Skocz do zawartości




- - - - -

[S124] - Zwarcie pinów 1 i 16 w gnieździe diagnostycznym.


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   CrazyTricker


  • Postów: 11
  • Na forum od: 31 mar 2013
  • Miejscowość: Miastko
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S124 250D 1993

Napisano 31 marca 2013 - 12:49

Witam. W moim S124 E220 po zwarciu pinów 1 (masa) i 16 (zapłon) w gnieździe diagnostycznym samochód zgasł. Przy każdej kolejnej próbie odpalenia samochód od razu gaśnie. Co dalej z tym zrobić, aby wróciło do normy?



#2 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 31 marca 2013 - 12:54

Sprawdz na poczatek bezpiecznik w ecu albo ovp (nie wiem jak to jest zrealizowane u ciebie w silniku)

#3 Offline   CrazyTricker


  • Postów: 11
  • Na forum od: 31 mar 2013
  • Miejscowość: Miastko
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S124 250D 1993

Napisano 31 marca 2013 - 12:58

Wyświetl postUżytkownik m00n dnia 31 marca 2013 - 12:54 napisał

Sprawdz na poczatek bezpiecznik w ecu albo ovp (nie wiem jak to jest zrealizowane u ciebie w silniku)

Co to jest ECU?
Co to jest OVP?

Powiedz jakich konkretnie informacji potrzebujesz n/t mojego silnika, to od razu podrzucę ;)

#4 Offline   m00n


  • Postów: 1 411
  • Na forum od: 05 wrz 2012
  • Miejscowość: Elbląg/Morąg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w140 500SE 1992

Napisano 31 marca 2013 - 13:01

ECU czyli komputer, powinien byc w tym miejscu gdzie zalcze diagnostyczne.
OVP - Przekaznik srebrny antyprzepieciowy, z czerwonym bezpiecznikiem. U mnie w m119 na komputerze sa bezpieczniki, nie wiem jak w twoim m111, ogolnie poszukaj bezpiecznikow w tej komorze gdzie jest gniazdo diagnostyczne.

#5 Offline   CrazyTricker


  • Postów: 11
  • Na forum od: 31 mar 2013
  • Miejscowość: Miastko
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S124 250D 1993

Napisano 31 marca 2013 - 13:04

Wyświetl postUżytkownik m00n dnia 31 marca 2013 - 13:01 napisał

ECU czyli komputer, powinien byc w tym miejscu gdzie zalcze diagnostyczne.
OVP - Przekaznik srebrny antyprzepieciowy, z czerwonym bezpiecznikiem. U mnie w m119 na komputerze sa bezpieczniki, nie wiem jak w twoim m111, ogolnie poszukaj bezpiecznikow w tej komorze gdzie jest gniazdo diagnostyczne.

OK, dzięki. Idę szukać i poinformuję jak znajdę coś ciekawego.

#6 Offline   CrazyTricker


  • Postów: 11
  • Na forum od: 31 mar 2013
  • Miejscowość: Miastko
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S124 250D 1993

Napisano 31 marca 2013 - 13:29

A więc:
OVP zlokalizowany - bezpiecznik cały.
Usterka również zlokalizowana i usunięta ;) Był nią przepalony bezpiecznik nr 7.

Dzięki za pomoc ;) Pozdrawiam








Podobne tematy Zwiń