Skocz do zawartości




- - - - -

(W201) Demontaż zegarów.


68 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   sznida


  • Postów: 307
  • Na forum od: 25 sie 2011
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 maja 2012 - 16:21

A ja tam jeszcze nie trafiłem modelu w którym nie potrafiłbym odkręcić linki bez zdejmowania zbędnych rur :P i zazwyczaj zdjęcie trwa dłużej jak założenie, bo przy zakładaniu już wiem w jakiej pozycji powinna być ułożona ręka :P

Użytkownik sznida edytował ten post 09 maja 2012 - 16:21




#22 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 maja 2012 - 21:28

Wyświetl postUżytkownik klata1981 dnia 09 maja 2012 - 16:19 napisał

Ja mam W5W i nic mi nie palą ;)
I te plastiki przewodzące światło masz krystalicznie przezroczyste, niepożółknięte i niepotopione? Nie wierzę, chyba że masz mocno przykręconą jasność. Większa moc nie służy też ściemniaczowi.

A co do wyjmowania zegarów, to ja do tego jeszcze nigdy nie zdejmowałem osłony nad nogami. Zawsze najpierw wyciągam zegary o dwa-trzy centymetry (dalej się nie da, bo linka trzyma), następnie wyjmuję kratkę lewego nawiewu, no i potem obudowę tej kratki. Przez powstałą dziurę da się dosięgnąć nakrętki linki, choć wiadomo że pozycja niewygodna. Znaczy się, zdejmuję osłonę znad nóg, ale na samym końcu - do podpięcia obudowy nawiewu do karbowanej rury.
Ale nie namawiam, bo pozycja ręki przy odkręcaniu jest co najmniej dziwna.

Użytkownik XM edytował ten post 09 maja 2012 - 21:33


#23 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 09 maja 2012 - 22:23

To Ci powiem, że szybciej 3 x wyjmiesz licznik odkręcając 3 wkrety osłony i rozłanczając rurę od nawiewu. ja jestem w stanie wyjąc zegary z ciągu ok 2 min....

Co do światłowodów to może nie są w stanie idealnym ale nie sa tak spalone ze nadawały by sie na recykling ;) A mam na maxa rozkręcone podświetlenie.

Użytkownik klata1981 edytował ten post 09 maja 2012 - 22:28


#24 Offline   DanielB


  • Postów: 513
  • Na forum od: 17 kwi 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 maja 2012 - 16:29

Z czasem Ci się przypali bardziej. Tak samo jak żarówki 1,2W w pozostałym podświetleniu przetapiają plastiki.

Użytkownik DanielB edytował ten post 10 maja 2012 - 16:29


#25 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 10 maja 2012 - 16:38

Właśnie, mam 1.2 W pokrętłach. W aso coś 6 zł jak nei więcej, pytałem ale nie pamiętam. Muszę popytać w sklepach moto.

#26 Offline   michal93


  • Postów: 938
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Audi A4 1.9 TDI

Napisano 10 maja 2012 - 18:14

Ja zegary wyjmuje bez żadnych zbędnych demontażów. Tylko tą osłonę nad pedałami odkręcam. Później rękę wkręcam od spodu :E Dochodzie do linki i kręce. Bez problemu...

#27 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 maja 2012 - 18:14

W automercu mieli, kiedyś na Allegro też widziałem te 0,4W. Ale przesyłka kosztuje, więc jak kto ma po drodze, to taniej wychodzi ASO.

#28 Offline   yogh


  • Postów: 560
  • Na forum od: 08 lut 2010
  • Miejscowość: Chrzanów
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 200D OM601 1988r 4-manual

Napisano 10 maja 2012 - 18:16

XM, wszystko zależy ile kupujesz ;) gdybym takie znalazł to od razu kupił bym z 50 sztuk :E gdyby oczywiście nie były za drogie ;)

Użytkownik yogh edytował ten post 10 maja 2012 - 18:17


#29 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 10 maja 2012 - 20:01

0.4 W to chyba jednak za słabe.

#30 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 maja 2012 - 20:24

W pokrętłach fabrycznie były 0,4W (w pokrętłach, bo do podświetlenia skali pokręteł to już normalne 1,2W, a do podświetlenia zegarów 3W).








Podobne tematy Zwiń