spider, im szybciej tym lepiej, a nie ma co z tym czekac bo w skrajnych przypadkach skonczyc sie to moze tym ze kolo cie na trasie wyprzedzi ;-)
Jak bedziesz dlugo jezdzil to znacznie trudniej bedzie wymienic same lozysko.
Lozysko nalezy sprawdzac zarowno tak jak mowi Borat czyli 12-6h oraz 9-3h.
0
[W124] powyżej 100km/h szumi jakbym miał bieżnik od traktora
Rozpoczęty przez spider, sie 02 2007 12:12
33 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 02 sierpnia 2007 - 14:02
#12
Napisano 02 sierpnia 2007 - 14:10
EssiRS napisał:
oraz 9-3h.
w tej plaszczyznie raczej sprawdza sie luzy w ukladzie kierowniczym, lub tulejkach w przypadku tylu
#13 Gość__
Napisano 02 sierpnia 2007 - 14:16
Najlepiej sprawdzić i tak i tak, nie zaszkodzi obadać co w trawie piszczy (pisałem już o tym).
Jeśli będziesz miał luzy "w pionie" to łożysko, możesz popuścić zawleczkę (imbus bodajże 10) i
dokręcić z pół obrotu. Rozwiąże to sprawę na parę tys. km.
Jeśli będziesz miał luzy "w pionie" to łożysko, możesz popuścić zawleczkę (imbus bodajże 10) i
dokręcić z pół obrotu. Rozwiąże to sprawę na parę tys. km.
#14
Napisano 02 sierpnia 2007 - 14:22
Borat, ja tam zawsze sprawdzam i tak i tak. W koncu lozysko ma luzy w kazdej plaszczyznie
Przy zalozeniu ze to jest z przodu, bo z tylu nie ma stozkowego lozyska.
darul napisał:
Jeśli będziesz miał luzy "w pionie" to łożysko, możesz popuścić zawleczkę (imbus bodajże 10) i
dokręcić z pół obrotu. Rozwiąże to sprawę na parę tys. km.
dokręcić z pół obrotu. Rozwiąże to sprawę na parę tys. km.
#15
Napisano 02 sierpnia 2007 - 15:45
No tak, z tym ze chlopak szarpnie w pionie i nie bedzie luzu, pozniej szarpnie w poziomie i bedzie luz - i niepotrzebnie wymieni lozysko. Lozysko sie sprawdza w pionie obracajac kolem w rozne polozenia, jezeli tu nic nie wyczujemy to znaczy ze jest ok. Luzy w plaszczyznie poziomej wskazuja tak jak wczesniej pisalem na galki lub tuleje, zaleznie co sprawdzamy.
#16
Napisano 03 sierpnia 2007 - 09:42
No to znów sobotę szlak trafi - zamiast leżeć na Kobiecie to sobie poleżę pod Mietkiem. :-|
#17
Napisano 03 sierpnia 2007 - 20:10
spider napisał:
No to znów sobotę szlak trafi - zamiast leżeć na Kobiecie
Jeżeli tylko leżysz to szykuj się że niedługo Cię opuści
#18
Napisano 03 sierpnia 2007 - 20:11
Cytat
Jeżeli tylko leżysz to szykuj się że niedługo Cię opuści
moze on lezy ale co ona robi to nie wiadomo
#19
Napisano 03 sierpnia 2007 - 20:13
ZaBsI napisał:
moze on lezy ale co ona robi to nie wiadomo
Wracamy do tematu
#20
Napisano 03 sierpnia 2007 - 20:39
RobE124 napisał:
Wracamy do tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
M104 3.2 brak napędu powyżej 1400 obrotów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | KrystaGG |
|
||
[w201] Robi się głośno powyżej 100km/h |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MercPO |
|
||
Mercedes CL55 AMG Kompresor (w215) dcięcie paliwa powyżej 200km/h |
Mercedes S, CL i SEC | lukluk222 |
|
||
(W124 ) Czy auta z 1993 roku po lifice miały już złącze diagnostyczne pod PC ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
||
W140 3.2 wibracje powyżej 90km/h dużo nowych części |
Mercedes S, CL i SEC | bujemuje |
|