Skocz do zawartości




- - - - -

[w124/w201] Renowacja drewienka.



45 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   trio1


  • Postów: 33
  • Na forum od: 13 lis 2014
  • Miejscowość: Siedlce
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S124 300D 90` OM 603 ASB
  • Trzeci Mercedes:W126 500SE 89` M117 ASB

Napisano 23 listopada 2014 - 15:48

link do tematu w FAQ http://mb201-124.eu/...__fromsearch__1



#22 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 23 listopada 2014 - 22:41

"pomógł" oczywiście przyznane, a poprawny link to ten
http://mb201-124.eu/...ow-drewnianych/

#23 Offline   KrystaGG


  • Postów: 331
  • Na forum od: 04 lip 2011
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 M104

Napisano 24 listopada 2014 - 01:05

podaje namiary na fachowca w Poznaniu jakby kto potrzebowal. 502222551
http://antyki-poznan.pl/

#24 Offline   OldPiernik


  • Postów: 138
  • Na forum od: 03 sie 2011
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 listopada 2014 - 13:23

Czy produkt o którym piszesz na końcu (vi....n) jest lakierem nawierzchniowym czy tylko robi podkład a potem na to idzie jakiś inny preparat?

#25 Offline   donic55


  • Postów: 67
  • Na forum od: 23 paź 2013
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:bmw 530i v8

Napisano 10 marca 2015 - 21:30

Wyświetl postUżytkownik trio1 dnia 22 listopada 2014 - 16:52 napisał

Panowie - dla sprostowania : na oryginalnych elementach drewnianych nie ma lakieru , to jest żywica . Jeśli żywica pęka to razem przeważnie z okleiną drewnianą . Rzadko bywa ,że pęknie powierzchownie , tylko w porę zauważone pękniecie daje gwarancję , że nie będzie potrzebna nakładka z forniru.

Politura


#26 Offline   xVert


  • Postów: 3
  • Na forum od: 01 gru 2015
  • Miejscowość: Otwock
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 grudnia 2015 - 16:44

Witam, chciałbym się pochwalić własnoręcznie wykonaną modyfikacją deseczki pod lewarek i trójkątów nawiewu kierowcy i środkowego.
Z góry chciałbym zaznaczyć że te elementy w mojej 190 były w opłakanym stanie, deseczka lewarka była w czarnej okleinie przypominającą izolację a na trójkątach były dziury po wkrętach :(
modyfikacja ta miała raczej charakter odświeżenia wnętrza a nie jego zmodyfikowania ;)
Proszę o konstruktywną krytykę :mrgreen:
Całość wygląda tak:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#27 Offline   j48


  • Postów: 3
  • Na forum od: 22 sie 2009
  • Miejscowość: Kraków

Napisano 06 grudnia 2015 - 19:26

cacy :)

#28 Offline   dawido12340


  • Postów: 134
  • Na forum od: 29 wrz 2015
  • Miejscowość: zagórz
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 06 grudnia 2015 - 20:20

Jak tego dokonałeś :hooray: ? :D

#29 Offline   xVert


  • Postów: 3
  • Na forum od: 01 gru 2015
  • Miejscowość: Otwock
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 grudnia 2015 - 23:18

Z deseczką było najłatwiej bo wystarczyło zerwać w moim wypadku okleinę, zeszlifować papierem ściernym, nakleić fornir, zeszlifować nadmiar z krawędzi i otworów i polakierować. :mrgreen:
Gorzej było z obydwoma nawiewami; fornir ma tendencję do przesiąkania klejem i dlatego najpierw trzeba było nakleić odpowiednio docięty kawałek tekturki klejem epoksydowym i dopiero na to odpowiednim klejem fornir żeby po polakierowaniu nie było widać plam z kleju, po przyklejeniu forniru trzeba było go dociąć do tego rowka nad kratkami i lubił się łamać po linii struktury drewna zamiast odcinać tak jak chciałem. :E
Po naklejeniu i odpowiednim docięciu,lakierowanie, położyłem 3 warstwy w tym pierwsza gruba pędzlem aby fornir się nasączył lakierem i dwie kolejne pistoletem.

#30 Offline   pawlip


  • Postów: 185
  • Na forum od: 25 paź 2013
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 grudnia 2015 - 21:15

Otwory tak sobie wycięte, po malowaniu pędzlem chyba nie szlifowałeś chyba, bo zostały pęcherzyki powietrza. Być może to złudzenie na foto. Dorzuć jeszcze z 4 warstwy lakieru. Brakuje "głębi" lakieru. U mnie na próbnych elementach zadowalający efekt pojawia się po 7 warstwie. Ogólnie temat ciężki bez doświadczania. Ja "maziam" już miesiąc kolejne listwy i ciągle coś jest do udoskonalenia :/








Podobne tematy Zwiń