Skocz do zawartości




- - - - -

Mercedes ML350


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Benzer


  • Postów: 23
  • Na forum od: 23 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 maja 2014 - 20:17

Witam, planuję zamontować sobie instalacje gazową w moim Mercedesie ML350, 1997 V6 3,7 l (3724 cm³), i tutaj pojawia się moje pytanie. Nie znam się kompletnie na instalacji gazowej i chciałbym zapytać jaki jej rodzaj będzie pasował do mojego samochodu?



#2 Offline   tmajer


  • Postów: 95
  • Na forum od: 01 lis 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Subaru Forester GX 1998 LPG

Napisano 24 maja 2014 - 14:13

Na pewno TYLKO I WYŁĄCZNIE czwarta generacja, czyli wtrysk LPG.
Silnik o pojemności 3724 ma podane dwie moce w zależności od wersji - 235 lub 245KM
Komponenty:
Elektronika LPG Tech 326, ew. STAG, ew. OPTIMA ( na każdej z nich Twoje auto będzie jeździć jednakowo dobrze)

Reduktor: AC-R01 czerwony ew Romano

Wtryskiwacze - koniecznie pojedyncze, można je wtedy zamontować bardzo blisko wtrysków benzynowych.
Najlepiej Baracudy. Hana niestety bardzo się popsuła jezeli chodzi o jakość

Jeżeli dobrze pamiętam tą budę ML, to zbiornik zewnętrzny pod podłogą auta.

I najważniejsze - kumaty gazownik :) Inaczej - będą kłopoty :(

Resztę wysyłam Ci na priv.

--
pozdr Tomek
KlinikaLPG.pl

#3 Offline   Benzer


  • Postów: 23
  • Na forum od: 23 maj 2014
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 września 2014 - 20:07

Ok, dzięki za pomoc. Dawno mnie nie było, ale poczytałem trochę i jeszcze się zacząłem zastanawiać na BRC, macie jakieś opinie na ten temat?

#4 Offline   rolbas


  • Postów: 431
  • Na forum od: 16 wrz 2008
  • Miejscowość: Kaszëbë
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:C140 5.0
  • Inne auto:E39 3.0i+LPG

Napisano 24 września 2014 - 20:37

Moje doswiadczenia z BRC:
W124 - M111 2.2 - przejechalem na LPG 200 tys km w ciagu 6 lat - zero problemow / zadnych wymian czesci (procz filtrow)
W210 - M111 2.0 - 50 tys km w ciagu 3 lat - zero problemow / zadnych wymian czesci (procz filtrow)
Opel Omega '97 2.0 - 50 tys km w ciagu 4 lat - zero problemow / zadnych wymian czesci (procz filtrow)
aktualnie uzywany BMW E39 - M54 3.0 - 150 tys km w ciagu 3 lat - wymieniony na gwarancji przelacznik LPG / PB (nie wskazywal stanu LPG), pozatym tylko filtry

Jak widac doswiadczenia z BRC mam dobre i gdy bede znow myslal o instalacji gazowej, na pewno bedzie to BRC.

#5 Offline   tmajer


  • Postów: 95
  • Na forum od: 01 lis 2013
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Subaru Forester GX 1998 LPG

Napisano 28 września 2014 - 06:19

Ja jeszcze tylko nadmienię, że dwa miesiące temu zagazowaliśmy GLK '2010 z takim motorem (tylko oczywiście nowszy osprzęt) zestawem:
Komputer LPG Tech 324
Wtryskiwacze Baracuda
Reduktor Romano
Jeździ bezproblemowo, klient bardzo zadowolony :mrgreen:
Tak więc, nie upierałbym się tak bardzo przy BRC, zwłaszcza, że w Wawie i okolicach mało który zakład to ogarnia,
a warsztat EGP nie ma najlepszych notowań wśród klientów ........








Podobne tematy Zwiń