Skocz do zawartości




- - - - -

Upgrade Hamulców


70 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 31 stycznia 2007 - 18:30

Kudłaty, ja jedyne co moge ci zalatwic to numer do nich i musisz sam sie z nimi ukladac. Cena ktora ci podali za tarcze nie jest wysoka, przynajmniej z ta ktora uslyszalem za tarcze do mojego.

Ja nie mam takiej wiedzy jak koledzy "siedzacy w temacie", ale do mnie tez nie przemawia takie druciarstwo... Naszczescie to nie w moim samochodzie ma byc zamontowane.



#32 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 31 stycznia 2007 - 19:20

Nie wiem czemu jesteś tak pesymistycznie do tego nastawiony.

Ciekawe co powiecie jeśli mój patent "wyda"? :P

#33 Offline   Wojtas.bb


  • Postów: 523
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Bielsko-Biała

Napisano 31 stycznia 2007 - 19:26

Kudłaty napisał:

....rozwiń troszkę

znaczy auto przestało normalnie hamować. Sądze że spowodowane było to zmniejszeniem powierzchni tarcia, może trzeba było zmienić klocki na lepsze albo upaprali czymś te tarcze ale już więcej nikt nie robił takich przeróbek

#34 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 31 stycznia 2007 - 19:33

Kudłaty napisał:

Ciekawe co powiecie jeśli mój patent "wyda"? :P

Tu dokladnie napisales dlaczego sceptycznie do tego podchodze, bo odpowiedz sobie na pytanie: "ciekawe co powiesz jeśli twoj patent "nie wyda"?" Nie chcialbym ryzykowac swoim zyciem, tylko dlatego zeby zaoszczedzic ze 100 czy 200zl. Co gorsze to moze tez byc tak ze bedzie na poczatku cacy i po pewnym czasie gdy bedziesz lecial konkretnie gdzies na trasie nagle skonczy sie zywotnosc twego "patentu" i wtedy lipa. Nigdy nie masz pewnosci jak taka tarcza po takich rzezbach sie bedzie zachowywac....

#35 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 31 stycznia 2007 - 21:12

Dokladnie! wolalbym wydac te 200 czy 300 zl wiecej i miec pewnosc ze jak walne z calej sily w hamulce w sytuacji ekstremalnej to sie z tarcza nic nie stanie, a ja bezpiecznie shamuje. Dla mnie taka modyfikacja to zwykla rzezba, nawet gorzej bo rzezba ktora moze poslac Cie w piach. No ale kazdy sobie "struga" auto jak chce :P

#36 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 31 stycznia 2007 - 23:19

Jak se tak czytam ten tiun hamulcowania to założe zakład....... ze zniżką dla właścicieli MB











Pogrzebowy :piwo:

#37 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 01 lutego 2007 - 00:04

RobE124, narazie mialbys jednego potencjalnego klienta, wiec nie wiem czy ci sie to oplaca...

#38 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 01 lutego 2007 - 00:10

EssiRS napisał:

RobE124, narazie mialbys jednego potencjalnego klienta, wiec nie wiem czy ci sie to oplaca...

Spoko, bedzie więcej :piwo:

#39 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 01 lutego 2007 - 00:17

Jak czytales watek to pewnie wiesz ze pomysl nawiercania narazie popiera tylko jedna osoba. Jezeli liczysz ze inni pojda tym sladem to szczerze watpie po tym co i jak opisali koledzy majacy wiedze na temat charakterystyki i obrobki metali.

Sam pomysl modyfikacji hamulcow jest moim zdaniem bardzo dobry, tym bardziej ze zwieksza nasze bezpieczenstwo, natomiast pomysl z nawiercaniem tarcz jest jak dla mnie nietrafiony. Zakladajac watek mialem nieco inne modyfikacje na mysli, przede wszystkim montaż wiekszych tarcz, lub montaż lepszych zamiennikow typu brembo, zimmermann itp.

Twoj zaklad pogrzebowy ma marne szanse w naszym gronie na duze powodzenie. Mi sie przynajmniej nie spieszy korzystac z tego typu uslug.

#40 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 lutego 2007 - 00:20

RobE124, załóż lepiej najpierw fabryke nawiertek a potem zaklad pogrzebowy :piwo:








Podobne tematy Zwiń