Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Potrzebne zdjęcia z demontażu tylnych zagłówków !!!


10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   rogra


  • Postów: 232
  • Na forum od: 11 cze 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W140 3.2E-M104

Napisano 15 listopada 2009 - 20:53

otóż muszę wymontoważ tylne zagłówki sterowane pneumatyką i potrzebowałbym jakieś zdjęcie poglądowe tego demontażu



#2 Offline   zabamix


  • Postów: 1 265
  • Na forum od: 01 lut 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W124 E300D
  • Trzeci Mercedes:W124 E300TD
  • Inne auto:VW Golf III 1.9 GTD

Napisano 15 listopada 2009 - 22:35

Dołączona grafika

Tu masz zaznaczone dźwigienki, które trzeba odbezpieczyć. Wtedy zagłówek można swobodnie wyciągnąć z mechanizmu.

EDIT:

Zdjęcie zapożyczone od kolegi codec, myślę że się nie obrazi :drive:

#3 Offline   alan124


  • Postów: 153
  • Na forum od: 14 maj 2009
  • Miejscowość: Chorzów

Napisano 05 lipca 2010 - 21:37

Mam pytanie. U mnie po naciśnięciu przycisku opuszczania zagłówków reakcja jest dość opóźniona. Dodatkowo często jeden z zagłówków nie chce się opuścić za pierwszym razem, a czasami dopiero jak się go popchnie. Do wymiany, do przeczyszczenia? Jakieś pomysły? :?

#4 Offline   Devcrk


  • Postów: 580
  • Na forum od: 30 sie 2008
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 05 lipca 2010 - 21:51

Sprawdź wężyk podciśnieniowy i jego łączenia z zaworkiem i samymi mechanizmami składania.

#5 Offline   sebee86


  • Postów: 163
  • Na forum od: 17 kwi 2009
  • Miejscowość: Kraków

Napisano 09 lipca 2010 - 21:07

Może ktoś bardziej łopatologicznie jak wyjąć te tylne zagłówki?? Odhaczyłem te dźwigienki co na zdjęciu ale dalej ni ******* nie da się ich wyjąć.

#6 Offline   Devcrk


  • Postów: 580
  • Na forum od: 30 sie 2008
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 09 lipca 2010 - 22:37

Spróbuj "wymontować" te plastikowe nakładki maskujące pręty zagłowków, te na tylnej półce.

#7 Offline   road


  • Postów: 124
  • Na forum od: 19 lip 2009
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:FSO Polonez 1.4 GLI 16 V 1995 r.
  • Trzeci Mercedes:FSO Polonez 1.6 GLE 1995 r.

Napisano 10 sierpnia 2010 - 10:29

sebee86 napisał:

Może ktoś bardziej łopatologicznie jak wyjąć te tylne zagłówki?? Odhaczyłem te dźwigienki co na zdjęciu ale dalej ni ******* nie da się ich wyjąć.
W pozycji opuszczonych zagłówków odchaczyć dziwgienki, następnie należy wyjąc druciki (dzwigienki je zabezpieczają), potem nakładki o których pisał przedmówca (trzeba je wycisnac od strony bagażnika). Potem klekamy na tylnym siedzisku, przyciagamy zagłówek prawie do pionu i pchamy zagłówek od siebie (w kierunku tylnej szyby). W tym momencie jest nasz :hmm:

#8 Offline   D.J.TUNING


  • Postów: 889
  • Na forum od: 15 lut 2007
  • Miejscowość: Zabrze
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:ex 250TD 5b manual 1992
  • Trzeci Mercedes:S350TD 1996

Napisano 19 sierpnia 2010 - 02:35

Możecie mi napisać gdzie oryginalnie ma być zamontowany zaworek, do czego mają być podpięte przewody z podciśnienia i gdzie mają się znajdować? Chodzi o Coupe, aczkolwiek sedan ma raczej podobnie wszystko rozmieszczone ;) z góry dzięki :zeby:

#9 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 19 sierpnia 2010 - 07:02

Zawór elektropneumatyczny znajduje się obok modułu komfortu, pod tylną kanapą po stronie kierowcy zakładając, że siedzi on po stronie kontynentalnej. Przewody podciśnienia musisz poprowadzić co oczywiste do siłowników przy zagłówkach, a "ujęcie" podciśnienia do kolektora ssącego na przygotowany w tym celu króciec.
O ile dobrze pamiętam coś już o tym było na forum ;)

#10 Offline   D.J.TUNING


  • Postów: 889
  • Na forum od: 15 lut 2007
  • Miejscowość: Zabrze
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:ex 250TD 5b manual 1992
  • Trzeci Mercedes:S350TD 1996

Napisano 19 sierpnia 2010 - 14:03

Też mi się wydaje, że kiedyś było, ale nie znalazłem w szukajce tego co mnie interesuje. Dzięki :ok:








Podobne tematy Zwiń