Może i masz racje. Pisałem właśnie po porade. No cóż marzenia trzeba odstawić :grin:
0
[w140] przeróbka anglika
Rozpoczęty przez masiek, mar 14 2009 23:45
46 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 03 lipca 2009 - 20:54
#32
Napisano 03 lipca 2009 - 20:58
Dozbieraj trochę i kup zwykłego nawet starszego od ciebie.
Mercedes im starszy tym lepszy.
Mercedes im starszy tym lepszy.
#33
Napisano 03 lipca 2009 - 22:18
davmix, wiedza praktyczna moze i jakas jest, ale do takich prac przy w140 raczej niewystarczajaca
#34
Napisano 04 lipca 2009 - 10:45
Tet napisał:
Widziałem na allegro zestaw przekładki do w140 za 2 tyś
#35
Napisano 04 lipca 2009 - 10:51
ech.... a ludziom sie wydaje, ze to takie "plug and play" http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/kwasny.GIF . Koledzy po samochdowce beda przekladke robic.... - rece opadaja http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/pad.gif . Widzialem juz nie raz takich "mechaniorow" w akcji co to mlotkiem, 13ka, no i oczywiscie wielkim srubokretem wszystko zrobia - nawet przekladke, ale co z tego wychodzilo?? Tego nawet najstarsi Gorale zidentyfikowac nie potrafili.
#36
Napisano 04 lipca 2009 - 11:02
Charlie9, nie ręce opadają tylko napisałem tutaj żeby się własnie poradzić starszych i wydaje mi się w miare obeznanych.
#37
Napisano 04 lipca 2009 - 11:17
Tet, "kto pyta nie bladzi" http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/oki.gif
Ale jak czytam o takich pomyslach to i tak mi rece opadaja... z szelestem, do samej ziemi .
A w temacie anglikow - widzialem juz duzo VW, Hond, Subaru itp po przeszczepach i wiem, ze NIGDY to nie jest tak jak powinno byc. Ludzie chca zarobic/zaoszczedzic - to proste, ale jesli chce sie to zrobic porzadnie (tak jak fabryka przewidziala) to koszt jest porownywalny z zakupem auta z kierownica "pod dobrej stronie" - wiec pytanie pozostaje - po co to robic?
Inna sprawa - jak bedzie sie takie szczepione auto sprawowac przy wypadku? Mysli ktos o tym? EEEE - gdzie tam.
Nie wspomne o zabezpieczeniu antykorozyjnym, wiazkach i polaczeniach elektrycznych itd, itd, itd....
Kiedys w komisie bylem przy rozmowie - koles ogladal Passata B5, a sprzedawca zachwala, mlaska itp. No i nagle kolo pyta: a czemu wycieraczki sa odwrotnie zalozone? W odpowiedzi: YYY - wie Pan, ze nie mam pojecia. Te modele chyba tak chyba maja... Poczem po ogledzinach wsadzil kluczyk i zamknal centralem auto......stojac przy drzwiach pasazera http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/hahaha.gif
Ale jak czytam o takich pomyslach to i tak mi rece opadaja... z szelestem, do samej ziemi .
A w temacie anglikow - widzialem juz duzo VW, Hond, Subaru itp po przeszczepach i wiem, ze NIGDY to nie jest tak jak powinno byc. Ludzie chca zarobic/zaoszczedzic - to proste, ale jesli chce sie to zrobic porzadnie (tak jak fabryka przewidziala) to koszt jest porownywalny z zakupem auta z kierownica "pod dobrej stronie" - wiec pytanie pozostaje - po co to robic?
Inna sprawa - jak bedzie sie takie szczepione auto sprawowac przy wypadku? Mysli ktos o tym? EEEE - gdzie tam.
Nie wspomne o zabezpieczeniu antykorozyjnym, wiazkach i polaczeniach elektrycznych itd, itd, itd....
Kiedys w komisie bylem przy rozmowie - koles ogladal Passata B5, a sprzedawca zachwala, mlaska itp. No i nagle kolo pyta: a czemu wycieraczki sa odwrotnie zalozone? W odpowiedzi: YYY - wie Pan, ze nie mam pojecia. Te modele chyba tak chyba maja... Poczem po ogledzinach wsadzil kluczyk i zamknal centralem auto......stojac przy drzwiach pasazera http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/hahaha.gif
#38
Napisano 04 lipca 2009 - 11:21
Charlie9, w moim wieku albo oszczędność albo nic Tak więc odpuszczam sobie ten temat na kilka lat co najmniej. Dzięki za porady Panowie http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/oki.gif
#39
Napisano 04 lipca 2009 - 11:29
Tet, nie obraz sie, ale moim zdaniem na swoje pierwsze auto powinienes wybrac cos taniego, oszczednego i prostego konstrukcyjnie.
#40
Napisano 04 lipca 2009 - 14:32
Charlie9, na pierwsze auto mam tak jak w opisie czyli w124 kombi 2.0te. W140 chciałbym bo to jakieś tam moje marzenie i jak już pisałem nie był by on co codziennego użytku. Co nie zmienia faktu, że przy moim budzecie nawet jeśli go kupie to przy pierwszej większej awarii już "leże" i auto stawiam do garażu.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Zwiększenie mocy i przeróbka z 3.2 na 3.6 |
Modyfikacje,Tuning | 190tker |
|
|
|
[W201] Przeróbka hamulców na mocniejsze/wydajniejsze |
Modyfikacje,Tuning | KrystaGG |
|
||
[C124] Części od Anglika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pankpat |
|
||
Przeróbka fotela W124 na fotel do komputera - zajawka i problemy elektryczne - czy warto? |
HydePark | Ychu |
|
||
[w124] Przeróbka zasilania transmitera |
Modyfikacje,Tuning | Damian85 |
|