Cześć jak to zdjęcie twojego silnika to masz wtryski z cienkim gwintem nowego typu.Wykrecasz wtrysk, świece i wyciagasz plastikową prowadnice która jest wokół wtrysku.Kluczem wielofrezowym wykrecasz nakretke dociskajaca komorę, wkrecasz pręt metrowy z przyspawanym dolnym korpusem wtrysku żeby był gwint pasujący do komory. Na pręt wkładasz coś ciężkiego i spawasz coś na górze pręta w celu blokady jak będziesz cisnol do góry czymś ciężkim do samej blokady to wtym czasie powinna wychodzić komora.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
4
90 odpowiedzi w tym temacie
#71
Napisano 02 maja 2017 - 20:34
#72
Napisano 03 maja 2017 - 00:00
Tak, to mój silnik. Czyli potrzebuje jeszcze specjalnego klucza z wielowypustem, tak?
#73
Napisano 03 maja 2017 - 07:28
Klucz kupisz za 30pln na alegro ja kiedys zaplacilem 200pln za swoj, duza roznica w cenie .
#74
Napisano 04 maja 2017 - 17:13
Niezapomnij o podkladkach pod komorę żeby nie syczalo znalazłem w intercarsie 6010170260 to jest 0.6mm i 6010170460 i grubości 0.3mm.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#75
Napisano 04 maja 2017 - 21:58
O, super, właśnie miałem pytać o podkładki. Tylko które wziąć, 0.3 czy 0.6mm?
#76
Napisano 04 maja 2017 - 22:17
Jak wyciagniesz komorę obczyscisz wszystko sprawdzisz czy masz coś wypalone może wystarczy 0.3mm a może dokrecic tylko trzeba.Pamietaj niedokrecaj wtryskiwaczy na siłę bo komory lubią się przekręcić na tym freziku ustalajacym tylko 70nm i nowe podkładki pod wtryski.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#77
Napisano 20 października 2018 - 18:22
Cesc, tak jak masa osob tutaj mialem problem z 'dmuchajacym' wtryskiem. Idac droga eliminacji kolejno:
- wymienilem podkladke
- wymienilem koncowke wtrysku na nowa
- zrobilem Diesel Spulung slynne
Wszystkie kroki bardzo poprawily sytuacje, jednek nadal wtrysk postukuje i lekko 'dmucha'.
.. no wiec teraz chce sprobowac dokrecic vorkomore a raczej nasadke nad nia. I mam nadzieje ze to pomoze. Dzisiaj wyjalem wtrysk na nowo i tak wyglada koncowka po ok. 3000km:
Nie za dobrze, co? Podkladka rowniez cala w czarnym nalocie. Czy to juz kwalifikuje je znow do wymiany?
No i teraz chcialbym tego goscia przykrecic:
Czy podobnie jak dla wtrysku istnieje tu zalecana liczba Nm?? Czy wystarczy starym dobrym sposobem: na pale?
Prosze o pomoc koledzy!
- wymienilem podkladke
- wymienilem koncowke wtrysku na nowa
- zrobilem Diesel Spulung slynne
Wszystkie kroki bardzo poprawily sytuacje, jednek nadal wtrysk postukuje i lekko 'dmucha'.
.. no wiec teraz chce sprobowac dokrecic vorkomore a raczej nasadke nad nia. I mam nadzieje ze to pomoze. Dzisiaj wyjalem wtrysk na nowo i tak wyglada koncowka po ok. 3000km:
Nie za dobrze, co? Podkladka rowniez cala w czarnym nalocie. Czy to juz kwalifikuje je znow do wymiany?
No i teraz chcialbym tego goscia przykrecic:
Czy podobnie jak dla wtrysku istnieje tu zalecana liczba Nm?? Czy wystarczy starym dobrym sposobem: na pale?
Prosze o pomoc koledzy!
#78
Napisano 20 października 2018 - 19:39
Wtryskiwacz wygląda dobrze ważne żeby ta podkładka nie puszczala na zewnątrz tam gdzie jest czysty metal. Co do dokręcania to nieznam siły dokręcania tylko stosowalem metrowa rurkę i dokrecalem aż przestało babelkowac paliwo. Jak już wieje to chyba podkładka się kłania pod forkamere i oczyść wszystko i zobacz czy niemasz ubytków w głowicy bo może uszczelka już nie da rady.
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
#79
Napisano 21 października 2018 - 10:11
W głowicy na szczęście nie zauważyłem żadnych ubytków. Wszystko ładnie wyczyściłem i skręciłem poza jednym.. ten czarny plastik nie wchodzi do końca, brakuje mu z milimetra. Już jeden z kolegów wspominał że jeździ bez nich ale mnie jednak przeraża myśl że tam mógłby dostać się kurz czy piach..
Jak to jest z tymi plastikami, czy to możliwe że na pierwszym wtrysku mi teraz odstaje, skoro w innych czterech dociśnięty jest on to samej głowicy??
Jak to jest z tymi plastikami, czy to możliwe że na pierwszym wtrysku mi teraz odstaje, skoro w innych czterech dociśnięty jest on to samej głowicy??
#80
Napisano 21 października 2018 - 13:27
Te plastiki są po to żeby krzywo nie wkręcić wtrysku taka prowadnica, wtryskiwacz najpierw wkrecajac ręcznie dla pewności a kurzem się nie martw. A ząbek forkamery ten ustalajacy wszedł w gniazdo?
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Demontaż listw dachowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endrjus |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[w124] Demontaż kierownicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Saharek |
|