MB E200 CDI z 2003 roku przebieg 180 tys. Czy warto taki model zakupić. Mam w124 ale brak tempomatu i klimy bardzo mi doskwiera. Mój W124 bezawaryjny, ale na co zwracać uwagę na tego E200CDI. Jakie zalety i wady w porównaniu z moim klasykiem? Byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek opinie...
0
W212 czyli E200CDI z 2003 r czy warto
Rozpoczęty przez Baltycki, maj 20 2022 16:59
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20 maja 2022 - 16:59
#2
Napisano 21 maja 2022 - 09:50
Jak 2003 to W211. E200CDI to mało awaryjne jednostki, jednak przebieg wydaje się być naciągany. Kolejna sprawa to pompa hamulcowa SBC, która była montowana do 2005 roku. Było to urządzenie awaryjne, zastępowało tradycyjne rozwiązanie czyli pompkę połączoną z pedałem hamulca. Tutaj jest tylko pompka, która po naciśnięciu hamulca podaje ciśnienie do pompy SBC (sterowana elektromechanicznie), a ta odpowiednio rozdziela siłę hamowania na każde koło.
SBC miało kilka czynników wpływających na zużycie i elektroniczne wyłączenie tego systemu w przypadku, gdy wyczerpał się limit naciśnięć hamulca, doszło do wewnętrznej awarii systemu lub została przejechana określona liczba kilometrów.
Dzisiaj SBC jest mniej kosztowne w naprawie, jednak jeśli w przeszłości ktoś przy tym grzebał, to nie wiadomo czy nie skasował jedynie licznika w tym urządzeniu. Była to najtańsza opcja, ale mogła skutkować tym, że nagle podczas jazdy urządzenie wpadnie w tryb awaryjny i zmniejszy nam siłę hamowania - wyświetla się wtedy czerwony komunikat na liczniku.
Jeśli chcesz oglądać taki samochód, to tylko z osobą która posiada komputer diagnostyczny - najlepiej Star Diagnosis. Dowiesz się czy przebieg jest autentyczny i czy SBC było kiedykolwiek naprawiane. Sam posiadałem W211 z 2004 roku z SBC i akurat u mnie przez około pół roku posiadania tego auta nie było żadnych problemów z SBC. Były za to inne drobne usterki, które nadwyrężały moje nerwy
SBC miało kilka czynników wpływających na zużycie i elektroniczne wyłączenie tego systemu w przypadku, gdy wyczerpał się limit naciśnięć hamulca, doszło do wewnętrznej awarii systemu lub została przejechana określona liczba kilometrów.
Dzisiaj SBC jest mniej kosztowne w naprawie, jednak jeśli w przeszłości ktoś przy tym grzebał, to nie wiadomo czy nie skasował jedynie licznika w tym urządzeniu. Była to najtańsza opcja, ale mogła skutkować tym, że nagle podczas jazdy urządzenie wpadnie w tryb awaryjny i zmniejszy nam siłę hamowania - wyświetla się wtedy czerwony komunikat na liczniku.
Jeśli chcesz oglądać taki samochód, to tylko z osobą która posiada komputer diagnostyczny - najlepiej Star Diagnosis. Dowiesz się czy przebieg jest autentyczny i czy SBC było kiedykolwiek naprawiane. Sam posiadałem W211 z 2004 roku z SBC i akurat u mnie przez około pół roku posiadania tego auta nie było żadnych problemów z SBC. Były za to inne drobne usterki, które nadwyrężały moje nerwy
#3
Napisano 18 września 2022 - 17:21
Użytkownik SuperBuster11 dnia 21 maja 2022 - 09:50 napisał
Jak 2003 to W211. E200CDI to mało awaryjne jednostki, jednak przebieg wydaje się być naciągany. Kolejna sprawa to pompa hamulcowa SBC, która była montowana do 2005 roku. Było to urządzenie awaryjne, zastępowało tradycyjne rozwiązanie czyli pompkę połączoną z pedałem hamulca. Tutaj jest tylko pompka, która po naciśnięciu hamulca podaje ciśnienie do pompy SBC (sterowana elektromechanicznie), a ta odpowiednio rozdziela siłę hamowania na każde koło.
SBC miało kilka czynników wpływających na zużycie i elektroniczne wyłączenie tego systemu w przypadku, gdy wyczerpał się limit naciśnięć hamulca, doszło do wewnętrznej awarii systemu lub została przejechana określona liczba kilometrów.
Dzisiaj SBC jest mniej kosztowne w naprawie, jednak jeśli w przeszłości ktoś przy tym grzebał, to nie wiadomo czy nie skasował jedynie licznika w tym urządzeniu. Była to najtańsza opcja, ale mogła skutkować tym, że nagle podczas jazdy urządzenie wpadnie w tryb awaryjny i zmniejszy nam siłę hamowania - wyświetla się wtedy czerwony komunikat na liczniku.
Jeśli chcesz oglądać taki samochód, to tylko z osobą która posiada komputer diagnostyczny - najlepiej Star Diagnosis. Dowiesz się czy przebieg jest autentyczny i czy SBC było kiedykolwiek naprawiane. Sam posiadałem W211 z 2004 roku z SBC i akurat u mnie przez około pół roku posiadania tego auta nie było żadnych problemów z SBC. Były za to inne drobne usterki, które nadwyrężały moje nerwy
SBC miało kilka czynników wpływających na zużycie i elektroniczne wyłączenie tego systemu w przypadku, gdy wyczerpał się limit naciśnięć hamulca, doszło do wewnętrznej awarii systemu lub została przejechana określona liczba kilometrów.
Dzisiaj SBC jest mniej kosztowne w naprawie, jednak jeśli w przeszłości ktoś przy tym grzebał, to nie wiadomo czy nie skasował jedynie licznika w tym urządzeniu. Była to najtańsza opcja, ale mogła skutkować tym, że nagle podczas jazdy urządzenie wpadnie w tryb awaryjny i zmniejszy nam siłę hamowania - wyświetla się wtedy czerwony komunikat na liczniku.
Jeśli chcesz oglądać taki samochód, to tylko z osobą która posiada komputer diagnostyczny - najlepiej Star Diagnosis. Dowiesz się czy przebieg jest autentyczny i czy SBC było kiedykolwiek naprawiane. Sam posiadałem W211 z 2004 roku z SBC i akurat u mnie przez około pół roku posiadania tego auta nie było żadnych problemów z SBC. Były za to inne drobne usterki, które nadwyrężały moje nerwy
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W203] 2.2 CDI 2003 problem z ekektryka |
Mercedes C, E i CLK | zabamix |
|
|
|
[CE124 300E] czy warto iść w tym kierunku ? |
Modyfikacje,Tuning | SLA |
|
||
CE 300 czy warto ? 124 |
HydePark | SLA |
|
||
Podpięty Aukcje internetowe czyli "igły ,full wypas ,bezwypadkow |
HydePark | SzmicioW124 |
|
||
[w201] 2.3-16v - cena adekwatna do stany, czyli jaka? |
Mercedes C, E i CLK | codigo |
|