Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Przyczyny strzelania gazu w Ke-Jetronic ?


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Lubaz1981


  • Postów: 52
  • Na forum od: 24 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:MErcedes CLK 430 AMG LPG :)

Napisano 14 lipca 2009 - 09:29

Witam !

Jako właściciel Mercedesa 190 E z Ke-Jetronic chciałem się dowiedzieć jakie są przyczyny strzałów na LPG !? Co powoduje te niedogodności ? Na co zwrócić uwagę !?

Wiem że już dużo było na ten temat, ale jako osoba początkująca z LPG proszę o konkretne wytłumaczenia.

Pozdrawiam

[ Dodano: Wto Lip 14, 2009 10:29 ]
Czyżby nikt nie był w stanie konkretnie przedstawić problemu ?



#2 Offline   kaju007


  • Postów: 110
  • Na forum od: 23 cze 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 lipca 2009 - 09:22

Zmień temat postu bo masz 190 a nie 124


Masz źle wyregulowana mieszankę.

#3 Offline   Lubaz1981


  • Postów: 52
  • Na forum od: 24 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:MErcedes CLK 430 AMG LPG :)

Napisano 15 lipca 2009 - 12:43

Oj posiadam [190] [124] - ogólnie chodzi mi o mechaniczny wtrysk paliwa.

Co jest powodem złej mieszanki ? Słaba iskra ?

#4 Offline   kaju007


  • Postów: 110
  • Na forum od: 23 cze 2007
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 lipca 2009 - 13:00

Ja sobie z tym poradziłem regulując śrubę w parowniku ja mam inst lpg więc jest jedna śruba którą na wolnych obrotach wkręcałem aż przygasał i odkręciłem trochę żeby normalnie chodził na wolnych efekt uzyskałem taki zero strzałów, prędkość max z 160km (tylko tyle osiągał bo założeniu i regulacji przez gostka co gaz zakładał) po mojej regulacji 195km pewnie więcej by poleciał.

Auta nie poznałem jak wsiadłem do niego po regulacji kopa dostał.

#5 Offline   PiotrGo


  • Postów: 253
  • Na forum od: 31 sty 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 lipca 2009 - 22:12

Poczytaj to

Wyjaśnia wiele spraw związanych ze strzałami

#6 Offline   mbsly


  • Postów: 528
  • Na forum od: 23 sty 2007
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Drugi Mercedes:MB W201 2.6 M103
  • Trzeci Mercedes:MB W202 C 36 AMG
  • Inne auto:MB W201 3.0 M103

Napisano 22 lipca 2009 - 21:41

jezeli auto wyregulujesz u gazownikow,a strzaly mimo to beda sie pojawialy to proponuje wymienic kopulke...








Podobne tematy Zwiń