Pomyslalem, ze pokaze Wam co w wolnych chwilach po pracy rzezbie. Nie jest to jeszcze koniec - mysle, ze do konca tygodnia bedzie finish. Stozek bedzie K&N'a - ( Szafa dzieki bardzo). Ostatnim etapem bedzie przymiarka i dospawanie uchwytu mocujacego. Jak widac na zdjeciu czujnik powietrza umiescilem od spodu - estetyczniej to wyglada. Niestety odmy nie dalo rady w podobny sposob umiejscowic - gumowy waz nie ulozylby sie ladnie. W miare postepu prac dorzuce fotki.
Szlifowanie spawow zabiera wieki, ale warto chyba troche sie pomeczyc...
0
power rura - stainless steel
Rozpoczęty przez Charlie9, sty 16 2007 19:01
130 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 stycznia 2007 - 19:01
#2
Napisano 16 stycznia 2007 - 22:24
Charlie,
wyglada super pewnie Kuba tez juz niedlugo bedzie zaszywal sie w piwnicy zeby dopracowac szczegoly w swojej ukochanej MB
Pozdrawiam
wyglada super pewnie Kuba tez juz niedlugo bedzie zaszywal sie w piwnicy zeby dopracowac szczegoly w swojej ukochanej MB
Pozdrawiam
#3
Napisano 16 stycznia 2007 - 22:42
Pati napisał:
pewnie Kuba tez juz niedlugo bedzie zaszywal sie w piwnicy zeby dopracowac szczegoly w swojej ukochanej MB
Ciekawe, gdzie zmieszę w piwnicy
#4
Napisano 16 stycznia 2007 - 22:53
Napisalam ze bedziesz szczegoly dopracowywal bo to pewnie w salonie postawisz
#5
Napisano 16 stycznia 2007 - 22:55
Pati napisał:
to pewnie w salonie postawisz
w sypialni.
#6
Napisano 16 stycznia 2007 - 23:00
Nie tam to ja bede stawiac.........................
#7
Napisano 16 stycznia 2007 - 23:06
Moze troche dziwne jak na mnie, ale nawiąże do pierwszego postu, a więc nie bedzie to OT
Charlie, chcialbym w koncu sie przekonać o tym, że montaż skożka i dolotu poprawia osiągi naszych leciwych juz M102. Czy masz możliwość zrobienia pomiaru na hamowni przed zamontowaniem i po? Naprawde bardzo ciekaw jestem rezultatu... Bo jeśli ma to spowodować tylko glośniejszą pracę silnika i ładniejszy wygląd silnika to chyba nie bede montował
Charlie, chcialbym w koncu sie przekonać o tym, że montaż skożka i dolotu poprawia osiągi naszych leciwych juz M102. Czy masz możliwość zrobienia pomiaru na hamowni przed zamontowaniem i po? Naprawde bardzo ciekaw jestem rezultatu... Bo jeśli ma to spowodować tylko glośniejszą pracę silnika i ładniejszy wygląd silnika to chyba nie bede montował
#8
Napisano 17 stycznia 2007 - 04:18
hamownia??? nawet o tym nie myslalem. O dzwiek tez mi nie chodzi - lubie jak silniczek cyka sobie "w tle" - no coz nie wiem ile kosztuje pomiar i gdzie to zrobic.... o jakich kosztach mowa - bo nie wiem czy sie oplaci . Niemniej jednak jestem ciekaw czy cos to da . Pozyjem - zobaczym. Chcialem miec cos innego niz "wszyscy" wiec bawie sie troche.
#9
Napisano 17 stycznia 2007 - 13:26
Charlie9, a gdzie dążenie do IDEAŁU
#10
Napisano 17 stycznia 2007 - 21:52
Widzę, że swoimi modami natchnołem do działania także innych mercmaniaków
Pytanie: dlaczego dolot jest akurat takiego, a nie innego kształtu?
EDIT: Czy miejsce na wpięcie czujnika temp. zasysanego powietrza nie jest zbyt odsadzone? W oryginale czujnik jest zaglębiony w rurę.
Pytanie: dlaczego dolot jest akurat takiego, a nie innego kształtu?
EDIT: Czy miejsce na wpięcie czujnika temp. zasysanego powietrza nie jest zbyt odsadzone? W oryginale czujnik jest zaglębiony w rurę.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Jaki powerbank |
HydePark | Grzegorz881 |
|
||
[w201] Rura kolektorowa - 2.5 TD |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mww |
|
|
|
[W211] Brabus power box |
Mercedes C, E i CLK | majma |
|
|
|
W201 Diesel Power. |
Media - Audio, Video, Jpg | Sly108 |
|
||
Power rura do M103 o poj. 2.6 i 3.0E by Kudłaty |
Modyfikacje,Tuning | Kudłaty |
|