W kombiaku jest nivo więc raczej nie widzę wykorzystania jego zawieszenia.Mam dawce na placu.Almadine metalic jeden błotnik jest do roboty.Mogę odciąć Ci gdzie chcesz
1
Budowa przyczepki bagażowej
Rozpoczęty przez Biały, gru 11 2009 16:51
80 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 23 stycznia 2012 - 16:54
#42
Napisano 25 stycznia 2012 - 22:59
pawel14b3 witaj, podaj na maila zdjęcia jak to cacko wygląda. Z zewnątrz i w środku.( oczywiście część bagażowa. Cięcie będzie po środku drzwi przednich.
majcinek@wp.pl
majcinek@wp.pl
#43
Napisano 26 stycznia 2012 - 10:52
Takie "pół" kombiaka będzie ważyło z 500kg więc może być problem z rejestracją jako przyczepa lekka . Musisz się dokladnie zapytać u diagnosty jakie wymagania musi spełnić taki "SAM".
#44 Gość_darul_
Napisano 26 stycznia 2012 - 11:21
Ma ktoś jakieś fotki takiej przeróbki? Bardzo mnie to zainteresowało.
Mam dawcę 300TE bez skrzyni i kilku pierdół.
Mam dawcę 300TE bez skrzyni i kilku pierdół.
#45
Napisano 26 stycznia 2012 - 21:32
majcinek dzisiaj pstrykłem jedną fotkę bo bateria klękła w aparacie. Akurat z tej uszkodzonej strony (lekkie wgniecenie) generalnie auto jest w doś dobrej kondycji. Szyby nie przeciekają a srodek rewelacja , w kolorze nadwozia.Mogę go odstąpić w dobrej cenie bez zawieszenia (dla nivo i asd go kupiłem) i dyfra
Jak nadal jestes zainteresowany daj znac
Jak nadal jestes zainteresowany daj znac
Użytkownik lukaszstas edytował ten post 26 stycznia 2012 - 21:51
#46
Napisano 26 stycznia 2012 - 22:56
pawel14b3
Jestem zainteresowany, błotnik da się zrobić, odezwi się na priwa w temacie ceny, ewentualnie numer telefonu podaj, będę dzwonił.
Podrśli trochę fotek (wnętrza i dookoła tył). Mam do Ciebie tylko około 160km, więc gra warta świeczki.
Biały
W temacie wagi tego cacka, mam dwa wyjścia.
1.Do 750kg lekka SAM, czyli jak widać zostaje niewiele na załadunek, ale dla mnie nie to jest istotne-rekreacja i te miny ludzi
2.Do około 1300kg SAM z najazdem. Koszty około 800-1000 więcej od lekkiej (oczywiście w budowie), i przeglądy rejestracyjne co rok. Ale wtedy załadunek 1300-(waga własna)=? Tego jeszcze nie wiem.
Decyzję podejmę jak już będzie dawca na "stole" i po ogoleniu go ze zbędnych członków dowiem się ile będzie ważył.
Będę się starał zakończyć prace przed zlotem. Mam nadzieję, że uda się z nią przyjechać. Co prawda spać w niej nie będę musiał, ale napoje można do lodóweczki zapodać .....co by za daleko nie latać....
Jestem zainteresowany, błotnik da się zrobić, odezwi się na priwa w temacie ceny, ewentualnie numer telefonu podaj, będę dzwonił.
Podrśli trochę fotek (wnętrza i dookoła tył). Mam do Ciebie tylko około 160km, więc gra warta świeczki.
Biały
W temacie wagi tego cacka, mam dwa wyjścia.
1.Do 750kg lekka SAM, czyli jak widać zostaje niewiele na załadunek, ale dla mnie nie to jest istotne-rekreacja i te miny ludzi
2.Do około 1300kg SAM z najazdem. Koszty około 800-1000 więcej od lekkiej (oczywiście w budowie), i przeglądy rejestracyjne co rok. Ale wtedy załadunek 1300-(waga własna)=? Tego jeszcze nie wiem.
Decyzję podejmę jak już będzie dawca na "stole" i po ogoleniu go ze zbędnych członków dowiem się ile będzie ważył.
Będę się starał zakończyć prace przed zlotem. Mam nadzieję, że uda się z nią przyjechać. Co prawda spać w niej nie będę musiał, ale napoje można do lodóweczki zapodać .....co by za daleko nie latać....
#47
Napisano 26 stycznia 2012 - 23:06
A czym to chcesz ciągać? bo w 2 przypadku to jest ważne.
#48
Napisano 26 stycznia 2012 - 23:40
Moją gwiazdą.
Rozmawiałem z egzaminatorem prawa jazdy i na kategorii "B" DMC całego nzestawu musi się mieścić do 3,5t. W dowodzie mam 750kg bez i 1400z hamulcem najazdowym(max waga przyczepy).
DMC samego pojazdu to 1910kg.(więc się mieści).
Wiem, że na moim 2,5D nie będzie zawrotnej mocy, ale sporadycznie będzie na haku więcej niż 600-700kg. Niestety urzędnika to nie interesuje i patrzą tylko na max ciężary.
Jeździłem całkiem niedawno do Poznania z 600kg na haku(towaru) i całkiem dobrze sobie radził (9,1l/100km).
Rozmawiałem z egzaminatorem prawa jazdy i na kategorii "B" DMC całego nzestawu musi się mieścić do 3,5t. W dowodzie mam 750kg bez i 1400z hamulcem najazdowym(max waga przyczepy).
DMC samego pojazdu to 1910kg.(więc się mieści).
Wiem, że na moim 2,5D nie będzie zawrotnej mocy, ale sporadycznie będzie na haku więcej niż 600-700kg. Niestety urzędnika to nie interesuje i patrzą tylko na max ciężary.
Jeździłem całkiem niedawno do Poznania z 600kg na haku(towaru) i całkiem dobrze sobie radził (9,1l/100km).
#49
Napisano 26 stycznia 2012 - 23:47
Jutro wieczorem podeślę zdjęcia.Telefon jest pod każdym postem który piszę. Pomyśl nad ceną jaką masz przeznaczoną na projekt i napisz na pw (wiem że jak najmniej) ,ale rozsądną propozycję
#50
Napisano 27 stycznia 2012 - 09:56
Czasami 1t węgla Konstrukcja musi być testowana
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty Automatyczna skrzynia biegów - budowa i zasada działania |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | wojtek81 |
|
|
|
[W201] Budowa body kit - start projektu |
Modyfikacje,Tuning | TC-adam |
|
||
[W201] Obudowa/puszka filtra powietrza |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | PiresSG |
|
||
Modul / Wiazka Haka / Przyczepki W124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kieta84 |
|
||
[W124] Gdzie jest złącze w instalacji by podpiąć przewody do świateł przyczepki ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|