[w201] 2.0 D turbo??
ksenio 04 mar 2009 - 12:03
Nie ma juz w ofercie VW silnikow SDI.
Robert142T, swiete slowa
Robert142T, swiete slowa
Rob 04 mar 2009 - 16:41
Koledzy tak na marginesie, pamiętajmy że nie tylko końmi się jeździ, trzeba jeszcze trochę momentu ;-)
szafa 04 mar 2009 - 18:47
Rob napisał:
trzeba jeszcze trochę momentu
Szop napisał:
Nie zmienia to faktu, że jak na tak małą pojemność silniczek jest wysilony niewspółmiernie do 2,0D.
Rob 04 mar 2009 - 19:34
szafa napisał:
75KM i 170Nm
Podobnie ma mój Bipperek i nawet fajnie śmiga
Szop 05 mar 2009 - 11:55
szafa napisał:
silnik nie meczy za bardzo
Rob napisał:
nie tylko końmi się jeździ
Radhezz napisał:
OM605 2,5 Turbo 150KM
EDYCJA:
szafa, OK, ale nawet jeśli OM601 osiąga 37,5KM z litra pojemności skokowej to takie 1.3 nawet gdyby nie miało doładowania i osiągało z litra 55 KM współczynnik ten wynosi 42,3 KM/L. Wersja doładowana 75 KM to już 57,7 KM/L, a 90 KM - 69,2 KM/L. Są to chyba z założenia po prostu silniki na znacznie krótsze przebiegi i tyle, choć być może czasem ten założony przebieg przekraczają.
szafa napisał:
samochody sa produkowane dla serwisow a nie dla uzytkownika
szafa 05 mar 2009 - 11:59
Szop napisał:
To dlaczego nie osiągają takich przebiegów? Pojemność, a zatem i mniejsze elementy konstrukcyjne silnika też swoje 3 grosze dorzucają
Rob 05 mar 2009 - 18:58
szafa napisał:
Przez lata calkowicie zmeinila sie polityka producentow samochodow
Chyba klientów również.... Oczekiwania są takie by auto spalało 5 litrów ON, miało przynajmniej 150KM i 300Nm i osiągało setkę w 7 sekund. V max oczywiście nie mniej jak 220km/h
Aha i jeszcze żeby można było lać OO
Szop 05 mar 2009 - 22:09
Rob napisał:
Chyba klientów również
MilUl 12 mar 2009 - 12:16
Witam! Mam możliwość kupienia turbiny od mercedes'a 2.2 z kolektorem ssącym. Chciałbym się was zapytać czy taka turbinka będzie pasować do mojego .Czy jest sens ją zakładać ?Co bym musiał jeszcze wymienić ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam