Witam. W moim S124 E220 po zwarciu pinów 1 (masa) i 16 (zapłon) w gnieździe diagnostycznym samochód zgasł. Przy każdej kolejnej próbie odpalenia samochód od razu gaśnie. Co dalej z tym zrobić, aby wróciło do normy?
0
[S124] - Zwarcie pinów 1 i 16 w gnieździe diagnostycznym.
Rozpoczęty przez CrazyTricker, mar 31 2013 12:49
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31 marca 2013 - 12:49
#2
Napisano 31 marca 2013 - 12:54
Sprawdz na poczatek bezpiecznik w ecu albo ovp (nie wiem jak to jest zrealizowane u ciebie w silniku)
#3
Napisano 31 marca 2013 - 12:58
Użytkownik m00n dnia 31 marca 2013 - 12:54 napisał
Sprawdz na poczatek bezpiecznik w ecu albo ovp (nie wiem jak to jest zrealizowane u ciebie w silniku)
Co to jest ECU?
Co to jest OVP?
Powiedz jakich konkretnie informacji potrzebujesz n/t mojego silnika, to od razu podrzucę
#4
Napisano 31 marca 2013 - 13:01
ECU czyli komputer, powinien byc w tym miejscu gdzie zalcze diagnostyczne.
OVP - Przekaznik srebrny antyprzepieciowy, z czerwonym bezpiecznikiem. U mnie w m119 na komputerze sa bezpieczniki, nie wiem jak w twoim m111, ogolnie poszukaj bezpiecznikow w tej komorze gdzie jest gniazdo diagnostyczne.
OVP - Przekaznik srebrny antyprzepieciowy, z czerwonym bezpiecznikiem. U mnie w m119 na komputerze sa bezpieczniki, nie wiem jak w twoim m111, ogolnie poszukaj bezpiecznikow w tej komorze gdzie jest gniazdo diagnostyczne.
#5
Napisano 31 marca 2013 - 13:04
Użytkownik m00n dnia 31 marca 2013 - 13:01 napisał
ECU czyli komputer, powinien byc w tym miejscu gdzie zalcze diagnostyczne.
OVP - Przekaznik srebrny antyprzepieciowy, z czerwonym bezpiecznikiem. U mnie w m119 na komputerze sa bezpieczniki, nie wiem jak w twoim m111, ogolnie poszukaj bezpiecznikow w tej komorze gdzie jest gniazdo diagnostyczne.
OVP - Przekaznik srebrny antyprzepieciowy, z czerwonym bezpiecznikiem. U mnie w m119 na komputerze sa bezpieczniki, nie wiem jak w twoim m111, ogolnie poszukaj bezpiecznikow w tej komorze gdzie jest gniazdo diagnostyczne.
OK, dzięki. Idę szukać i poinformuję jak znajdę coś ciekawego.
#6
Napisano 31 marca 2013 - 13:29
A więc:
OVP zlokalizowany - bezpiecznik cały.
Usterka również zlokalizowana i usunięta Był nią przepalony bezpiecznik nr 7.
Dzięki za pomoc Pozdrawiam
OVP zlokalizowany - bezpiecznik cały.
Usterka również zlokalizowana i usunięta Był nią przepalony bezpiecznik nr 7.
Dzięki za pomoc Pozdrawiam
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
[S124] inutile 250TD 1992r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | inutile |
|
||
[W124] brak prądu w gnieździe zapalniczki po włączeniu świateł |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[S124] Moduł komfortu kombi. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomuss1980 |
|
||
[S124] baleronwkombi 2.0E 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | baleronwkombi |
|
|