Użytkownik Leon90 edytował ten post 24 grudnia 2016 - 02:37
1
[C124] Khastan 3.2E '93
Rozpoczęty przez Khastan, lis 14 2016 22:53
41 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 24 grudnia 2016 - 02:35
Tak jak napisał kolega Bydle też sugerowałbym przepływomierz do wymiany. Miałem podobny objaw kiedyś w m104 i po wymianie przepływki wszystko wróciło do normy.
#22
Napisano 25 grudnia 2016 - 20:51
Zanim kupisz przepływkę sprawdź czy wszystkie podciśnienia sà na miejscu i żadna z rurek od podciśnień nie jest pęknięta.
#23
Napisano 04 stycznia 2017 - 17:18
Użytkownik LukeSkyWalker dnia 25 grudnia 2016 - 20:51 napisał
Zanim kupisz przepływkę sprawdź czy wszystkie podciśnienia sà na miejscu i żadna z rurek od podciśnień nie jest pęknięta.
A tak wygląda teraz silniczek:
#24
Napisano 04 stycznia 2017 - 19:59
Chociaż nie widzę żadnych zdjęć z zewnątrz, na pewno jest fajna.. Bo z Bolesławca
Powodzenia w dalszych pracach, fajnie że wszystko robisz sam
Powodzenia w dalszych pracach, fajnie że wszystko robisz sam
#25
Napisano 09 stycznia 2017 - 20:38
Ręce opadają, już cieszyłem się że ogarnąłem autko wybrałem się na krótką przejażdżkę (jeszcze płukam ukł. chłodzenia z oleju) wszystko było ok silnik pracuje idealnie gładko, moc ma, ciśnienie oleju na 3, temp. wody 3mm nad 80st. się trzymała, aż nagle coś stukło w silniku i temp. wody szybko poszła do max i lekko spadło ciśnienie oleju byłem blisko domu więc dojechałem na kołach ale jestem załamany, nie mam pojęcia co się stało. Po ochłodzeniu zobaczyłem ubytek oleju w silniku także poszedł do wody, chce wyjąć chłodniczkę oleju może tam ale to chyba nie ma wpływu na wzrost temperatury??
#26
Napisano 09 stycznia 2017 - 20:49
Chłodziwa nie ubyło ? Spadek ciśnienia oleju na jałowych przy "przegrzaniu" silnika to prawidłowe zjawisko - dochodzi do szybszego rozgrzania oleju do wartości wyższych, niż podczas normalnej jazdy. Spada zwykle o max pół bara niż przy bardzo solidnie wygrzanym silniku (trasa)
#27
Napisano 09 stycznia 2017 - 21:06
Nie ubyło chłodziwa, tylko się zagotowało (woda z Ludwikiem do płukania układu).
#28
Napisano 09 stycznia 2017 - 21:07
Napęd jak i sama pompa wody ok ?
#29
Napisano 09 stycznia 2017 - 21:11
Wcześniej było ok, nowy pasek, pompa ręką szła lekko i cicho,teraz nie kręciłem silnikiem więc nie wiem.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
C124 Swap Om606 Potrzebuje pomocy |
Modyfikacje,Tuning | habana50 |
|
|
|
[C124 M104] Brak podtrzymania obrotów, skrzynia nie redukuje |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|
||
[c124] 3.0 24 jak czytac bledy KE-jetronic |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | nowyc124 |
|
||
[w124] brak sygnału Sonda lambda c124 M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tdmavo |
|