Skocz do zawartości




- - - - -

Power rura do M103 o poj. 2.6 i 3.0E by Kudłaty


111 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 28 stycznia 2007 - 14:24

thx ,no wydaje mi sie ze z tych kolanek jest latwiej zrobic dolot niz spawanie giecie rury itp.



#12 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 28 stycznia 2007 - 14:28

KamilW124, nie no spoko, działaj, tylko nadal zachodzę w głowę po co wyważać już otwarte drzwi i kombinować jak "patataj" (konik :grin: ) pod górę skoro ktoś daje Ci gotowca? :smile:

#13 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 28 stycznia 2007 - 14:33

ZaBsI napisał:

thx ,no wydaje mi sie ze z tych kolanek jest latwiej zrobic dolot niz spawanie giecie rury itp.

Ehhhh..... , a kto każe Ci spawać i tym bardziej giąć rury?
Uważam, że robienie dolotu z 15 kolanek i małych kawałków ruru to druciarstwo. Jestem zdania, że jak coś robić to porządnie :smile:

Kamilw124, fajnie zrobiona stronka :star:

#14 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 28 stycznia 2007 - 14:35

Cytat

Ehhhh..... , a kto każe Ci spawać i tym bardziej giąć rury?
no mi nikt nie kaze ale w tym przypadku dziwie sie Charliemu ze nie zastosowal sobie poprostu takiego kolanka ,mialby mniej do szlifowania :smile:

#15 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 28 stycznia 2007 - 14:48

Kamilw124, zwiedziłem galerię i z przykrością muszę przyznać, że nie ma tam nic na czym można byłoby zatrzymać oko.

Rozumiem, że wszystkie "udziwnienia" są dziełem rąk twojego przyjaciela i idą na zachód? :smile:

#16 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 28 stycznia 2007 - 14:59

Większy rozgłos i kasiore zrobiłby na kopiach oryginałów Brabus'a, AMG i Lorinser'a do różnych modeli MB w kraju i za granicą niż bawiąc się w marnowanie czasu na "psucie" wizerunku auta. Jak dla mnie Tuning wizualny na dodać uroku autku, podkreślić jego linie, dodać sportowego charakteru i cała bryła ze zderzakami musi ładnie się zlewać, a nie odcinać i przerażać.

Jeśli chcece poszaleć to dam wam do zrobienia kopię:
- tył BRABUS do W124 sedan
- tył AMG do W124
- przód AMG do W124

Przedni BRABUS (wierna kopia oryginału) do W124 jest dostępny na allegro.
Progi AMG w posiadaniu Essiego.

#17 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 28 stycznia 2007 - 15:08

Koledzy, czas wrocic do tematu watku :smile:

#18 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 31 stycznia 2007 - 23:51

szafa napisał:

Koledzy, czas wrocic do tematu watku :pub:

Więc przepraszam, bo sie nie znam na tym ale wtrącę swoje zdanie...
Prosze o wytlumaczenie jaki cel ma montaż power rury? Bo jeżeli wizualny, to faktycznie fajnie sie świeci na tle zardzewiałego wysłużonego motoru M103. Mam kilka dylematów:
1. Przecież zasynane powietrze jest zza chłodnicy, czyli pewnie nie zimne...
2. Jeżeli ma to zasysac więcej powietrza to czy była przeprowadzona (tzw :piwo:

) korekcja mapy paliwowej
3. Czy przed przerobkami i po był wykonany jakis pomiar, oprócz doznać szofera-tiunowca
4. Czy przed przerobką był sprawdzony uklad zasilania, łącznie z jego wydajnością, sprawnością wtryskiwaczy?
5. Jasne jest że dostarczając więcej powietrza, silnik w pewnym zakresie bedzie wykazywal więcej życia, ze względy na lające wtryski oraz skald mieszanki akurat w tym momencie. Jednak tak rózowo nie jest w pełnym zakresie obrotów silika, jezeli w niskich obrotach lepiej (subiektywnie) to w pozostałych calkowita klapa..... Nie mówiąc juz o spalaniu...

Według mnie przeróbka całkiem bez sensu, ktoś to policzył i bez dalszych zmian konstrukcyjnych samym powietrzem to można sobie wiatrak napędzić...

Przepraszam, nie znam się tak se napis :roll: ałem

#19 Offline   Kudłaty


  • Postów: 442
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa

Napisano 01 lutego 2007 - 12:16

Faktycznie przyznaje ci rację, że piszesz od dupy strony.

Pisz łagodniejszym i mniej zaczepliwym słownictwem. Dziękuję

#20 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 01 lutego 2007 - 15:11

Kudłaty napisał:

Faktycznie przyznaje ci rację, że piszesz od dupy strony.

Bardzo dziękuję za wyjaśnienie :/








Podobne tematy Zwiń