czyli w benzynie w124 230te jest 70-tka?
z jaką rezerwą? lałem pod korek jak tylko mi się żyd zaświecił i wchodziło 57/58 "litry"
1
[w124] Zbiornik paliwa - pojemnosc
Rozpoczęty przez markusso77, maj 01 2008 16:22
64 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 14 sierpnia 2008 - 21:36
#42
Napisano 14 sierpnia 2008 - 21:40
legion99, wg. danych z Twoje auto ma zbiornik o poj. 72l. ;-)
Odnośnie rezerwy:
Odnośnie rezerwy:
#43
Napisano 15 września 2008 - 08:33
Podepnę się pod temat z moim problemem. Mam od niedawna, nie działa wskaźnik paliwa. Okazało się, że nie mam czujnika w zbiorniku (ostała się tylko nakrętka). Kupiłem na 'alledrogo' czujnik i nie mogę go wkręcić - jakby był za długi i w dole coś go blokowało. Nie wiem jaki mam zbiornik, z racji nie działającego wskaźnika staram się zawsze lać 'pod korek'. Z VIN wyczytałem, że mam silnik 200 a faktycznie jest 250 więc VIN'em się nie sugeruję (poza tym nie znalazłem informacji o poj. zbiornika WDB1241801F073966). Mam 2,5D, 1988r, kombi. Jest zarejestrowany na 7 osób, co może ma wpływ na zbiornik, ale nie ma dodatkowej kanapy, jest tak jak w 5-osobowym kombiaku. Pytanie - czy są różnej długości czujniki poziomu paliwa? Może ktoś poda w cm jaką ma długą rurę bo obstawiam, że jeśli kupiłem nie od mojego typu - oddam i zaoszczędzę 100zł, ale może to coś z moim zbiornikiem nie tak - gwint jest minimalnie pochylony w strone lewego tyłu może na skutek udeżenia itp, choć poza lekko pochyłym gwintem na to nie wygląda a reszta zakryta podłogą bagażnika.
#44 Gość_MichalB_
Napisano 19 listopada 2015 - 20:21
Użytkownik legion99 dnia 14 sierpnia 2008 - 21:36 napisał
czyli w benzynie w124 230te jest 70-tka?
z jaką rezerwą? lałem pod korek jak tylko mi się żyd zaświecił i wchodziło 57/58 "litry"
z jaką rezerwą? lałem pod korek jak tylko mi się żyd zaświecił i wchodziło 57/58 "litry"
Podpinam się. Mam pdobny problem tyle że w 300D kombi.
Wskazówka jest już przy końcu literki R (tym drugim końcu, bliżej pustego:) i tankuje ok 55-56 l. Więc do 70 l trochę brakuje...
Żarówka rezerwy nie świeci (ale to inna sprawa), natomiast wskazówka wariuje przy wskazaniach poniżej 1/4.
Tak ma być?
Macie jakiś pomysł?
Z góry dzięki
#45
Napisano 19 listopada 2015 - 20:33
Rezerwa to ok. 9 L. A wskazówka jak wariuje to albo wina czujnika w baku, albo lewej sekcji zegarów.
#46 Gość_MichalB_
Napisano 19 listopada 2015 - 20:36
No dobra, rezerwy wiem ile teoretycznie powinno być. Tylko czy robić z tego afere że tankuje 55l zamiast 61l?
a z tymi zegarami to może być dobry trop bo czasem temperatura idzie na maxa...
a z tymi zegarami to może być dobry trop bo czasem temperatura idzie na maxa...
#47
Napisano 19 listopada 2015 - 21:08
Mam w swoim tę samą przypadłość. Osobiście obstawiam istotę problemu w konstrukcji baku w kombi - jest on płaski i rura wlewowa wchodzi w bok zbiornika, a nie w górną ścianę. Możliwe więc, że nie napełnia się do końca. Nigdy nie widziałem, aby paliwo unosiło się w rurze wlewowej - zawsze powierzchnia surowca znajduje się gdzieś wewnątrz baku.
Tak, wiem, bak powinien się sam odpowietrzyć - o ile odpowietrznik nie jest zapchany syfem.
Jak ktoś ma możliwość (i ma pewność szczelności korka) niech spróbuje kiedyś zatankować stojąc autem pod kątem i bujać nim w trakcie tankowania - powinien się odpowietrzyć wlewem oraz paliwo powinno podejść w rurę wlewową.
Tak, wiem, bak powinien się sam odpowietrzyć - o ile odpowietrznik nie jest zapchany syfem.
Jak ktoś ma możliwość (i ma pewność szczelności korka) niech spróbuje kiedyś zatankować stojąc autem pod kątem i bujać nim w trakcie tankowania - powinien się odpowietrzyć wlewem oraz paliwo powinno podejść w rurę wlewową.
Użytkownik inutile edytował ten post 19 listopada 2015 - 21:11
#48
Napisano 28 listopada 2015 - 08:36
Koledzy, ja ostatnio miałem taką przygodę, że ledwie mi się zapaliła lampka rezerwy, a już mi paliwa zabrakło, więc pobocze, dowiezienie i dolanie 10 litrów, a na stacji paliw weszło już tylko 50 litrów, czyli wg fabryki powinienem mieć jeszcze 10 litrów rezerwy, a silnik już powietrze zaciągnął. Gdzie szukać przyczyny? Dodam, że przy renowacji auta zbiornik był wyjęty, wyczyszczony i zamontowany z powrotem.
#49
Napisano 28 listopada 2015 - 16:46
Wymieniłbym rurę czujnika w zbiorniku. Może ktoś włożył nie od pary.
Ja mam przepaloną żarówkę rezerwy, więc nigdy nie czekam aż się zapali
Ja mam przepaloną żarówkę rezerwy, więc nigdy nie czekam aż się zapali
#50
Napisano 28 listopada 2015 - 17:24
Dzięki, ale tak myślę - co tam można spieprzyć przy montażu? Nie mogę znaleźć rysunku zbiornika i czujnika paliwa kombi.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Korek zbiornika cieczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Endrju |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|