Skocz do zawartości




* - - - - 1 głosy

Reflektory przód RENOWACJA


26 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   aixen


  • Postów: 35
  • Na forum od: 18 lis 2008
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320CDI
  • Trzeci Mercedes:V220CDI

Napisano 10 stycznia 2015 - 11:30

Temat odświeżam bo mam problem. Wymyłem sobie to wszystko ładnie i użyłem silikonu bezbarwnego t-rex czy coś bo mówili że mocny efekt taki że po tygodniu klej się rozpuścił i wyciekł lampy ciekną jak cholera i tyle z tego. Czy wy kleiliście szkło do ramki ?



#12 Offline   190tker


  • Postów: 107
  • Na forum od: 28 wrz 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Honda Accord SJ - 1981

Napisano 10 stycznia 2015 - 11:46

Ja użyłem zwykłego bezbarwnego i jest ok

#13 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 stycznia 2015 - 12:33

Najlepszy jest do tego celu jednak klej do szyb. Żaden silikon nie ma takiej przeczepności do różnych podłoży, no i to jest takie diabelstwo, że uszczelni wszystko i wszędzie.

#14 Offline   aixen


  • Postów: 35
  • Na forum od: 18 lis 2008
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320CDI
  • Trzeci Mercedes:V220CDI

Napisano 10 stycznia 2015 - 13:56

carl00s, chodzi ci o coś takiego ? http://www.boll.pl/k...amochodowych-93 robiłeś to tym ?

#15 Offline   S124


  • Postów: 70
  • Na forum od: 06 gru 2014
  • Miejscowość: Głowno
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:6 Trabantów

Napisano 10 stycznia 2015 - 17:06

Reflektor z wymalowaną ramką na czarno wygląda tak

Dołączona grafika

Nie zauważyłem straty w świeceniu wręcz się poprawiło, Ale to myślę ze od przeczyszczenia szkieł i odbłyśników.

Do wklejania szkła polecam masę klejąco uszczelniającą firmy boll lub wurth K+D Dostępne są w 3 kolorach biały,szary,czarny
Klej do szyb też spoko ale jest twardy po wyschnięciu i ponowne rozklejanie już tak łatwo nie pójdzie

Użytkownik S124 edytował ten post 10 stycznia 2015 - 17:16


#16 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 stycznia 2015 - 20:33

aixen owszem, w ogólnych założeniach, tylko, że ja używam produktów Wurth.

S124 - racja, ale też ile razy w życiu rozklejasz reflektory? Ja wychodzę z założenia, że skoro nikt przede mną nie czyścił reflektorów przez dajmy na to 20 lat, to i po moim czyszczeniu przez tyle samo lat nie trzeba będzie tam zaglądać. Mas klejąco-uszczelniających nie używam, bo w pewnych warunkach potrafi pękać i odspajać się, zwłaszcza od szkła. Klej do szyb takich numerów nie robi. A sporo tego przerzuciłem już przez łapska, co prawda w konkurencyjnej marce, ale sporo ;)

Aha - i nie polecam używania opalarki do rozklejania oryginalnej masy.Najlepiej w ogóle nie rozklejać, tylko wrzucić jak jest do zmywarki ramką w dół. Chyba, że ramka ma być malowana, no to wtedy jak już zostało to napisane do piekarnika na 120 stopni.

#17 Offline   aixen


  • Postów: 35
  • Na forum od: 18 lis 2008
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320CDI
  • Trzeci Mercedes:V220CDI

Napisano 11 stycznia 2015 - 21:58

Zastanawiam się czemu teoretycznie najmocniejszy silkon jaki mogłem kupić w sklepie zaczął mi po prostu spływać z lampy po tygodniu

#18 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 stycznia 2015 - 09:11

Temperatura?
W odległości kilku centymetrów od swojego najmocniejszego silikonu masz niezmordowane 55W źródło ciepła.
Po godzinie, po dwóch, po trzech...

#19 Offline   Sly108


  • Postów: 1 147
  • Na forum od: 16 gru 2008
  • Miejscowość: Trzebinia
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 stycznia 2015 - 12:47

Wyświetl postUżytkownik carl00s dnia 10 stycznia 2015 - 12:33 napisał

Najlepszy jest do tego celu jednak klej do szyb.
Warunkiem jest żeby był koloru szarego. Czarny będzie widać i będzie się bardzo odznaczał.

#20 Offline   fifi75


  • Postów: 2
  • Na forum od: 24 cze 2016
  • Miejscowość: Hajnówka
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 września 2016 - 21:58

Rozebrałem lampy zgodnie z tym poradnikiem. Szkła i ramki dokładnie umyte i sklejone klejem do szyb. Odbłyśniki po regeneracji (były wypalone z góry i kurz schodził tylko z warstwą odbłyśnika). Oświetlanie drogi nawet nocą w deszcz jest fenomenalne.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Ciekawy efekt uzyskuje się montując zamiast zwykłych postojówek żaróweczki LED (mają zimną niebieską barwę).

Użytkownik fifi75 edytował ten post 08 września 2016 - 21:59









Podobne tematy Zwiń