Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] czujnik paliwa


178 odpowiedzi w tym temacie

#161 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 28 września 2015 - 21:16

Wyświetl postUżytkownik habana50 dnia 28 września 2015 - 19:57 napisał

Rozebalem dzisiaj plywak wyczyscilem i dalej tak samo

A pływak chodzi lekko na prowadnicy?
Spróbuj puknąć w deskę, może wskaźnik się zawiesza.
A sam licznik ma możliwość kalibracji wskazówki, jest tam małe pokrętło po jego rozebraniu.



#162 Offline   habana50


  • Postów: 118
  • Na forum od: 12 sie 2015
  • Miejscowość: Wleń
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:CITROEN C4 GRAND PICASSO

Napisano 29 września 2015 - 07:53

Pływak chodzi lekko. Dzisiaj spróbuje wyciągnąć licznik i zobaczyc jak to wygląda.

#163 Offline   habana50


  • Postów: 118
  • Na forum od: 12 sie 2015
  • Miejscowość: Wleń
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:CITROEN C4 GRAND PICASSO

Napisano 29 września 2015 - 14:27

Zabrałem sie za rozebranie licznika i dalej to samo. Pare razy mi sie ruszyła ale dalej jest tak jak było. A ten potencjometr kolo wskaźnika do czego służy,co sie nim reguluje? W kostce przy baku jest ok rezerwa swieci i wskazówka idzie do fulla po podłączeniu kabelkiem na krótko. Szukać zegarów od 250d czy dalej kombinować?

Użytkownik habana50 edytował ten post 29 września 2015 - 14:29


#164 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 września 2015 - 14:29

Skoro zwarcie przewodów we wtyczce podnosi wskaźnik na max, to raczej uszkodzony jest pływak. Zdemontuj go na próbę jeszcze raz, podłącz i odwróć o 180 st. Wskazówka powinna pójść na max.

#165 Offline   habana50


  • Postów: 118
  • Na forum od: 12 sie 2015
  • Miejscowość: Wleń
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:CITROEN C4 GRAND PICASSO

Napisano 29 września 2015 - 16:24

Odwracałem pływak do góry nogami i nic. A wskazówka reaguje szybko czy powoli się rusza?

#166 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 29 września 2015 - 19:31

Gdy powoli będziesz odwracał pływak to też powoli się będzie wskazówka poruszać.

Druty oporowe w pływaku całe? Może przelutować trzeba?

Dołączona grafika

#167 Offline   kamikaze_dragon


  • Postów: 131
  • Na forum od: 15 lip 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 29 września 2015 - 19:34

Weź w łapkę miernik przystaw do wtyczki i zobacz czy reaguje na zmianę oporności drutów, nadmienię że lutowanie nie pomoże a jedynie gorzej się nawk...... tylko sam tak miałem.

Użytkownik kamikaze_dragon edytował ten post 29 września 2015 - 19:35


#168 Offline   habana50


  • Postów: 118
  • Na forum od: 12 sie 2015
  • Miejscowość: Wleń
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:CITROEN C4 GRAND PICASSO

Napisano 29 września 2015 - 21:50

Dzięki za poradę ale nie mam miernika wiec lipa.
Gdzieś mam licznik od 200d wiec sprawdzę czy na tym będzie działać wskaźnik.

#169 Offline   habana50


  • Postów: 118
  • Na forum od: 12 sie 2015
  • Miejscowość: Wleń
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:CITROEN C4 GRAND PICASSO

Napisano 06 października 2015 - 16:18

Mam problem taki ze niechcący przerwałem ten cienki drucik który jest w środku tuby : / chciałem wyczyścić pływak chwile nie uwagi i zonk. Jest możliwość naprawienia tego czy pływak do śmietnika i szukać nowego,tzn.uzywki?

#170 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 06 października 2015 - 17:52

Gdzie się zerwał? Jak u podstawy to spróbuj przylutować.








Podobne tematy Zwiń