mam małe pytanie - ostatnio przy wymianie szczęk od hamulca ręcznego po zdjęciu bębna zauważyłem, że półośka ma luz w piaście i minimalni chodzi góra-dół. Na boki jakby mniej, ale może to złudzenie (podobnie zachowuje się słabo dokręcona półoś z przodu) sprawdziłem śrubę mocującą, ale zakręcona jest na amen. Czy może to być objaw zużytych łożysk (nie szumią)?
0
[w124] Polos - luzy
Rozpoczęty przez wieloryb, lis 01 2008 23:46
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01 listopada 2008 - 23:46
#2
Napisano 02 listopada 2008 - 09:48
W najlepszym przypadku do wymiany łożyska a w gorszym przypadku jest do wymiany cała piasta. Róznica między piastą przedniego koła a piastą tylnego koła polega na tym, że z przodu jest śruba do kasowania luzu łożysk na piaście a z tyłu nie ma takiej sruby i półoś ma ma być zakręcona "na amen". Piasta nie może mieć luzu.
#3
Napisano 03 listopada 2008 - 19:05
luz mam między półosią a łożyskiem - po założeniu koła luzu nie wyczuwam - czy półoś jest zużyta?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Luzy na przekładni kierowniczej. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | filipqc1 |
|
||
Luzy w układzie napędowym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szejker1988 |
|
||
Polosie dyfer W124 E420 E500 E320 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | bart22 |
|
||
[W201] Luzy na pedale gazu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość_Arkezar_ |
|
||
[w201] Luzy na układzie kierowniczym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | matrix_44 |
|