thx ,no wydaje mi sie ze z tych kolanek jest latwiej zrobic dolot niz spawanie giecie rury itp.
1
Power rura do M103 o poj. 2.6 i 3.0E by Kudłaty
Rozpoczęty przez Kudłaty, sty 17 2007 23:24
111 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 28 stycznia 2007 - 14:24
#12
Napisano 28 stycznia 2007 - 14:28
KamilW124, nie no spoko, działaj, tylko nadal zachodzę w głowę po co wyważać już otwarte drzwi i kombinować jak "patataj" (konik :grin: ) pod górę skoro ktoś daje Ci gotowca?
#13
Napisano 28 stycznia 2007 - 14:33
ZaBsI napisał:
thx ,no wydaje mi sie ze z tych kolanek jest latwiej zrobic dolot niz spawanie giecie rury itp.
Ehhhh..... , a kto każe Ci spawać i tym bardziej giąć rury?
Uważam, że robienie dolotu z 15 kolanek i małych kawałków ruru to druciarstwo. Jestem zdania, że jak coś robić to porządnie
Kamilw124, fajnie zrobiona stronka
#14
Napisano 28 stycznia 2007 - 14:35
Cytat
Ehhhh..... , a kto każe Ci spawać i tym bardziej giąć rury?
#15
Napisano 28 stycznia 2007 - 14:48
Kamilw124, zwiedziłem galerię i z przykrością muszę przyznać, że nie ma tam nic na czym można byłoby zatrzymać oko.
Rozumiem, że wszystkie "udziwnienia" są dziełem rąk twojego przyjaciela i idą na zachód?
Rozumiem, że wszystkie "udziwnienia" są dziełem rąk twojego przyjaciela i idą na zachód?
#16
Napisano 28 stycznia 2007 - 14:59
Większy rozgłos i kasiore zrobiłby na kopiach oryginałów Brabus'a, AMG i Lorinser'a do różnych modeli MB w kraju i za granicą niż bawiąc się w marnowanie czasu na "psucie" wizerunku auta. Jak dla mnie Tuning wizualny na dodać uroku autku, podkreślić jego linie, dodać sportowego charakteru i cała bryła ze zderzakami musi ładnie się zlewać, a nie odcinać i przerażać.
Jeśli chcece poszaleć to dam wam do zrobienia kopię:
- tył BRABUS do W124 sedan
- tył AMG do W124
- przód AMG do W124
Przedni BRABUS (wierna kopia oryginału) do W124 jest dostępny na allegro.
Progi AMG w posiadaniu Essiego.
Jeśli chcece poszaleć to dam wam do zrobienia kopię:
- tył BRABUS do W124 sedan
- tył AMG do W124
- przód AMG do W124
Przedni BRABUS (wierna kopia oryginału) do W124 jest dostępny na allegro.
Progi AMG w posiadaniu Essiego.
#17
Napisano 28 stycznia 2007 - 15:08
Koledzy, czas wrocic do tematu watku
#18
Napisano 31 stycznia 2007 - 23:51
szafa napisał:
Koledzy, czas wrocic do tematu watku
Więc przepraszam, bo sie nie znam na tym ale wtrącę swoje zdanie...
Prosze o wytlumaczenie jaki cel ma montaż power rury? Bo jeżeli wizualny, to faktycznie fajnie sie świeci na tle zardzewiałego wysłużonego motoru M103. Mam kilka dylematów:
1. Przecież zasynane powietrze jest zza chłodnicy, czyli pewnie nie zimne...
2. Jeżeli ma to zasysac więcej powietrza to czy była przeprowadzona (tzw
) korekcja mapy paliwowej
3. Czy przed przerobkami i po był wykonany jakis pomiar, oprócz doznać szofera-tiunowca
4. Czy przed przerobką był sprawdzony uklad zasilania, łącznie z jego wydajnością, sprawnością wtryskiwaczy?
5. Jasne jest że dostarczając więcej powietrza, silnik w pewnym zakresie bedzie wykazywal więcej życia, ze względy na lające wtryski oraz skald mieszanki akurat w tym momencie. Jednak tak rózowo nie jest w pełnym zakresie obrotów silika, jezeli w niskich obrotach lepiej (subiektywnie) to w pozostałych calkowita klapa..... Nie mówiąc juz o spalaniu...
Według mnie przeróbka całkiem bez sensu, ktoś to policzył i bez dalszych zmian konstrukcyjnych samym powietrzem to można sobie wiatrak napędzić...
Przepraszam, nie znam się tak se napis :roll: ałem
#19
Napisano 01 lutego 2007 - 12:16
Faktycznie przyznaje ci rację, że piszesz od dupy strony.
Pisz łagodniejszym i mniej zaczepliwym słownictwem. Dziękuję
Pisz łagodniejszym i mniej zaczepliwym słownictwem. Dziękuję
#20
Napisano 01 lutego 2007 - 15:11
Kudłaty napisał:
Faktycznie przyznaje ci rację, że piszesz od dupy strony.
Bardzo dziękuję za wyjaśnienie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Moment dokręcania śrub na , klawiaturze wałka rozrządu M103 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Blackdive |
|
|
|
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Jaki powerbank |
HydePark | Grzegorz881 |
|
||
Brak mocy i szarpanie skrzynią m102 230e |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | xc124 |
|