lysy6363 - bardzo prosze o zachowanie spokoju . Nie ma co sobie do oczu skakac - zwlaszcza na "kanale publicznym". Jesli jest taka potrzeba to prosze wyjasniac sobie sytuacje na PW.
2
Ksenony H4
Rozpoczęty przez ksenio, lip 19 2007 11:35
314 odpowiedzi w tym temacie
#71
Napisano 20 lutego 2008 - 22:07
#72
Napisano 21 lutego 2008 - 01:53
darul napisał:
Panowie kończymy wojenkę lub przenosimy na PW
Jak przeszedlem na PW to dostalem ostrzezenie Panowie! Zlosc pieknosci szkodzi :-P
#73
Napisano 21 lutego 2008 - 11:01
tak strasznie trudno sie przyznać do błędu lub niewiedzy?? :roll:
#74
Napisano 21 lutego 2008 - 12:39
Panowie proszę już nie kontynuować tego tematu
#75
Napisano 24 marca 2008 - 17:53
Witam.
Wracając do tematu ja w swojej 190 mam zamontowane ksenony. Z tym ze żarnik ma gniazdo identyczne jak żarówka H4 wiec nie trzeba było nic przerabiać. Światło jest o wiele lepsze, nie do porównania z żarówkowym. Co do oślepiania to są rożne opinie na ten temat, ja jako użytkownik napisze tak: nikt mi nie migał jak do tej pory wiec chyba jest ok (żarniki maja przesłony). Jedynym mankamentem jest brak długich świateł... (nie są to bi ksenony)
Wracając do tematu ja w swojej 190 mam zamontowane ksenony. Z tym ze żarnik ma gniazdo identyczne jak żarówka H4 wiec nie trzeba było nic przerabiać. Światło jest o wiele lepsze, nie do porównania z żarówkowym. Co do oślepiania to są rożne opinie na ten temat, ja jako użytkownik napisze tak: nikt mi nie migał jak do tej pory wiec chyba jest ok (żarniki maja przesłony). Jedynym mankamentem jest brak długich świateł... (nie są to bi ksenony)
#76
Napisano 25 marca 2008 - 01:11
W ramach testu wskocz w inne auto i przejedz się przed swoim, wtedy będziesz wiedział na 100% czy wsio gra, ja tak robiłem, zero oślepiania
#77
Napisano 28 marca 2008 - 22:59
Wskakiwałem i jest nawet spoko ( bardziej niebiesko 6000K) ale da sie wytrzymać
#78
Napisano 21 maja 2008 - 16:19
no to ja dopiszę swoje:
kupiłem zestaw HID na H4 (xenon + halogen na długie). od samego początku był problem ze świeceniem - świeciło tak, że nie było granicy światło-cień. pojechałem na diagnostykę i okazało się, że tej granicy nie widać na przyrządzie diagnostycznym, a do tego lampa świeciła jakieś dziwne plamy dookoła. po przełożeniu na zwykłą żarówkę h4 od razu zauważalna różnica - wyraźne odcięcie na granicy.
czy ktoś się spotkał z takim problemem? czytając wypowiedzi na forum mam wrażenie, że większość, którzy mają zamontowane zestawy HID nie testowali tego na diagnostyce, tylko "na oko" - jeśli się mylę, poprawcie mnie
rozbierając reflektory xenonowe z volvo xc90, które nie są na soczewce, ale na zwykłym odbłyśniku zauważyłem, że wokół palnika xenonowego jest nakładka metalowa. ów nakładka ma wycięty jakby wzornik granicy światło-cień i przepuszcza tylko światło na dany obszar odbłyśnika. przeglądając większość zestawów HID nie widziałem takiego ustrojstwa na palnikach
czy u Was w lampach na xenonie jest ok? jeśli tak, to proszę o podanie linku do takiego zestawu
kupiłem zestaw HID na H4 (xenon + halogen na długie). od samego początku był problem ze świeceniem - świeciło tak, że nie było granicy światło-cień. pojechałem na diagnostykę i okazało się, że tej granicy nie widać na przyrządzie diagnostycznym, a do tego lampa świeciła jakieś dziwne plamy dookoła. po przełożeniu na zwykłą żarówkę h4 od razu zauważalna różnica - wyraźne odcięcie na granicy.
czy ktoś się spotkał z takim problemem? czytając wypowiedzi na forum mam wrażenie, że większość, którzy mają zamontowane zestawy HID nie testowali tego na diagnostyce, tylko "na oko" - jeśli się mylę, poprawcie mnie
rozbierając reflektory xenonowe z volvo xc90, które nie są na soczewce, ale na zwykłym odbłyśniku zauważyłem, że wokół palnika xenonowego jest nakładka metalowa. ów nakładka ma wycięty jakby wzornik granicy światło-cień i przepuszcza tylko światło na dany obszar odbłyśnika. przeglądając większość zestawów HID nie widziałem takiego ustrojstwa na palnikach
czy u Was w lampach na xenonie jest ok? jeśli tak, to proszę o podanie linku do takiego zestawu
#79
Napisano 21 maja 2008 - 21:41
d2s to jest zarnik do lamp soczewkowych
d2r to jest zarnik do lamp reflektorowych
d2r to jest zarnik do lamp reflektorowych
#80
Napisano 22 maja 2008 - 08:44
tak, to wiem, tylko, że w zastawach HID raczej tego rozgraniczenia nie ma. w żarnikach phillipsa z tym się spotkałem
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Bi-Ksenony i ksenony |
Modyfikacje,Tuning | WypasFacecik |
|
|