Skocz do zawartości




[C124] Khastan 3.2E '93


41 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   Leon90


  • Postów: 849
  • Na forum od: 27 gru 2014
  • Miejscowość: Lubin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes W212

Napisano 24 grudnia 2016 - 02:35

Tak jak napisał kolega Bydle też sugerowałbym przepływomierz do wymiany. Miałem podobny objaw kiedyś w m104 i po wymianie przepływki wszystko wróciło do normy.

Użytkownik Leon90 edytował ten post 24 grudnia 2016 - 02:37




#22 Offline   LukeSkyWalker


  • Postów: 336
  • Na forum od: 10 maj 2013
  • Miejscowość: Poddębice
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 grudnia 2016 - 20:51

Zanim kupisz przepływkę sprawdź czy wszystkie podciśnienia sà na miejscu i żadna z rurek od podciśnień nie jest pęknięta.

#23 Offline   Khastan


  • Postów: 25
  • Na forum od: 20 wrz 2016
  • Miejscowość: Jastrzębie zdrój
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:560SEC '87

Napisano 04 stycznia 2017 - 17:18

Wyświetl postUżytkownik LukeSkyWalker dnia 25 grudnia 2016 - 20:51 napisał

Zanim kupisz przepływkę sprawdź czy wszystkie podciśnienia sà na miejscu i żadna z rurek od podciśnień nie jest pęknięta.
Dzięki docisnąłem rurkę której nawet nie odpinałem (musiałem ruszyć w ferworze walki) i jest dużo lepiej lecz jeszcze nie idealnie, chyba pozostaje wymiana wszystkich przewodów podciśnienia, przepływke podmieniłem na używkę ale było to samo.
A tak wygląda teraz silniczek:
Dołączona grafika

#24 Offline   maniac97


  • Postów: 56
  • Na forum od: 15 lis 2016
  • Miejscowość: Lubuskie
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:BMW E46 330i

Napisano 04 stycznia 2017 - 19:59

Chociaż nie widzę żadnych zdjęć z zewnątrz, na pewno jest fajna.. Bo z Bolesławca :E
Powodzenia w dalszych pracach, fajnie że wszystko robisz sam ;)

#25 Offline   Khastan


  • Postów: 25
  • Na forum od: 20 wrz 2016
  • Miejscowość: Jastrzębie zdrój
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:560SEC '87

Napisano 09 stycznia 2017 - 20:38

Ręce opadają, już cieszyłem się że ogarnąłem autko wybrałem się na krótką przejażdżkę (jeszcze płukam ukł. chłodzenia z oleju) wszystko było ok silnik pracuje idealnie gładko, moc ma, ciśnienie oleju na 3, temp. wody 3mm nad 80st. się trzymała, aż nagle coś stukło w silniku i temp. wody szybko poszła do max i lekko spadło ciśnienie oleju byłem blisko domu więc dojechałem na kołach ale jestem załamany, nie mam pojęcia co się stało. Po ochłodzeniu zobaczyłem ubytek oleju w silniku także poszedł do wody, chce wyjąć chłodniczkę oleju może tam ale to chyba nie ma wpływu na wzrost temperatury??

#26 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 stycznia 2017 - 20:49

Chłodziwa nie ubyło ? Spadek ciśnienia oleju na jałowych przy "przegrzaniu" silnika to prawidłowe zjawisko - dochodzi do szybszego rozgrzania oleju do wartości wyższych, niż podczas normalnej jazdy. Spada zwykle o max pół bara niż przy bardzo solidnie wygrzanym silniku (trasa)

#27 Offline   Khastan


  • Postów: 25
  • Na forum od: 20 wrz 2016
  • Miejscowość: Jastrzębie zdrój
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:560SEC '87

Napisano 09 stycznia 2017 - 21:06

Nie ubyło chłodziwa, tylko się zagotowało (woda z Ludwikiem do płukania układu).

#28 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 stycznia 2017 - 21:07

Napęd jak i sama pompa wody ok ?

#29 Offline   Khastan


  • Postów: 25
  • Na forum od: 20 wrz 2016
  • Miejscowość: Jastrzębie zdrój
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:560SEC '87

Napisano 09 stycznia 2017 - 21:11

Wcześniej było ok, nowy pasek, pompa ręką szła lekko i cicho,teraz nie kręciłem silnikiem więc nie wiem.

#30 Offline   tRawski


  • Postów: 854
  • Na forum od: 08 gru 2009
  • Miejscowość: Radziejów
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 280TE 1993 -->swap 320TE
  • Trzeci Mercedes:W124 300TE 1992 4MATIC

Napisano 09 stycznia 2017 - 22:39

Wyświetl postUżytkownik Khastan dnia 09 stycznia 2017 - 21:06 napisał

woda z Ludwikiem do płukania układu

:E :hmm:

To nie lepiej bylo rzucic pare grosza na preparat do czyszczenia ukladu ( wynn's badz liqui moly) niz lac ludwika?
Uzyles chociaz wody destylowanej? Czy zwyklej kranowy?








Podobne tematy Zwiń