Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] Problem z pompką paliwa


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   zales00


  • Postów: 13
  • Na forum od: 19 gru 2009
  • Miejscowość: Parczew

Napisano 19 grudnia 2009 - 16:14

Witam serdecznie!
Jestem świeżym szczęśliwym posiadaczem mercedesa e190 1.8, rok produkcji 1990 z LPG :ok:

Problem zaczął się nagle właściwie...po prostu przestał odpalać. Po sprawdzeniu tego co do głowy przyszło doszło do pompki paliwa. Podłączona na krótko pracuje odpowiednio i samochód ładnie pracuje. Niestety po normalnym podłączeniu jest problem. Mechanik u którego stał samochód doradziła aby wymienić sterownik...tzn przełącznik gaz/benzyna. Po wymianie samochód ładnie odpalił... uradowany zostawiłem go aby się rozgrzał i pobiegłem po kurtkę... jednak jak chciałem wyjechać zgasł i problem powrócił...tzn pompka ponownie nie pracuje. Proszę o pomoc i wyrozumiałość... przeszukiwałem forum jednakże nie znalazłem podobnego problemu. Pozdrawiam gorąco.



#2 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 19 grudnia 2009 - 17:08

Sprawdź "zimne luty" w przekaźniku pompy (za akumulatorem)

#3 Offline   zales00


  • Postów: 13
  • Na forum od: 19 gru 2009
  • Miejscowość: Parczew

Napisano 19 grudnia 2009 - 17:09

Dzięki serdeczne za wskazówkę :/) ! teraz w weekend zbiorę od fachowców pomysły i od poniedziałku działam... :ok:

#4 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 19 grudnia 2009 - 17:14

Przekaźnik ma dwa styki oznaczone "30" oraz "87" - jak je zewrzesz drutem (przekaźnik może być wyjęty) to jest to samo, jakbyś pompę zasilił "na krótko" z akumulatora. Jeżeli problem nie leży w przekaźniku, to chyba najbardziej jest podejrzany układ odcinający zasilanie pompy w czasie jazdy na gazie.

#5 Offline   zales00


  • Postów: 13
  • Na forum od: 19 gru 2009
  • Miejscowość: Parczew

Napisano 21 grudnia 2009 - 17:15

Dzięki bardzo za rzeczową pomoc ! Dla takich porad istnienie tego typu for nabiera dużego sensu...:ok: dzięki raz jeszcze!

[ Dodano: Pon Gru 21, 2009 17:15 ]
Dzięki serdeczne za pomoc :/ sprawa wygląda tak, że po zmostkowaniu w/w otworów samochód ładnie odpala...pracuje 10 min i znowu kaplica... podobnie jak po wymianie przełącznika gaz/benzyna.... 10 min i problem wraca. Co jeszcze mógłbym sprawdzić?

#6 Offline   zales00


  • Postów: 13
  • Na forum od: 19 gru 2009
  • Miejscowość: Parczew

Napisano 02 grudnia 2010 - 09:29

Dzięki wszystkim za pomoc :) Sprawca problemu nareszcie znaleziony...może komuś się przyda ;) była to cewka. Oczywiście problem wyglądał na elektrykę i zmienione były kable i świece, a cewka wydawała się organoleptycznie w porządku. Iskra była bardzo dobra a sama cewka wizualnie wyglądała dobrze, nie miała przebić itp. Jednak podmiana na inną wyleczyła całkowicie samochód :jump: :jump: Teraz tylko regulacja wszystkiego co było przez to ruszone i oby...bezawaryjne kilometry ;-) Dzięki wszystkim za pomoc dzięki której zgłębiłem nieco mechanikę mercedesa :) Pozdrawiam serdecznie!








Podobne tematy Zwiń