Skocz do zawartości




[W201] Napinacz paska wielorowkowego - demontaz


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 lutego 2008 - 16:07

Ja zazwyczaj:
1. Zdejmuje oslone wiatraka chlodnicy i odkrecam sam wiatrak.
2. Odkrecam glowna srube mocujaca napinacz (klucz 19) [1].
3. Nastepnie odkrecam srube trzymajaca amortyzatorek [2].
4. Potem zdejmuje pasek (mozna tez zdjac kolo pasowe pompy wspomagania).

Zostaje wymontowanie samego napinacza.

5. Odkrecam trzy sruby trzymajace "obejme" [3] - tutaj uwaga: jedna jest z nakretka (ta przy pompie wspomagania) przechodzi na wylot [4]. Troche ciezko, ale "fajkowym" kluczem 13 jest podejscie. I juz - masz wszystko na wierzchu :D.

Mozna oczywiscie nie zdejmowac wiatraka i obudowy, ale wtedy jest ciasno i trudniej :cool:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Literówki










Podobne tematy Zwiń