Kolejne pytanie za milion. Orientuje się ktoś gdzie dokładnie dociera sygnał z wtyczki diagnostycznej? "Naprawiłem" wtyczkę z przyciskiem(przycisk się zawiesił i był cały czas w pozycji włączonej), przelutowalem tam diodę i włącznik typu reset. Po uruchomieniu zapłonu dioda świeci cały czas. przy próbie wybłyskania błędów pokazuje brak błędów. Da się je wyblyskac tylko raz. Jednak na zegarach świeci kontrolka lambdy. Lambda wymieniona na nową, ale przy pomiarach rozłączony przewód sygnałowy od strony auta pokazuje stale 0.48v. Przebicie na wiązce gdzieś? Czy za to odpowiada jakiś sterownik i mógł wyznając ducha przez lata? Pomooocy
1
Problem ze złączem diagnostycznym.
Rozpoczęty przez EvilSmile, mar 06 2019 12:42
10 odpowiedzi w tym temacie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[S124] - Zwarcie pinów 1 i 16 w gnieździe diagnostycznym. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | CrazyTricker |
|
||
(190 E 2.0) brak pinu 3 w zlaczu diagnostycznym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | euronymous |
|