Skocz do zawartości




[S124] baleronwkombi 2.0E 1991


223 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   F3ear


  • Postów: 375
  • Na forum od: 23 lip 2012
  • Miejscowość: Zgierz
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Mercedes 190 2.0E

Napisano 04 marca 2014 - 07:16

dają radę ! :metal:



#12 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 04 marca 2014 - 21:08

Kołpaki wyszły w miarę, ja osobiście obwódkę chromowaną zostawiłbym taką jak była - to co masz odpadnie ;)

:hmm: a może by tak pomarańczki na przód ? akurat walają mi się takie dwie hella :zeby:


Tak w ogóle to mega ciekawa historia nabycia auta, takie podobają mi się najbardziej bo w jakimś stopniu przypominają mi moje przygody z MB :)

Trzymam kciuki za powodzenie w dalszych losach i pozdrawiam.

#13 Offline   baleronwkombi


  • Postów: 135
  • Na forum od: 11 gru 2013
  • Miejscowość: Sandomierz
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C124 3.0E '88
  • Inne auto:PTS 3.8V6, Vette C4 '87

Napisano 13 kwietnia 2014 - 20:05

Witajcie po dłuższej przerwie.
Sprawy mozolnie szły do przodu, a małymi zmianami nie ma sensu dzielić się ze światem.
Auto sukcesywnie odżywa, jest kompletowane i wyprowadzane na prostą.
Do stanu takiego, jaki bym sobie życzył jest coraz bliżej, ale ponieważ mam inną skarbonkę a Baleronem jeżdżę na co dzień- ciężko jest wszystko zrealizować zgodnie ze swoją wizją i w ograniczonym czasie oraz budżecie.

Tak czy inaczej :star: zaczyna jakoś wyglądać i zostaje jeszcze kilka rzeczy pokroju zmian sprężyn tylnego zawieszenia na dłuższe- sedanowe (chcę odciążyć nivo) oraz wymiany tylnej lewej piasty wraz z łożyskiem.. Łożysko nie odzywa się, ale ma spory luz, co przed dłuższą trasą muszę poprawić. Lada dzień elpidżi wyląduje w miejscu koła zapasowego (48l.) - kilkutygodniowa jazda na benzynie daje się jednak we znaki..



zostańcie nastrojeni i zegarek ten kosmos!

Na koniec dwie aktualne fotki:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

PS. Na tym etapie mogę śmiało powiedzieć, że udało mi się odratować przed niechybną śmiercią własne 124.. Bardzo fajne uczucie tym bardziej, że auto jest niesamowicie dzielne,
komfortowe, niezawodne i sympatyczne. 13 tys km przeszło nawet nie wiem kiedy.. aż się wysiadać nie chce ;)


zostańcie nastrojeni i zegarek ten kosmos!

#14 Offline   heniutek_pl


  • Postów: 72
  • Na forum od: 09 paź 2013
  • Miejscowość: FZ
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 kwietnia 2014 - 19:08

Fura pierwsza klasa :D
Ja moją uratowałem od złomu bo gość chciał na kasacje oddać :D dlatego i cena była niewiele większa od najniższej krajowej :P

#15 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 kwietnia 2014 - 19:32

Wyświetl postUżytkownik baleronwkombi dnia 13 kwietnia 2014 - 20:05 napisał

zostańcie nastrojeni i zegarek ten kosmos!
Stay tuned and watch the space? :hmm:

#16 Offline   baleronwkombi


  • Postów: 135
  • Na forum od: 11 gru 2013
  • Miejscowość: Sandomierz
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C124 3.0E '88
  • Inne auto:PTS 3.8V6, Vette C4 '87

Napisano 14 kwietnia 2014 - 21:14

Wyświetl postUżytkownik wojtek81 dnia 14 kwietnia 2014 - 19:32 napisał

Stay tuned and watch the space? :hmm:

:ok:

@heniutek

Przyznać i zauważyć jednak należy, że wyczajenie i nabycie w cenie najniższej krajowej żywej eklasy z 3litrowym turbodieslem w kombiaku było osiągnięciem nieporównywalnie bardziej spektakularnym..

#17 Offline   Frozzy


  • Postów: 213
  • Na forum od: 05 wrz 2013
  • Miejscowość: Lca
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 kwietnia 2014 - 23:13

Kocham takie projekty, człowiek wkłada masę serca w przywrócenie świetności autu a później pozostaje mu czysta przyjemność z użytkowania :star: ... Podzielam w 100% Twoje zdanie " 13 tys km przeszło nawet nie wiem kiedy.. aż się wysiadać nie chce " - sam zrobiłem już swoim ponad 5k od października i jak bym mógł to bym nim jeździł 24/7.. A aktualnie auto stoi i aż mnie korci żeby się pobujać...

#18 Offline   baleronwkombi


  • Postów: 135
  • Na forum od: 11 gru 2013
  • Miejscowość: Sandomierz
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:C124 3.0E '88
  • Inne auto:PTS 3.8V6, Vette C4 '87

Napisano 29 kwietnia 2014 - 23:21

Witajcie..

po przeniesieniu butli w miejsce koła zapasowego niezbyt długo się nią cieszyłem..
Objechałem bowiem niewiele ponad tysiąc kilometrów szlajając się po różnych fajnych, dzikich miejscach i ciesząc się moim mobilnym domem

Dołączona grafika
Dołączona grafika

niestety..

Pod Krakowem spotkała mnie bardzo niebezpieczna sytuacja na drodze, uniknąłem zderzenia czołowego z autem w niekontrolowanym poślizgu, będącym na moim pasie.. Uciekłem bardzo głęboko na pobocze i skończyło się groźnie- niegroźnie..Auto sprawcy niemal bezboleśnie udało się minąć.. ominęło przedział pasażerski, ale brakło kilkunastu centymetrów... Ucierpiał dotychczas dziewiczy bok, rozszczelniła się instalacja lpg, poszło zawieszenie, felga ...generalnie policja, laweta, bla bla bla...

Dołączona grafika

Trochę to jest załamujące, ale baleron zostanie przywrócony do życia

Kupię więc kompletną piastę ze sprawnym łożyskiem bez luzu oraz ładne, zdrowe sprężyny tylne sedanowe.. Oraz zdrową ćwiarę lewy tył i ładny zderzak z chromami oraz ślizgami zderzaka. Interesuje mnie też wzmocnienie pod oryginalny hak...

#19 Offline   Musashi


  • Postów: 390
  • Na forum od: 13 mar 2014
  • Miejscowość: Chojnice
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CL 55 AMG Kompressor

Napisano 30 kwietnia 2014 - 07:15

Człowiek dba jak o starą, a tu takie coś :/ Ale za w124 zawszę dobrze płacili w ubezpieczalni ;)

#20 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 30 kwietnia 2014 - 07:38

Przy takim uderzeniu wózek mógł stracić geometrię, ale to się okaże na ustawianiu zbieżności.








Podobne tematy Zwiń