#41
Napisano 09 lutego 2015 - 09:50
Muszę sie do Was zwrócić z prośbą o pomoc.
Mianowicie, posypała się wkładka stacyjki.
Kluczyka nie da rady obrócić by wyciągnąć bębenek metodą "na szprychę".
Po zaistniałej sytuacji, próbowałem na różne sposoby przekręcić kluczyk - odpuściłem po ok. 3 godzinach zabawy. W akcie desperacji wpuściłem do środka WD-40, które zabiło ją do końca (tak mi się wydaje). Na domiar złego mam jeszczę włączoną blokadę kierownicy.
Kluczyk udaje mi się wsadzić do wkładki, lecz trzeba się nakombinować by go wyciągnąć. Brak mi jakichkolwiek pomysłów co z tym zrobić.
Samochod stoi w bardzo ruchliwym miejscu na dodatek ulica jednokierunkowa, więc ewentualne ściągnięcie go na lawecie jest kłopotliwe i oczywiście każdy laweciarz będzie chciał dużo zedrzeć w takiej sytuacji.
#42
Napisano 09 lutego 2015 - 20:16
- jesteś nowy na forum
- nie wiemy, kto może korzystać z takiej pomocy, równie dobrze włamywacz (bez urazy)
Skorzystaj jednak z lawety. Jeżeli stacyjka rozwalona to nawet jakbyś pospinał przewody na krótko, zdezaktywował blokadę kierownicy i chciał jechać, to stwarzasz zagrożenie na drodze, bo auto jest niesprawne.
V.
#43
Napisano 09 lutego 2015 - 20:34
#44
Napisano 09 lutego 2015 - 22:45
Film nakręciłem przed chwilą dlatego ciemno.
#45
Napisano 09 lutego 2015 - 22:51
#46
Napisano 10 lutego 2015 - 17:57
#47
Napisano 11 lutego 2015 - 11:31
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 11 lutego 2015 - 12:07
#48
Napisano 11 lutego 2015 - 12:00
Użytkownik yamaha00 dnia 11 lutego 2015 - 11:31 napisał
Użytkownik yamaha00 dnia 11 lutego 2015 - 11:31 napisał
#49
Napisano 16 lutego 2015 - 23:41
Tylko ...
Wypiełem gniazdo z tyłu stacyjki i nie popatrzyłem który przewód na który bolec wchodzi.
Swoją drogą obawiam się że cieżko będzie je wpiąć, gdyż każdy przewód jest tam luźno.
Jest może ktoś w posiadaniu schematu jak te przewody podpiąć?
#50
Napisano 17 lutego 2015 - 07:39
Użytkownik yamaha00 dnia 11 lutego 2015 - 11:31 napisał
Ty chyba jesteś niepoważny. Tak, to ja Ci powiedziałem "zrób sobie". Bo to nie jest fizyka kwantowa. Tydzień czasu czekałeś na to, aż wrzucę opis i materiały, zamiast wziąć się w garść, pójść do auta, zdjąć koło i wymyślić, jak taki sworzeń można zdjąć. Skoro ja mogłem to wymyślić, to uważam, że każdy mógł, tylko Ty wolałeś siedzieć i czekać na gotowca, a teraz jeszcze się tym chwalisz?
Wstyd.
Autora tematu przepraszam za offtopa, ale nie mogłem się powstrzymać.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Demontaż listw dachowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endrjus |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
|
|
[w124] Demontaż kierownicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Saharek |
|