Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] TAXI


117 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   t.king


  • Postów: 26
  • Na forum od: 19 cze 2007
  • Miejscowość: Bydgoszcz

Napisano 01 grudnia 2007 - 18:18

wg mojej wiedzy to taksówka w Niemczech może jeździć 3 lata lub do przebiegu 300tys.;
z ciekawego wyposażenia to budynie mają np. foteliki dla dzieci będące elementem tylnej kanapy;



#22 Offline   kubek


  • Postów: 425
  • Na forum od: 19 maj 2007
  • Miejscowość: Białystok

Napisano 01 grudnia 2007 - 18:18

wersja taxi i cywilna ma taki sam rozstaw śrub :old:

#23 Offline   tczxl


  • Postów: 19
  • Na forum od: 30 cze 2007
  • Miejscowość: Choszczno

Napisano 04 grudnia 2007 - 20:32

3 lata, a później co ? stoi??? :star:

#24 Offline   patryk863


  • Postów: 8
  • Na forum od: 06 mar 2008
  • Miejscowość: Czechowice Dziedzice
  • Inne auto:Peugeot 405

Napisano 17 marca 2008 - 01:14

A ja chciałem kupić poduszki silnika do W124 i zapytano mnie czy chcę wersję taxi...

Z góry przepraszam za off post, ale muszę wrzucić swoje 3 grosze w dyskusję.
Ciekawostka: kiedyś miałem forda sierrę, sedan 1.8TD ze stycznia 1993 czyli końcówka produkcji. Kolor budyń, derma na fotelach inne popielniczki i dodatkowe lampki na podsufitce + ślady po taksometrze. Na 100% taksówa z rajchu. Nie wiedziałem że takie badziewne samochody też jeżdziły jako taxi. Kupiłem ją w ciemno bo było tanio. Wgląd w dokumenty uzmysłowił mi że stała 3 lata w salonie bo pierwsza rejestracja w Niemczech była dopiero w 1996 roku. Chyba nikt jej nie chciał, i pewnie dopiero solidny rabat zadziałał. Budyń ten już w 1998 roku był zarejestrowany w polsce, czyli woził niemców przez ok 2 lata. Ja byłem trzecim właścicielem. Stan auta był zdumiewająco dobry. Prwaie nominalne sprężanie, równe na każdym garku. Oleju nie żarła. Wnętrze zadbane i czyste miała. Mechanik powiedział mi że zrobiłem super zakup, choć na początku się skrzywił że taxi. Na wszystkich częściach (np tarcze, tłumiki i inne bzdety) były znaki firmowe Motorcraft, czyli oryginalne części. Przebieg w tym modelu działa tylko do 99.999 i kręci od nowa. Mój miał 60tkm (zaplombowany!). Mechanik (który również jest handlarzem) obstawał przy niewidzialnej jedynce z przodu czyli 160tkm, choć ja liczyłem nawet na 360tkm.

Widzicie? Czasem budyń się opłaca! :)

#25 Offline   qoompel


  • Postów: 1 095
  • Na forum od: 23 lut 2008
  • Miejscowość: Koło/Umień
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 17 marca 2008 - 21:05

magik napisał:

W budynia raczej bym sie nie pakowal chyba ze bylby jakis naprawde super ladny. Te auta pracuja non stop i maja bardzo duze przeloty :mrgreen:
Pragnę tylko zauważyć, że auta pracujące na taxi robią baaaaardzo dużo km; taksówkarze traktują takie auto jak narzędzie, o które zazwyczaj się dba :mrgreen:

Mały OT. Poniżej budyniasty 220CDI. Przebiegu ani rocznika nie pamiętam. Wiem tylko, że właściciel nabył je za cenę Matiza i jest z niego bardzo zadowolony. Dośc dobre wyposażenie :jump:

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

#26 Offline   Kaeste


  • Postów: 86
  • Na forum od: 10 gru 2007
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W201 1988 250D
  • Trzeci Mercedes:W115 1968 240D

Napisano 18 marca 2008 - 09:08

tczxl napisał:

ja słyszałem, że silnik jest o parę koni wzmocniony, ma wzmocnione zawieszenie, i karoseria jesty z grubszej blachy, jaka to prawda nie wiem
A to jest prawda bo takową posiadam.

#27 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 18 marca 2008 - 09:37

Do tego dochodzi chyba wzmocnione zawieszenie i fotele.

#28 Offline   piotrek_124D


  • Postów: 448
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Omega 2,5v6 98 rok pb/lpg

Napisano 18 marca 2008 - 11:43

Koledzy, mój tata posiadał w 124 (taxi) 87 rok i rzeczywiście blacha jest grubsza, siedzenia są wzmacniane a szczególnie tylna kanapa fajnie sie siedziało i wysoko :sciana: ponadto fotele i tylna kanapa była podgrzewana, zawieszenie tak jak piszą koledzy rzeczywiście jest wzmacniane a teraz ciekawostka tata o niego dbał i zrobił : milion pięćset tysięcy kilometrów i ciągle jeździł bez remontu i nadal by jeździł gdyby nie problemy finansowe - musiał go sprzedać

#29 Offline   karoor


  • Postów: 304
  • Na forum od: 12 gru 2007
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 18 marca 2008 - 12:49

piotrek_190E napisał:

milion pięćset tysięcy kilometrów i ciągle jeździł
szok poprostu :coto:

#30 Offline   fil


  • Postów: 14
  • Na forum od: 18 mar 2008
  • Miejscowość: Gdańsk

Napisano 18 marca 2008 - 13:15

tczxl napisał:

ja słyszałem, że silnik jest o parę koni wzmocniony, ma wzmocnione zawieszenie, i karoseria jesty z grubszej blachy, jaka to prawda nie wiem

O blachach to nie słyszałem wiem natomiast że grubszy jest lakier,no i podstawa pod akumulator jest większa.

MOD: Poprawiono cytat.








Podobne tematy Zwiń