Ja zazwyczaj:
1. Zdejmuje oslone wiatraka chlodnicy i odkrecam sam wiatrak.
2. Odkrecam glowna srube mocujaca napinacz (klucz 19) [1].
3. Nastepnie odkrecam srube trzymajaca amortyzatorek [2].
4. Potem zdejmuje pasek (mozna tez zdjac kolo pasowe pompy wspomagania).
Zostaje wymontowanie samego napinacza.
5. Odkrecam trzy sruby trzymajace "obejme" [3] - tutaj uwaga: jedna jest z nakretka (ta przy pompie wspomagania) przechodzi na wylot [4]. Troche ciezko, ale "fajkowym" kluczem 13 jest podejscie. I juz - masz wszystko na wierzchu .
Mozna oczywiscie nie zdejmowac wiatraka i obudowy, ale wtedy jest ciasno i trudniej :cool:
Literówki
0
[W201] Napinacz paska wielorowkowego - demontaz
Rozpoczęty przez Charlie9, lut 11 2008 16:07
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]200D przekrzywiona rolka napinacza paska wielorowkowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | RoBal |
|
||
[w124] Napinacz paska wieloklinowego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | marr |
|
|
|
M102 - klucz do napinacza łańcucha rozrządu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[M104] Napinacz paska sprawdzenie czy do wymiany. |
Mercedes S, CL i SEC | cineqm |
|
|
|
W124 , demontaz silnika elektrycznych szyb |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | fazzi |
|