[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory...
k4mi3n 21 paź 2018 - 17:06
Wkrecalem wtrysk delikatnie dwoma palcami doslownie zeby zlapal dobra pozycje, wiec obylo sie bez plastiku O jakim zabku mowisz Ostry? Kurde troche zzielenialem.. Nawet nie moge teraz z powrotem zajrzec pod maske bo wyjechalem i Mercedesa zobacze dopiero za tydzien.. Ale nie kojarze nic kurcze..
OSTRY2500 21 paź 2018 - 18:07
Ten ząbek ustalajacy ma ładnie wejść we frezik a jak będziesz dokrecalem wtryski mocniej niż zaleca producent to ten frezik wgryzie się w głowice i skutek taki ze może Ci ściąć świece będzie ślę rozpisane paliwo i demontaż forkamery będzie utrudniony.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
k4mi3n 21 paź 2018 - 18:22
Aaa to bylo na szczescie na miejcu. Nie mialem pojecia ze glowica jest tak delikatna, ze to moze w nia sie wgryzc? Dzieki za pomoc!
Poki co nie dmucha nic, wtrysk troche klepie, lniej niz wczesniej, ale moze bysi sie ulozyc? W koncu jest w innej pozycji niz wczesniej, teraz jest glebiej. Oby..
Druga opcja jest taka ze po jakims czasie zacznie syczec albo dmuchac, to wtedy wybijak i jechana - komore wstepna out.
Tak przy okazji, to jak sie ja wyjmie, to jak wsadza sie nowa? Gumowym mlotkiem? Czy tez nowa podkladka wystarczy i stara vorkomore z powrotem mozna montowac?
Użytkownik k4mi3n edytował ten post 21 października 2018 - 18:24
Poki co nie dmucha nic, wtrysk troche klepie, lniej niz wczesniej, ale moze bysi sie ulozyc? W koncu jest w innej pozycji niz wczesniej, teraz jest glebiej. Oby..
Druga opcja jest taka ze po jakims czasie zacznie syczec albo dmuchac, to wtedy wybijak i jechana - komore wstepna out.
Tak przy okazji, to jak sie ja wyjmie, to jak wsadza sie nowa? Gumowym mlotkiem? Czy tez nowa podkladka wystarczy i stara vorkomore z powrotem mozna montowac?
Użytkownik k4mi3n edytował ten post 21 października 2018 - 18:24
OSTRY2500 22 paź 2018 - 02:20
Nowa podkładka stara forkamera może być podwarunkiem że niema wypalonej tej łezki w środku a stukaj czym chcesz aby z umiarem resztę dociagnąć klucz.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
ZOlw 14 lut 2019 - 21:40
Czesc Wam.
Jakby co to posiadam jedna taka komore wstepna do 300 D lub TD produkcji niemieckiej. Nowa. Gdybyscie byli zainteresowani to prosze na priv.
Jakby co to posiadam jedna taka komore wstepna do 300 D lub TD produkcji niemieckiej. Nowa. Gdybyscie byli zainteresowani to prosze na priv.
k4mi3n 08 lip 2019 - 14:25
OSTRY2500 09 lip 2019 - 11:34
Są 2 rodzaje komór z większym otworem do starszego silnika a z mniejszym do nowszego. Wtryski masz z cienkim dwintem czy z grubym?
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
k4mi3n 10 lip 2019 - 21:25
No właśnie, dzięki za słuszną uwagę. Z tych emocji nawet nie przymierzyłem wtrysku do nowej komory..
Okazuje się ze mam z cienkim gwintem..
Czyli komora którą kupiłem będzie do modeli 1985 -1989??
Okazuje się ze mam z cienkim gwintem..
Czyli komora którą kupiłem będzie do modeli 1985 -1989??
k4mi3n 23 lip 2019 - 13:23
Hej, jezeli ktokolwiek poszukuje komory wstepnej z grubym gwintem, to wlasnie jest na sprzedaz, info priv.