Czas przyszedł zaprezentować wam moje kolejne autko Trafiło do mnie praktycznie przez przypadek. Autem jeździł mój dobry znajomy, ale sytuacja finansowa zmusiła go do pozbycia się auta. Gdyby nie fakt, że znam to auto chyba nigdy nie pomyślałbym o passacie
Teraz trochę konkretów Auto przyjechało z Niemiec. W Kraju jestem trzecim właścicielem. Rok produkcji 1997 jednakże jest to model 98 (czerwono-niebieskie podświetlenie deski). Pojemność 2800, skrzynia manualna i napęd Syncro sprawiają, że auto jest jak przyklejone do nawierzchni. Jazda zimą z tym napędem to czysta frajda Dla oszczędności w aucie zawitała sekwencyjna instalacja gazowa. Jest to praktycznie full opcja jaka wychodziła w tamtych latach i to w najwyższej wersji silnikowej i napędowej Trochę wypasu:
- Skórzana trójramienna kierownica
- Komputer pokładowy
- Nawigacja
- Tempomat
- Climatronic
- Podgrzewane fotele
- Klimatyzowane schowek
- 8 głośników
- Luk na narty
- Czujnik deszczu
- Podświetlane daszki przeciwsłoneczne
- Skórzana beżowa wentylowana tapicerka
- 4 elektryczne szyby i elektryczne podgrzewane lusterka
- Fotele przednie regulowane we wszystkich plaszczyznach
- Trzecie światło stopu
- 4 poduszki powietrzne
Dobra wystarczy tego chwalenia się
Auto po zakupie wyglądało tak:
Jak już każdy z nas ma w zwyczaju, postanowiłem upiększyć autko i zmodyfikować go trochę Na samym początku w bagażniku zawitała skrzynia bassowa Infinity z gwiazdki Następnie małemu liftingowi poddałem przód Wymieniłem lampy oryginalne na lampy z serii Dayline typu black plus do tego grill bez znaczka Przed sezonem wymieniłem tarcze i klocki z przodu i z tyłu Na przód zostały założone tarcze ATE POWERDISC. Zblocza dla ładniejszego efektu wizualnego pomalowałem na czerowno. Auto postawione zostało na 17 calowych oryginalnych felgach VW. Z dalszych modyfikacji planuje delikatnie przyciemnić szybki na całym aucie, choć ciągle się waham
Czas na zdjęcia
Najpierw silniczek
Parę fotek z niedzielnego czyszczenia
Teraz fotki z dzisiaj ( autko trochę przybrudzone )
Na koniec kilka fotek wnętrza
To nie gwiazdka i nigdy nie będzie miła najmniejszej szansy na konkurencje z nią , ale ciekaw jestem waszych opinii Kilka osób z forum miało już okazję widzieć, a nawet przejechać się tym autkiem to będą mogli powiedzieć coś na temat stanu technicznego i kondycji autka
0
VW PASSAT B5 2.8 V6 SYNCRO
Rozpoczęty przez Chiro, kwi 03 2010 23:20
20 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 kwietnia 2010 - 23:20
#2
Napisano 03 kwietnia 2010 - 23:48
Jaki Volkswagen? Toż to Reichwagen Miły wypasik.
No i dobrze, że silnik wzdłużnie...
Ile? Znajomy ma w Saabie 9-3 i jest to chyba drogi interes :mrgreen:
No i dobrze, że silnik wzdłużnie...
Chiro napisał:
Na przód zostały założone tarcze ATE POWERDISC
#3
Napisano 04 kwietnia 2010 - 06:35
Ładny ładny miałem przyjemność jechać jako pasażer, na mini rondzie jechaliśmy 70km/h na lodzie i nic nie idzie go zerwać 4matik w tym passacie to pełen wypas
Chiro na zlota i to już !
Chiro na zlota i to już !
#4
Napisano 04 kwietnia 2010 - 07:46
qoompel napisał:
Ile?
Sama tarcza 200zł sztuka plus do tego klocki ATE z najwyższej półki za 100zł na koło, komplet cały przód z klockami to wydatek 600zł. Zabawa nietania, ale jakość hamowania w porównaniu do oryginału nie porównywalna Oryginalne bez problemu udało mi sie zagotować, a tych nie mogę
Magson napisał:
Chiro na zlota i to już !
VW na zlot gwiazdy? nie przystoi chyba
#5
Napisano 04 kwietnia 2010 - 09:21
Ładny passacik wypas podobny do tego jaki mam w swoim tylko nie pasuje mi tutaj w ogóle ten tylny spoiler chyba lepiej wyglądał by bez tego.
E tam liczy się osoba nie auto
Chiro napisał:
VW na zlot gwiazdy? nie przystoi chyba
#6
Napisano 04 kwietnia 2010 - 09:39
Chiro, no jak przecież byłeś ostatnio, tzn. w tamtym roku
#7
Napisano 04 kwietnia 2010 - 12:17
Na spociki będę wpadał w miarę możliwości Jednakże termin zlotu nie za bardzo mi pasuje więc niestety nie zjawie się
#8
Napisano 04 kwietnia 2010 - 15:41
Passek zacny
Jak świecą te nowe lampiony ?
Te niby dzienne robia za pozycje ?
Jak świecą te nowe lampiony ?
Te niby dzienne robia za pozycje ?
#9
Napisano 04 kwietnia 2010 - 17:33
Chiro napisał:
Sama tarcza 200zł sztuka plus do tego klocki ATE z najwyższej półki za 100zł na koło, komplet cały przód z klockami to wydatek 600zł. Zabawa nietania, ale jakość hamowania w porównaniu do oryginału nie porównywalna Oryginalne bez problemu udało mi sie zagotować, a tych nie mogę
Tak a propos hamulców, to ja zamierzam wymienić u siebie płyn albo na ATE Super Blue Racing (Essi ma takie w 129) albo Motula RBF 600/660. Co Ty masz u siebie?
#10
Napisano 04 kwietnia 2010 - 17:53
No to przyznam się bez bicia : po przejechaniu się ww. pojazdem musiałem przestać się nabijać z ww. pojazdu :cool: Fajnie lata bokiem, dobry wypasik itp. itd.
Power Disci fajna sprawa, ale będziesz musiał się przygotować na częstsze wymiany klocków ;-)
Power Disci fajna sprawa, ale będziesz musiał się przygotować na częstsze wymiany klocków ;-)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
VW Passat 1.9TDI 131KM 2002r MŁYNKOWY |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | MŁYNEK |
|
|
|
VW Passat B5 FL 2.3 V5 |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | Siwy |
|
||
majkel - Passat B5 FL 2002 |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | majkel |
|
||
Passat b5fl. pompowtrysk problemy... |
HydePark | FANTAZMA |
|
||
VW Passat B4 Tdi 90KM |
HydePark | longikolomowski |
|