Skocz do zawartości




VW PASSAT B5 2.8 V6 SYNCRO


20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Chiro


  • Postów: 663
  • Na forum od: 12 lut 2008
  • Miejscowość: Ścinawa

Napisano 03 kwietnia 2010 - 23:20

Czas przyszedł zaprezentować wam moje kolejne autko :ok: Trafiło do mnie praktycznie przez przypadek. Autem jeździł mój dobry znajomy, ale sytuacja finansowa zmusiła go do pozbycia się auta. Gdyby nie fakt, że znam to auto chyba nigdy nie pomyślałbym o passacie :old:

Teraz trochę konkretów :smiech2: Auto przyjechało z Niemiec. W Kraju jestem trzecim właścicielem. Rok produkcji 1997 jednakże jest to model 98 (czerwono-niebieskie podświetlenie deski). Pojemność 2800, skrzynia manualna i napęd Syncro sprawiają, że auto jest jak przyklejone do nawierzchni. Jazda zimą z tym napędem to czysta frajda :ok: Dla oszczędności w aucie zawitała sekwencyjna instalacja gazowa. Jest to praktycznie full opcja jaka wychodziła w tamtych latach i to w najwyższej wersji silnikowej i napędowej :) Trochę wypasu:

- Skórzana trójramienna kierownica
- Komputer pokładowy
- Nawigacja
- Tempomat
- Climatronic
- Podgrzewane fotele
- Klimatyzowane schowek
- 8 głośników
- Luk na narty
- Czujnik deszczu
- Podświetlane daszki przeciwsłoneczne
- Skórzana beżowa wentylowana tapicerka
- 4 elektryczne szyby i elektryczne podgrzewane lusterka
- Fotele przednie regulowane we wszystkich plaszczyznach
- Trzecie światło stopu
- 4 poduszki powietrzne

Dobra wystarczy tego chwalenia się :D

Auto po zakupie wyglądało tak:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Jak już każdy z nas ma w zwyczaju, postanowiłem upiększyć autko i zmodyfikować go trochę :) Na samym początku w bagażniku zawitała skrzynia bassowa Infinity z gwiazdki :) Następnie małemu liftingowi poddałem przód :) Wymieniłem lampy oryginalne na lampy z serii Dayline typu black :) plus do tego grill bez znaczka :) Przed sezonem wymieniłem tarcze i klocki z przodu i z tyłu :pad: Na przód zostały założone tarcze ATE POWERDISC. Zblocza dla ładniejszego efektu wizualnego pomalowałem na czerowno. Auto postawione zostało na 17 calowych oryginalnych felgach VW. Z dalszych modyfikacji planuje delikatnie przyciemnić szybki na całym aucie, choć ciągle się waham :)

Czas na zdjęcia :)

Najpierw silniczek :)
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Parę fotek z niedzielnego czyszczenia :)
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Teraz fotki z dzisiaj ( autko trochę przybrudzone )
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Na koniec kilka fotek wnętrza :)

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

To nie gwiazdka i nigdy nie będzie miła najmniejszej szansy na konkurencje z nią :), ale ciekaw jestem waszych opinii :) Kilka osób z forum miało już okazję widzieć, a nawet przejechać się tym autkiem to będą mogli powiedzieć coś na temat stanu technicznego i kondycji autka :)



#2 Offline   qoompel


  • Postów: 1 095
  • Na forum od: 23 lut 2008
  • Miejscowość: Koło/Umień
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 kwietnia 2010 - 23:48

Jaki Volkswagen? Toż to Reichwagen :smiech2: Miły wypasik.

No i dobrze, że silnik wzdłużnie...

Chiro napisał:

Na przód zostały założone tarcze ATE POWERDISC
Ile? Znajomy ma w Saabie 9-3 i jest to chyba drogi interes :mrgreen:

#3 Offline   Magson


  • Postów: 666
  • Na forum od: 17 cze 2008
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 kwietnia 2010 - 06:35

Ładny ładny miałem przyjemność jechać jako pasażer, na mini rondzie jechaliśmy 70km/h na lodzie i nic nie idzie go zerwać 4matik w tym passacie to pełen wypas :pad:

Chiro na zlota i to już ! :smiech2:

#4 Offline   Chiro


  • Postów: 663
  • Na forum od: 12 lut 2008
  • Miejscowość: Ścinawa

Napisano 04 kwietnia 2010 - 07:46

qoompel napisał:

Ile?

Sama tarcza 200zł sztuka plus do tego klocki ATE z najwyższej półki za 100zł na koło, komplet cały przód z klockami to wydatek 600zł. Zabawa nietania, ale jakość hamowania w porównaniu do oryginału nie porównywalna :smiech2: Oryginalne bez problemu udało mi sie zagotować, a tych nie mogę :ok:

Magson napisał:

Chiro na zlota i to już !

VW na zlot gwiazdy? nie przystoi chyba :pad:

#5 Offline   Siwy


  • Postów: 1 124
  • Na forum od: 18 mar 2008
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W209 CLK 270 CDi 05r
  • Trzeci Mercedes:W212 250 CDi 2010r
  • Inne auto:Toyota Rav4 06r 2.0 D4D

Napisano 04 kwietnia 2010 - 09:21

Ładny passacik wypas podobny do tego jaki mam w swoim :drive: tylko nie pasuje mi tutaj w ogóle ten tylny spoiler chyba lepiej wyglądał by bez tego.

Chiro napisał:

VW na zlot gwiazdy? nie przystoi chyba
E tam liczy się osoba nie auto :hmm:

#6 Offline   Magson


  • Postów: 666
  • Na forum od: 17 cze 2008
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 kwietnia 2010 - 09:39

Chiro, no jak przecież byłeś ostatnio, tzn. w tamtym roku :drive:

#7 Offline   Chiro


  • Postów: 663
  • Na forum od: 12 lut 2008
  • Miejscowość: Ścinawa

Napisano 04 kwietnia 2010 - 12:17

Na spociki będę wpadał w miarę możliwości :hmm: Jednakże termin zlotu nie za bardzo mi pasuje więc niestety nie zjawie się :drive:

#8 Offline   ksenio


  • Postów: 2 761
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW GOLF IV Variant 1.9 TDI

Napisano 04 kwietnia 2010 - 15:41

Passek zacny :okdouble:
Jak świecą te nowe lampiony ?
Te niby dzienne robia za pozycje ?

#9 Offline   qoompel


  • Postów: 1 095
  • Na forum od: 23 lut 2008
  • Miejscowość: Koło/Umień
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 kwietnia 2010 - 17:33

Chiro napisał:

Sama tarcza 200zł sztuka plus do tego klocki ATE z najwyższej półki za 100zł na koło, komplet cały przód z klockami to wydatek 600zł. Zabawa nietania, ale jakość hamowania w porównaniu do oryginału nie porównywalna Oryginalne bez problemu udało mi sie zagotować, a tych nie mogę
Znajomy ma chyba same tarcze za 650zł... Jednakowoż podobno te Power Disc są naprawdę warte swojej ceny...

Tak a propos hamulców, to ja zamierzam wymienić u siebie płyn albo na ATE Super Blue Racing (Essi ma takie w 129) albo Motula RBF 600/660. Co Ty masz u siebie?

#10 Offline   bandit1300


  • Postów: 460
  • Na forum od: 13 wrz 2009
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 kwietnia 2010 - 17:53

No to przyznam się bez bicia :okdouble: : po przejechaniu się ww. pojazdem musiałem przestać się nabijać z ww. pojazdu :cool: Fajnie lata bokiem, dobry wypasik itp. itd. :jump:
Power Disci fajna sprawa, ale będziesz musiał się przygotować na częstsze wymiany klocków ;-)








Podobne tematy Zwiń