Skocz do zawartości




Audi 100 C4 2.8E 1991r.


71 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   FilipW


  • Postów: 1 372
  • Na forum od: 30 lip 2007
  • Miejscowość: świętokrzyskie
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w201 2.0D 1988r
  • Inne auto:Audi 100 c4 2.8

Napisano 02 kwietnia 2010 - 16:38

Przedstawiam wam moje nowe wozidelko. Toyoty juz ze mna nie ma a skoro moje ukochane CE jezdzi tylko w sloneczne weekendy bylem zmuszony znalezc cos do pokonywania tras dluzszych i krotszych na codzien. Szukalem ladnego w124 ale niestety nie bylo to latwe. Po przejechaniu chyba blisko 2000km w poszukiwaniu czegos rozsadnego trafilo sie Audi. I musze powiedziec, ze juz je kocham - mam nadzieje, ze nie zrazi mnie do siebie niczym :hooray:

A wiec od poczatku...

Audi 100 C4 1991r
Silnik - 2.8 v6 automat :mrgreen:
Przebieg - licznikowo 197tys. Czy to prawda...Nie wiem. Sa wszystkie ksiazki serwisowe, papiery, faktury ale jak wiadomo nie takie rzeczy na papierze bywaja :pad: Jednak wierze w stan techniczny a ten jest bardzo dobry.

Wyposazenie:
- 4 el. szyby,
- 2. el lusterka,
- klimatronik 2 strefowy,
- komputer pokazujacy spalanie, dystans itp.,
- caly zestaw wskaznikow dodatkowych pokazujacych m.in. temperature i cisnienie oleju
- welurowa tapicerka
- zmieniarka na 10CD

I pewnie o czyms zapomnialem ale to i tak nie wazne :ok: Samochod jest swiezo sprowadzony ze Szwajcarii. Silnik v6 pracuje pieknie, automat zmienia biegi tak plynnie, ze zmiane mozna zauwazyc wlasciwie tylko po obrotomierzu - a bardzo sie balem automatu w audi, myslalem, ze tylko :star: robi dobre automaty. Zawieszenie jest fantastyczne. Samochod wrecz plynie. A w srodku bloga cisza przy spokojnej jezdzie lub muzyka silnika przy troche mocniejszym wciskaniu gazu :)

Do perfekcji brakuje paru szczegolow - jeden bok jest przytarty i trzeba bedzie sie z tym uporac. Nie byl to zaden wiekszy wypadek na szczescie - kazdy element zostal zmierzony dokladnie miernikiem i wszedzie wyglada na pierwszy lakier. No i do silnika powedruje nowa instalacja sekwencyjna LPG bo przy mocniejszym dodawaniu gazu ilosci pozeranego PB przyprawia o zawal :D

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika


Dołączona grafika



#2 Offline   neccom


  • Postów: 290
  • Na forum od: 15 kwi 2009
  • Miejscowość: Lidzbark
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwietnia 2010 - 16:51

Bardzo fajny samochodzik. Podobał mi się zanim kupiłem pierwszego mercedesa. Z tego jak opisujesz pracę skrzyni i silnika to można tylko pozazdrościć wozidełka:) A jeszcze jak zagazujesz to już zupełnie tania jazda i eksploatacja.
Widać, że zadbany więc powodzenia w utrzymania tego stanu, bądź ulepszenia:)

#3 Offline   qoompel


  • Postów: 1 095
  • Na forum od: 23 lut 2008
  • Miejscowość: Koło/Umień
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwietnia 2010 - 17:21

Nigdy mi się te samochody nie podobały :mrgreen: Ważne, że Tobie wpadł w oko.

Od czego jest najmniejszy pusty zbiornik bez korka? LP błotnik malowany, prawda?

Szerokości!

#4 Offline   ksenio


  • Postów: 2 761
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW GOLF IV Variant 1.9 TDI

Napisano 02 kwietnia 2010 - 17:22

FilipW napisał:

sprowadzony ze Szwajcarii
A jak ten fakt sie ma to tych tablic z Heidelbergu ? :E

#5 Offline   qoompel


  • Postów: 1 095
  • Na forum od: 23 lut 2008
  • Miejscowość: Koło/Umień
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwietnia 2010 - 17:26

ksenio napisał:

A jak ten fakt sie ma to tych tablic z Heidelbergu ?
Jakie mieli, takie zalożyli :E

#6 Offline   MICHAL200


  • Postów: 4 005
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Uniejów
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 C180 po lifcie

Napisano 02 kwietnia 2010 - 19:02

Krzywa z przodu :E

#7 Offline   michancio


  • Postów: 697
  • Na forum od: 15 lis 2009
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 02 kwietnia 2010 - 20:34

Taki sam lewarek zmieny biegow mam w swojej audi tez mam ten przycisk SPORT :P
Tak na prawde to ten przycisk przynajmniej u mnie nic nie daje poza tym ze ciagnie biegi do 4tys obrotow ale to samo moge osiagnac kick downem wiedz nie wiem po co on jest :E Moze dla szpanu :P
Ogólnie ładne auto zawsze mi sie podobały te zagary piekne sa...
Moj kumpel miał taka tylko za po lifcie juz a6 tez 2.8 tyle ze w manualu i quatro i wymiatała jak samolot no ale spalanie zaczynało sie od 12l wiec nie był to tani samochod w utrzymaniu i dla tego go sprzedał ale autko było super :)

[ Dodano: Pią Kwi 02, 2010 21:34 ]

qoompel napisał:

Od czego jest najmniejszy pusty zbiornik bez korka
To jest zbiorniczek wyrownawczy płynu chłodniczego :)

#8 Offline   jackie01


  • Postów: 3 694
  • Na forum od: 08 sty 2007
  • Miejscowość: Świętokrzyskie
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 kwietnia 2010 - 20:38

michancio napisał:

To jest zbiorniczek wyrownawczy płynu chłodniczego

chyba nie...


FilipW, autko fajne - odwiedz mnie :E

#9 Offline   michancio


  • Postów: 697
  • Na forum od: 15 lis 2009
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 02 kwietnia 2010 - 21:05

jackie01 napisał:

chyba nie...
kurcze oczywiscie ze nie ale wtopa pomyliło mi sie napisałem nie to co chiałem sorka :oops:
To jest oczywiscie zbiorniczek płynu do spryskiwaczy... Jeszcze raz przepraszam ale nie napisałem tego co chiałem napisac

#10 Offline   FilipW


  • Postów: 1 372
  • Na forum od: 30 lip 2007
  • Miejscowość: świętokrzyskie
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w201 2.0D 1988r
  • Inne auto:Audi 100 c4 2.8

Napisano 02 kwietnia 2010 - 22:36

qoompel napisał:

LP błotnik malowany, prawda?

Z tego co sprawdzilem miernikiem to nie. I ten odcien jest inny na zdjeciu, w rzeczywistosci nie. Wrzuce inne fotki jak go umyje to bedzie wiadomo :hahaha:

MICHAL200 napisał:

Krzywa z przodu

A po czym wnosisz? Zgaduje, ze po lewej stronie maski - domykanie maski jest dziwne i nie potrafie jej zawsze dobrze zamknac albo cos jest poluzowane. Bo ja uwazam, ze jest prosta wyjatkowo a naogladalem sie setek mnostwo :czerwona:

ksenio napisał:

A jak ten fakt sie ma to tych tablic z Heidelbergu

Z papierow wynika, ze tam byl oplacony podatek. Niestety sam go nie sciagalem wiec do konca nie wiem dlaczego takie tablice. Napewno samochod jest ze Szwajcarii, papiery sa szwajcarskie i umowa z poprzednim wlascicielem tez tam podpisywana. Przynajmniej wg papierow :star:


Reasumujac - samochod ma 19 lat no i ciezko byloby zeby byl idealny :old: Napewno wymaga troche pracy. Milo poczytac troche krytyki - przynajmniej bedzie sie czym zajmowac :-P








Podobne tematy Zwiń