link do tematu w FAQ http://mb201-124.eu/...__fromsearch__1
4
45 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 23 listopada 2014 - 15:48
#22
Napisano 23 listopada 2014 - 22:41
#23
Napisano 24 listopada 2014 - 01:05
#24
Napisano 24 listopada 2014 - 13:23
Czy produkt o którym piszesz na końcu (vi....n) jest lakierem nawierzchniowym czy tylko robi podkład a potem na to idzie jakiś inny preparat?
#25
Napisano 10 marca 2015 - 21:30
Użytkownik trio1 dnia 22 listopada 2014 - 16:52 napisał
Panowie - dla sprostowania : na oryginalnych elementach drewnianych nie ma lakieru , to jest żywica . Jeśli żywica pęka to razem przeważnie z okleiną drewnianą . Rzadko bywa ,że pęknie powierzchownie , tylko w porę zauważone pękniecie daje gwarancję , że nie będzie potrzebna nakładka z forniru.
Politura
#26
Napisano 06 grudnia 2015 - 16:44
Witam, chciałbym się pochwalić własnoręcznie wykonaną modyfikacją deseczki pod lewarek i trójkątów nawiewu kierowcy i środkowego.
Z góry chciałbym zaznaczyć że te elementy w mojej 190 były w opłakanym stanie, deseczka lewarka była w czarnej okleinie przypominającą izolację a na trójkątach były dziury po wkrętach
modyfikacja ta miała raczej charakter odświeżenia wnętrza a nie jego zmodyfikowania
Proszę o konstruktywną krytykę
Całość wygląda tak:
Z góry chciałbym zaznaczyć że te elementy w mojej 190 były w opłakanym stanie, deseczka lewarka była w czarnej okleinie przypominającą izolację a na trójkątach były dziury po wkrętach
modyfikacja ta miała raczej charakter odświeżenia wnętrza a nie jego zmodyfikowania
Proszę o konstruktywną krytykę
Całość wygląda tak:
#27
Napisano 06 grudnia 2015 - 19:26
cacy
#28
Napisano 06 grudnia 2015 - 20:20
Jak tego dokonałeś ?
#29
Napisano 06 grudnia 2015 - 23:18
Z deseczką było najłatwiej bo wystarczyło zerwać w moim wypadku okleinę, zeszlifować papierem ściernym, nakleić fornir, zeszlifować nadmiar z krawędzi i otworów i polakierować.
Gorzej było z obydwoma nawiewami; fornir ma tendencję do przesiąkania klejem i dlatego najpierw trzeba było nakleić odpowiednio docięty kawałek tekturki klejem epoksydowym i dopiero na to odpowiednim klejem fornir żeby po polakierowaniu nie było widać plam z kleju, po przyklejeniu forniru trzeba było go dociąć do tego rowka nad kratkami i lubił się łamać po linii struktury drewna zamiast odcinać tak jak chciałem.
Po naklejeniu i odpowiednim docięciu,lakierowanie, położyłem 3 warstwy w tym pierwsza gruba pędzlem aby fornir się nasączył lakierem i dwie kolejne pistoletem.
Gorzej było z obydwoma nawiewami; fornir ma tendencję do przesiąkania klejem i dlatego najpierw trzeba było nakleić odpowiednio docięty kawałek tekturki klejem epoksydowym i dopiero na to odpowiednim klejem fornir żeby po polakierowaniu nie było widać plam z kleju, po przyklejeniu forniru trzeba było go dociąć do tego rowka nad kratkami i lubił się łamać po linii struktury drewna zamiast odcinać tak jak chciałem.
Po naklejeniu i odpowiednim docięciu,lakierowanie, położyłem 3 warstwy w tym pierwsza gruba pędzlem aby fornir się nasączył lakierem i dwie kolejne pistoletem.
#30
Napisano 07 grudnia 2015 - 21:15
Otwory tak sobie wycięte, po malowaniu pędzlem chyba nie szlifowałeś chyba, bo zostały pęcherzyki powietrza. Być może to złudzenie na foto. Dorzuć jeszcze z 4 warstwy lakieru. Brakuje "głębi" lakieru. U mnie na próbnych elementach zadowalający efekt pojawia się po 7 warstwie. Ogólnie temat ciężki bez doświadczania. Ja "maziam" już miesiąc kolejne listwy i ciągle coś jest do udoskonalenia
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Drewno, renowacja, lakier |
Modyfikacje,Tuning | Czarownica |
|
|
|
W201 renowacja i modyfikacje |
Modyfikacje,Tuning | Nobil |
|
||
UNIMOG 401 Westfalia 1955 - renowacja |
Prezentacje - Galeria innych aut użytkowników forum | Marian15 |
|
|
|
Listwy nakładki progowe - renowacja |
Modyfikacje,Tuning | karaquan |
|
||
Reflektory przód RENOWACJA |
Modyfikacje,Tuning | Galik300ce |
|