Witajcie dobrzy ludzie,mam wielki problem.
Kupiłem autko,mam je już od roku i mam z nim trochę problemów.Mianowicie strzela mi na gazie.Więc postanowilem zakupić Blos-a który miał pomóc,zapobiec takim sytuacjom ale nadal się powtarza wybuch.
Wymienione elementy:
-świece+przewody wysokiego napiecia (NGK)
-kopułka i palec zapłonowy (ESP czy sos takiego)
-elektryka gazowa sprawna (kontrola na gazowni)
-wymieniony filtr gazu oraz membrany w parowniku
-odma nie jest podpięta pod obudowe filtra tylko ma osobny filtr (filtr na odme-taki z allegro)
Te zeczy kazali mi wymienić moi znachorzy ale nic nie pomogło bo na gazie nadal strzela-uff brak sił ale zato na benzynie śmiga very good.
Ratujcie-co musze jeszcze zrobic żeby zapobiec wybuchom,co moze byc przyczyną,bo za każdym razem rozwala mi obudowe filtru powietrza i spada rurka (chyba odmy czy ciśnieniowa bo nie mozna zapalic jak spadnie) ta od dołu silnika ale to mały problem bo założe szybko i jade ale gdy rozwala obudowe nie pojade na gazie. Ratujcie
0
[w201] Poważny problem z wybuchami gazu na BLOS-ie POMOCY
Rozpoczęty przez MB-190, lut 02 2009 12:53
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 lutego 2009 - 12:53
#2
Napisano 08 lutego 2009 - 10:10
witam ja ma wszystkie auta z blosem latają super zacznij od strojenia blosa to nie jest prosta sprawa potem pomysl na przeróbkami auta poczytaj móją odpowiedz do któregoś z wątków dotyczących instalacji w sportlinnie 3.0 lub poklep troche o blosie na ford-scorpio.org.pl
tam jest kompendium wiedzy na ten temat ja 5lat gazuje auta z blosem najlepsze rezultaty daje strojenie na hamowni (niemylic z potupajką na wiosce). powodzonka blos jest super tylko bardzo wymagający
tam jest kompendium wiedzy na ten temat ja 5lat gazuje auta z blosem najlepsze rezultaty daje strojenie na hamowni (niemylic z potupajką na wiosce). powodzonka blos jest super tylko bardzo wymagający
#3
Napisano 30 maja 2009 - 19:44
wzbogac mieszanke rozruchowa na LPG...
#4
Napisano 05 czerwca 2009 - 20:29
DawidU89 napisał:
wzbogac mieszanke rozruchowa na LPG..
mniej gazu ustaw to na pewno pomoże bo masz źle wyregulowany.
A tak chyba jesteś pierwszy któremu gaz strzela na Blosie
#5 Gość__
Napisano 05 czerwca 2009 - 21:15
kaju007 napisał:
A tak chyba jesteś pierwszy któremu gaz strzela na Blosie
@MB-190 -kto, jak, przy pomocy jakich urządzeń regulował(o ile regulował) BLOS? Czy auto na nim jeździ(ło)? Jeżeli tak to jak? Jeżeli auto chodzi na skrajnie ubogiej, apatycznej jak ja nazywam, mieszance to będzie walić w kubryk choćby Ci BLOS pozłocili.....Dodatkowo odchylenie składu mieszanki na BLOS choć niewielkie(i lekceważone lub nie zauważane) to jednak pojawia się wraz ze zmianą obrotów/obciążenia. Jeżeli ze skrajnie ubogiej mieszanka będzie latać w kierunku niepalnej(czyli głupio pisząc uboższej niż skrajnie uboga do jazdy) kłopoty się pojawią bankowo. Jedź chociaż na analizator spalin -niech ustawią "ekologia plus nieco dla mocy". Chyba, że masz dojście do hamowni co słusznie zaleca torpeda73 -tam to już strojenie jak fortepianu na konkurs Fryderyka S . BLOS jest nówka? Słyszałem od kolesia z Lublina, że jemu popierdywał pod maską wskutek przycinania się "gwizdka" w BLOSie....
#6
Napisano 17 czerwca 2009 - 21:47
A ja kolejny raz polecę kupić na allegro wskaźnik AFR, podłączyć go i obserwować.
Widać na nim jak na dłoni czy mieszanka jest zbyt uboga, bądź zbyt bogata.
Oczywiście jeżeli masz sprawną sondę lambda w aucie.
Na wolnych lepiej ustawić bogatą, ze względu na to co piszą koledzy wyżej, nagłe wciśnięcie gazu może chwilowo zubożyć mieszankę (układ parownik blos ma jakąś tam bezwładność), więc lepiej mieć jakiś zabap.
Warto też umieścić parownik w takim miejscu aby rura doprowadzająca LPG do blosa była jak najkrótsza (im dłuższa tym większa bezwładność układu)
Widać na nim jak na dłoni czy mieszanka jest zbyt uboga, bądź zbyt bogata.
Oczywiście jeżeli masz sprawną sondę lambda w aucie.
Na wolnych lepiej ustawić bogatą, ze względu na to co piszą koledzy wyżej, nagłe wciśnięcie gazu może chwilowo zubożyć mieszankę (układ parownik blos ma jakąś tam bezwładność), więc lepiej mieć jakiś zabap.
Warto też umieścić parownik w takim miejscu aby rura doprowadzająca LPG do blosa była jak najkrótsza (im dłuższa tym większa bezwładność układu)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] cięgno gazu i... ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gumisio |
|
||
Linka gazu do OM602 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | k4mi3n |
|
||
ke-jet, wtrysk gazu. |
LPG i Paliwa Alternatywne | szymtro |
|
||
s124 e320 ASB - gwaltownie rusza do tylu po nacisnieciu lekko gazu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kibibyte |
|
||
W124 automat - brzęczenie przy odpuszczaniu gazu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Fighter600 |
|