A więc gdy zakupiłem moje auto to postanowiłem wymienić oleje, filtry oraz świece. A więc jak moje czynności doszły na końca czyli wymiany świec i tutaj się okazało że 2 świecie było bardzo lekko dokręcone... 1 można było palcami odkręcić a ostatnia to była tylko przyłapana... tak że była cała w oleju... a więc wymieniliśmy świece na NGK V Line. Zrobiłem jadę testową... Auto lepiej się zbierało ale czasami przerywało ... Jak ciągnąłem na biegach do końca to przerywał tak jak by się dławił już na 4tyś... czasami na 5tyś...
W czym może być problem?
0
[w210] Problem z Kompressorkiem
Rozpoczęty przez Jordi, wrz 02 2009 16:19
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 września 2009 - 16:19
#2
Napisano 04 września 2009 - 00:10
zostają przewody WN ew zobaczyc czy wiązka do cewek nie wykruszona
#3
Napisano 07 września 2009 - 11:06
Jordi napisał:
Jak ciągnąłem na biegach do końca to przerywał tak jak by się dławił już na 4tyś
Na pewno to nie jest kwestia silnika, tylko kompressora.
#4
Napisano 09 lutego 2010 - 15:28
Witam.
Kupilem tydzien temu slicznego kompressora 2.3.Ma 145 tys przebiegu,jest to oryginalny przebieg.Kiedy pojechalem do serwisu stwierdzili ze juz bardzo dawno nie byly wymieniane swiece.natomiast ja zauwazylem po zakupie ze auto przy niskich obrotach gdy dawalem mu duzo gazu tez sie dlawilo.Po wymianie swiec na nowe wszystko ustalo.
Kupilem tydzien temu slicznego kompressora 2.3.Ma 145 tys przebiegu,jest to oryginalny przebieg.Kiedy pojechalem do serwisu stwierdzili ze juz bardzo dawno nie byly wymieniane swiece.natomiast ja zauwazylem po zakupie ze auto przy niskich obrotach gdy dawalem mu duzo gazu tez sie dlawilo.Po wymianie swiec na nowe wszystko ustalo.