Witam, mam problem z silnikiem m102 a mianowicie brak mocy oraz szarpanie skrzynią, problem jest od momentu zakupu auta czyli 5 sierpnia 2021 , autem zrobiłem jakieś 600 km od tego momentu bo pali jak smok i brak mocy nie pozwala na sprawne poruszanie się , dodam ze przebieg to 145tys ,i nie było nigdy gazu , od momentu zakupu auta były dwa momenty gdzie auto „cudownie „ odzyskało moc , raz jak po dłuższym postoju padł całkowicie akumulator i po czwartej próbie odpalenia (bo aku tak słaby ze po wrzuceniu D odrazu gasł) , nagle auto miało moc skrzynia przestała szarpać , ale do momentu zgaszenia auta później problem wrócił . Mechanicy się poddają , serwis MB garncarek w którym auto stało miesiąc rozkłada ręce , nie wiem co robić zna ktoś może konkretny serwis co mi pomorze ? Drobne naprawy jestem w stanie sam zrobić ale tylko drobne . Z góry dzięki za pomoc .
1
Brak mocy i szarpanie skrzynią m102 230e
Rozpoczęty przez xc124, wrz 26 2022 12:10
19 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 września 2022 - 12:10
#2
Napisano 26 września 2022 - 19:29
Na początek standardowo. Kable, palec, kopułka, świece, wypełnienie i ZPD do sprawdzenia.
#3
Napisano 19 listopada 2022 - 16:09
Kable , świece , kopułka i palec wymienione , przy pierwszym odpaleniu auto odzyskało moc ale po krótkiej przejażdżce i zgaszeniu auta problem wrócił
#4
Napisano 27 listopada 2022 - 07:29
Ja bym się rozejrzał przy KE, moim zdaniem z wtryskiem jest problem.
#5
Napisano 28 listopada 2022 - 11:28
Sawyer dobrze prawi, podstawowe nastawy Ke-jeta sprawdzone? Tj wypełnienie i potencjometr? Jak one bedą ok, szukałbym fałszywego powietrza.
A srebrny przkaznik zimnych lutów nie ma? Bo zniego chyba jest zasilany sterownik silnika.
Czujnikk temperatury płynu chlodzącego(ten służący do sterowani ke-jet) ale on by w sumie wyszedł przy sprawdzaniu wypełnienia.
A srebrny przkaznik zimnych lutów nie ma? Bo zniego chyba jest zasilany sterownik silnika.
Czujnikk temperatury płynu chlodzącego(ten służący do sterowani ke-jet) ale on by w sumie wyszedł przy sprawdzaniu wypełnienia.
#6
Napisano 12 grudnia 2022 - 10:41
Srebrny przekaźnik to ten mały po prawej stronie taki kwadratowy 2x2cm ?
#7
Napisano 12 grudnia 2022 - 14:37
Tak,zaraz za akumulatorem
#8
Napisano 15 grudnia 2022 - 09:36
Srebrny przekaźnik jak sama nazwa mówi to przekaźnik wiec nie ma żadnej płytki z lutami i nie może być zimnych lutów , właśnie odebrałem od gościa przekaźnik i nic tam nie ma . Zostaje kj ale sam tego nie ogarnę .
#9
Napisano 15 grudnia 2022 - 10:54
Nie ma płytki, nic polutowane nie jest. Na wifi działa, logiczne.
#10
Napisano 15 grudnia 2022 - 13:16
Wtryski też warto sprawdzić
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] brak wskazań obrotomierza, sygnał jest |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|