Witam.
Chciałbym sprawić sobie wspaniałe autko jakim jest Mercedes-Benz S-class w126 z 1987r.
Niedaleko mojego miejsca zamieszkania (Poznań) znalazłem interesującą ofertę.
http://otomoto.pl/me...-C20414044.html
Co myślicie? Proszę o opnie i porady! (mój budżet to 10 000zł)
0
S-class w126 potrzebne opinie!
Rozpoczęty przez Hoczkis, wrz 05 2011 22:38
41 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 września 2011 - 22:38
#2
Napisano 06 września 2011 - 09:05
Samochód jest ładny,ale motor trochę za mały.Do jazdy reprezentacyjnej ok.
#3
Napisano 06 września 2011 - 09:39
Cza by obejrzeć auto. Nie wiem kto "remontował" karoserie i w jakim stanie była wcześniej. Najlepiej by było jakby aktualny właściciel miał foty przed robieniem. Pytam się o przebieg. Żeby się nie okazało, że to schrot, wyremontowany w wakacje. A na przyszły rok szpachla zacznie zjeżdżać płatami, a auto złamie się w pół..... Nie odradzam, nie polecam. Osobiście uważam, że w tych pieniądzach można spróbować kupić dobre 124, lub bardzo dobra 201-ke. Ale oceniam tylko po zdjęciach....
#4
Napisano 06 września 2011 - 10:12
koniecznie trzeba jechać i zobaczyć... bo może być dobre auto albo dobrze pomalowany trup...
#5 Gość__
Napisano 06 września 2011 - 10:22
Najpierw trzeba się zapytać właściciela co rozumie pod pojęciem - kapitalny remont blacharski i dowiedzieć się jaki zakres prac został przeprowadzony.
Poprosić o VIN, dokumentację fotograficzną z remontu.
Wtedy można coś radzić.
Poprosić o VIN, dokumentację fotograficzną z remontu.
Wtedy można coś radzić.
#6 Gość__
Napisano 06 września 2011 - 13:25
Daj sobie spokój. Albo uzbieraj więcej siana. W126 to nie jest materiał na pierwszego Mercedesa.
Zeżre Cię finansowo i nerwowo. Jak masz 10k to masz za mało. Taka lala na tip-top to jednak inne pieniądze kosztuje. I rzadko na allegro chodzi.
W126 to nie jest baleron, że połowę rzeczy zrobisz młotkiem a drugą śrubokrętem. Jeżeli samochód był parę lat w Polsce pewnie był po polsku naprawiany a W126, jak i jego następca, jednak druciarstwa nie toleruje z całą bezwzględnością dla właściciela.
M103 260 to nie jest dobry silnik do W126. Kwestia czasu, kiedy Cię trafi szlag z braku mocy. A bajki o "dostojnym przemieszczaniu się" to można gadać, jak się ma M117. Wtedy można powolutku bulgotać V8 bulwarami mając świadomość blisko 300KM.
No a kapitalny remont blacharski można obejrzeć na forum /8. Już widzę, jak ktoś taki remont zrobi, a potem odda auto za 9kPLN. Poza tym komora silnika na kapitalnie wyremontowaną nie wygląda. Ochlapał go z zewnątrz i dawaj na sprzedaż.
Zeżre Cię finansowo i nerwowo. Jak masz 10k to masz za mało. Taka lala na tip-top to jednak inne pieniądze kosztuje. I rzadko na allegro chodzi.
W126 to nie jest baleron, że połowę rzeczy zrobisz młotkiem a drugą śrubokrętem. Jeżeli samochód był parę lat w Polsce pewnie był po polsku naprawiany a W126, jak i jego następca, jednak druciarstwa nie toleruje z całą bezwzględnością dla właściciela.
M103 260 to nie jest dobry silnik do W126. Kwestia czasu, kiedy Cię trafi szlag z braku mocy. A bajki o "dostojnym przemieszczaniu się" to można gadać, jak się ma M117. Wtedy można powolutku bulgotać V8 bulwarami mając świadomość blisko 300KM.
No a kapitalny remont blacharski można obejrzeć na forum /8. Już widzę, jak ktoś taki remont zrobi, a potem odda auto za 9kPLN. Poza tym komora silnika na kapitalnie wyremontowaną nie wygląda. Ochlapał go z zewnątrz i dawaj na sprzedaż.
#7
Napisano 06 września 2011 - 17:43
Byłem, widziałem i wrażenia optyczne pozostawił dobre. Jedynie nie sprawdziłem silnika ani skrzyni bo nie odpalił - rozładowany akumulator.
Przebieg to 390 000km
Lakier wszędzie trzymał grubość ok 240
Zero rdzy zarówno na karoserii jak i na podwoziu czy zawieszeniu.
Pokazała mi go miła Pani która poleciła ponowny kontakt z synem w nadchodzący weekend.
Co jeszcze mogę powiedzieć? Wszystko kompletne, proste, pod maska tez porządek. Skóry w super stanie.
Co to znaczy za mało mocy? Wyczytałem ze silnik 2,8l ma 11s do 100km/h a różnica w koniarzu nie jest wielka.
Nie zamierzam się ścigać na 1/4 mili ...
Przebieg to 390 000km
Lakier wszędzie trzymał grubość ok 240
Zero rdzy zarówno na karoserii jak i na podwoziu czy zawieszeniu.
Pokazała mi go miła Pani która poleciła ponowny kontakt z synem w nadchodzący weekend.
Co jeszcze mogę powiedzieć? Wszystko kompletne, proste, pod maska tez porządek. Skóry w super stanie.
Co to znaczy za mało mocy? Wyczytałem ze silnik 2,8l ma 11s do 100km/h a różnica w koniarzu nie jest wielka.
Nie zamierzam się ścigać na 1/4 mili ...
#8
Napisano 06 września 2011 - 18:16
jakby auto było w takim stanie jakim piszesz a silnik ładnie pracował to był go brał
#9
Napisano 07 września 2011 - 06:42
Hoczkis napisał:
Co to znaczy za mało mocy?
Ja tak miałem z moim W140. Kupiłem 3.2, bo bałem się kosztów eksploatacji 5.0 a okazało się, że nie dość, że pali minimalnie więcej to ceny części są na podobnym poziomie. W moim przypadku prawie najmniejszy silnik jakoś sobie radzi ze sprawnym pojechaniem z punktu A do punktu B ale jednak jak na tą masę ma za mało KM i Nm.
Niby ma ok 9s 0-100 km/h.
Dlatego za jakiś czas się poprawię i jak będę szukał czegoś z możliwie największą V8 pod maską.
#10 Gość__
Napisano 07 września 2011 - 08:24
Hoczkis napisał:
2,8l ma 11s do 100km/h
MIAŁY tyle do setki. No i M110 i M103 to jednak nie to samo. Silniki się różnią przede wszystkim wtryskiem No i pomiar do setki był w Mercedesie od 30 lat na rolkach, więc spokojnie ze trzy sekundy możesz dodać.
Pozostaje mieć nadzieję, że odpali, będzie chodzić równo i bez falowania, że skrzynia nie złamie Ci kręgosłupa i zmiana R-D i odwrotnie nie potrwa 20 sekund a zawias będzie w naprawdę dobrym stanie. W przeciwnym razie szykować trzeba drugą dychę.
A grubość lakieru w każdym miejscu podobna jest fajna, ale to znaczy tylko, że był malowany. Nic więcej. Chodzi cały czas o to, JAK on byl lakierowany. Żeby Ci skóry - jak wąż - nie zrzucił.
W każdym razie powodzenia. Weź kogoś ze sobą, żebyś się nie zajarał nieobiektywnie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w201/w124] Wybór felg i opon - wszystkie potrzebne wymiary |
Modyfikacje,Tuning | EssiRS |
|
||
W124 potrzebne numery |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Vengeance |
|
||
Podpięty Opinie o usuwaniu kont - Geneza powstania "elitarnego" klubu w124.pl |
Uwagi Administracyjne | XM |
|
||
220 benzyna, proszę o opinie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | martini13 |
|
||
Igła 124 ... Gorąco proszę o Wasze opinie |
HydePark | PSIKUS_666 |
|
|