Wg mnie, gdyby to nie chodziło o bezpieczeństwo itd. to ja bym spróbował tej taniości, skoro jest 2 lata gwarancji bez limitu ...kurde czemu nie, ale osobiście jeśli chodzi o amortyzatory to ja bym nie oszczędzał, tak samo w kwestii hamulców, nie warto.
Taki mały OT zrobię- lepsze olejówki czy gazówki/gazówko-olejówki. Ja słyszałem, że na olejowych komfort dużo większy.
0
Amortyzatory - Jakie?
Rozpoczęty przez Prze_Cinek, lut 24 2009 14:32
79 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 24 lutego 2009 - 20:56
#12 Gość__
Napisano 24 lutego 2009 - 21:02
Gazowo olejowe to w zasadzie olejowe z gazem, który ma zapobiegać pienieniu się oleju. Więc jest to doskonalsza wersja olejowych. Z ta taniością to chyba nie o KYB? :grin:
To oryginalne japońskie amorki ładowane bez opamiętania na pierwszy montaż u nich. A ciężko nazwać japońskie auta awaryjnymi. Owszem -klimatu mają w większości tyle co brazylijskie telenowele(zwłaszcza jak się "wysilą" na coś "europejskiego" -po prostu nie są..Europejczykami hehe). Jakość jednak jest
Po taniości polecam Harta :grin: . Tylko ich nie wolno ściskać w rękach przed założeniem -mogą paść :-P
To oryginalne japońskie amorki ładowane bez opamiętania na pierwszy montaż u nich. A ciężko nazwać japońskie auta awaryjnymi. Owszem -klimatu mają w większości tyle co brazylijskie telenowele(zwłaszcza jak się "wysilą" na coś "europejskiego" -po prostu nie są..Europejczykami hehe). Jakość jednak jest
Po taniości polecam Harta :grin: . Tylko ich nie wolno ściskać w rękach przed założeniem -mogą paść :-P
#13
Napisano 24 lutego 2009 - 21:12
Z taniością oczywiście miałem na myśli amortyzatory firmy bliżej nikomu nie znanej, które wstawił kolega Prze_Cinek, ;-)
#14
Napisano 25 lutego 2009 - 07:47
Każdy z nas musi też wiedzieć, że zapewnienie biernego bezpieczeństwa w głównej mierze zależy od stanu technicznego naszych MB i każdego innego auta. Nie ma co oszczędzać na swoim życiu. Kosztem modyfikacji: zmiany lakieru, zderzaków, felg, elektrycznie sterowanych elementów itp. lepiej założyć porządne opony, klocki, tarcze, sprężyny, amortyzatory i inne elementy zawieszenia
#15
Napisano 25 lutego 2009 - 09:19
hmm i teraz pytanie: czy moje amorki były made in japan czy brasil
#16
Napisano 11 maja 2009 - 11:45
to ja mam takie pytanko:
Jaki amor do sprężyn H&R (czerwone, obniżające)?
Najlepszym wyborem byłyby pewnie Bilsteiny B6 lub B8 ale za wysokie koszty jak dla mnie
Co byście doradzili tak do 600zł max?
B4 odpada bo to gaz-olej, a ja zdecydowałem się na gazowe.
Jaki amor do sprężyn H&R (czerwone, obniżające)?
Najlepszym wyborem byłyby pewnie Bilsteiny B6 lub B8 ale za wysokie koszty jak dla mnie
Co byście doradzili tak do 600zł max?
B4 odpada bo to gaz-olej, a ja zdecydowałem się na gazowe.
#17
Napisano 11 maja 2009 - 12:42
jedrus napisał:
odpada bo to gaz-olej, a ja zdecydowałem się na gazowe.
#18
Napisano 11 maja 2009 - 14:20
Wiadomo, że amory olejowe są bardziej komfortowe, ale przy twardych sprężynach raczej nie ma co rozmawiać o komforcie.
Gazowe będą twardsze i będzie lepiej się trzymał w zakrętach
Ale pytanko było jakiej firmy polecacie amory gazowe?
MTS-Technik ktoś zakładał? Polecacie/Odradzacie?
Gazowe będą twardsze i będzie lepiej się trzymał w zakrętach
Ale pytanko było jakiej firmy polecacie amory gazowe?
MTS-Technik ktoś zakładał? Polecacie/Odradzacie?
#19
Napisano 11 maja 2009 - 16:36
Może KYB ULTRA SR sportowy amortyzator polecany do niższych zawieszeń oraz niskich profili opony...(załatwiałem do W201 naszemu forumowiczowi) lub KYB AGX sportowy amortyzator z regulacją twardości...
ULTRA SR:
przód - 298zł/szt tył: 215zł/szt
AGX:
przód: 444zł/szt tył: 341/szt
To jest cena wyjściowa (ale nie detaliczna ) więc wiadomo, że coś się zawsze urwie
ULTRA SR:
przód - 298zł/szt tył: 215zł/szt
AGX:
przód: 444zł/szt tył: 341/szt
To jest cena wyjściowa (ale nie detaliczna ) więc wiadomo, że coś się zawsze urwie
#20 Gość__
Napisano 11 maja 2009 - 16:44
jedrus napisał:
Wiadomo, że amory olejowe są bardziej komfortowe, ale przy twardych sprężynach raczej nie ma co rozmawiać o komforcie.
Gazowe będą twardsze i będzie lepiej się trzymał w zakrętach
Gazowe będą twardsze i będzie lepiej się trzymał w zakrętach
Chyba, że rozmowa dotyczy całkowicie pneumatycznych/gazowych amorków ale wątpię ;-) ....
przekroje na przykładzie KYB
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
CB RADIO + ANTENA. Ale jakie? |
CB-Radio, GPS i Nawigacje | MŁYNEK |
|
||
[W124] Problem amortyzatory tył. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mattberninger |
|
||
[w124] Świece zapłonowe, wymiana, jakie? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | spider |
|
||
[w124] zakup wkladek do zamkow (gdzie i jakie?) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Crom |
|
||
[w124] Sportline - Amortyzatory |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | molar |
|
|