamy ze sa nie dobre, brzydkie i jeszcze ze sa robione z PLASTIKU :star: :roll: Ja w moim 560SEL zalozylem werjse EU i powiem ci jest DUZA roznica w nocy. Moze jest to "rarytas" w Polsce miec auto z USA... ale wtym przypadku rarytas to nie znaczy ze sa lepsze.

Co do opcji... wszystko co jest na zdjeciu bylo w standardzie. Fakt ze wiecej ma opcji niz z EU, ale za to sa slabsze motory z wersje USA i jak auto pochodzi z California to masz jeszcze podwojna katalizator :roll: Jak sie nie myle.. wersje USA 5.0 M117 gdzies mialo okolo 185KM... a w EU masz 3.0 M103 z 188KM.

#29 Offline   DaiMlerek


  • Postów: 14
  • Na forum od: 02 sie 2008
  • Miejscowość: Kielce

Napisano 14 listopada 2008 - 14:15

muszę Cię kolego zmartwić ale te reflektory są ze szkła,
i tak dla wyjaśnienia nie oślepiają a mnie się zje...cie podobają i zawsze chciałem takie mieć
:star:


ale dobrze że zacząłeś ciekawy temat
a o nim zapomniałem
na kombiinstrumencie jest kontrolka -O2 sensor- ale ktoś to powycinał :hmm:
nie masz do tego schematu :E

#30 Offline   jjanicki


  • Postów: 491
  • Na forum od: 06 lut 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 listopada 2008 - 14:40

AMG napisał:

reflektory sa slaby

AMG napisał:

slabsze motory z wersje USA

AMG napisał:

jak auto pochodzi z California to masz jeszcze podwojna katalizator
Ile Ty już w tych stanach siedzisz, że polska języka zapomniałeś :?: Sorki, ale to wygląda jak tłumaczone jakimś translatorem... :grin:

Generalnie zgadzam sie z tym co piszesz; osobiście widziałem na parkingach pod marketami rzędy aut z mlecznymi już ze starości kloszami reflektorów, najwyraźniej wykonanymi z plastiku, jednak MB to raczej nie dotyczyło.
Kalifornia ma specjalne wymogi środowiskowo-ekologiczne, to i wyposażenie silników MB na ten stan jest inne.
A jeśli chodzi o pojemności i moce - nie chodzi w stanach (a przynajmniej przez wiele lat nie chodziło) o wyżyłowanie silniczka jak w japończykach, tylko o jego pojemność, z której wynika moment obrotowy, co ma znaczenie przy współpracy z automatycznymi skrzyniami, które stanowią w USA przytłaczająca większość (i nic nie wskazuje na to, by to się zmieniło). Obecnie przy drogim paliwie coraz więcej Amerykanów zaczyna być "proekologicznych", ale to raczej tylko ze względów ekonomicznych, może niektórzy - snobistycznych, bo kupują Priusy. :grin:








Podobne tematy Zwiń