Skocz do zawartości




- - - - -

pękły mocowania pompy wspomagania 250D


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   mauro


  • Postów: 4
  • Na forum od: 13 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 14 lutego 2009 - 12:30

Witam serdecznie.


dokonano wymiany rolki napinacza paska wieloklinowego(pompa wsp., alternator, pompa wody). przejechałem ok 200 km i spadł pasek...

po czym okazało się że pękły 3 mocowania pompy wspomagania... co o tym sądzicie... gdzie został popełniony błąd??


silnik 250 diesel 66 kw


pozdr



#2 Offline   Rybaczenkow


  • Postów: 115
  • Na forum od: 07 mar 2007
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 lutego 2009 - 13:17

Ja kiedyś spawałęm i ucha od pompy i część bloku silnika do której pompa jest przykręcona a trzyma do dzisiaj...

#3 Offline   malyjunak


  • Postów: 424
  • Na forum od: 26 paź 2007
  • Miejscowość: Trzcianka

Napisano 14 lutego 2009 - 14:37

Podstawa to wkręcenie śrub od pompy na pastę ewentualnie farbę. Jedyna przyczyną pękania uchwytów są właśnie odkręcające się śruby. W starym mb wymieniłem 2 pompy :evil:

#4 Offline   mauro


  • Postów: 4
  • Na forum od: 13 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 15 lutego 2009 - 01:37

pompa nie była nigdy odkręcana!!! czy może to być spowodowane złą wymianą napinacza, kiwadełka itp??

#5 Offline   mauro


  • Postów: 4
  • Na forum od: 13 lut 2009
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 15 lutego 2009 - 12:04

roxa napisał:

Wiesz, może kiedyś było coś majstrowane/odkrecane od obudowy/mixera filtra powietrza. Śruby nie są wkrecane bezpośrednio w blok silnika, tylko w aluminiowe odlewy, które są również trzymaczem dla obudowy filtra



ok. a czy do wymiany świec żarowych trzeba luzować mocowanie obudowy filtra???








Podobne tematy Zwiń