teoretycznie tak, praktycznie nie
0
[w201/w124] Luzy na przekładni kierowniczej.
Rozpoczęty przez filipqc1, paź 11 2013 20:25
26 odpowiedzi w tym temacie
#21 Gość_arek92_
Napisano 22 października 2013 - 18:14
#23
Napisano 23 października 2013 - 09:22
Ale "tak", jeżeli ktoś wcześniej ustawiał zbieżność przy drążku mającym duże luzy.
Teoretycznie, fachowiec powinien uznać wykonanie takiej usługi za bezsensowne i wygonić na zmianę drążka, ale w dzisiejszych, kryzysowych czasach...
Teoretycznie, fachowiec powinien uznać wykonanie takiej usługi za bezsensowne i wygonić na zmianę drążka, ale w dzisiejszych, kryzysowych czasach...
#24 Gość_arek92_
Napisano 24 października 2013 - 21:20
do tego dochodzą zawsze minimalne bo minimalne ale różnice w wykonaniu poszczególnych producentów
#25
Napisano 03 lutego 2017 - 13:30
Witam.
U mnie podczas jazdy na wprost w zawieszeniu cisza ale gdy skręcę lekko lub bardzo koła to zaczyna coś pukać i na kierownicę przenoszą się drgania na nierównościach na równym wszystko jest w porządku. Podczas przeglądu w zawieszeniu nie wykazało żadnych oznak zużycia. Czy mogą być to objawy uszkodzonego drążka pośredniego układu kierowniczego lub też przekładni kierowniczej? Proszę o podpowiedź co to może być?
U mnie podczas jazdy na wprost w zawieszeniu cisza ale gdy skręcę lekko lub bardzo koła to zaczyna coś pukać i na kierownicę przenoszą się drgania na nierównościach na równym wszystko jest w porządku. Podczas przeglądu w zawieszeniu nie wykazało żadnych oznak zużycia. Czy mogą być to objawy uszkodzonego drążka pośredniego układu kierowniczego lub też przekładni kierowniczej? Proszę o podpowiedź co to może być?
#26
Napisano 03 lutego 2017 - 19:00
Wejdź pod auto gdy stoi na kołach, niech ktoś szybko rusza kierownicą lewo/prawo a Ty obserwuj wszystkie gałki czy mają luz. Przekładnie kier. zostaw sobie na sam koniec.
#27
Napisano 06 lutego 2017 - 10:03
A czy gdy skręcam kołami na maksa w lewo bądź prawo i obroty silnika spadają to oznacza to że przekładnia kierownicza potrzebuje regeneracji bądź wymiany? Bo zauważyłem taki objaw przy skręcaniu.
Dodano:
Wydaje mi się że w zawieszeniu nie ma luzu bo w zeszłym tygodniu diagnosta na przeglądzie powiedział że jest wszystko w jak najlepszym porządku. Chociaż najlepiej jest się samemu przekonać, sprawdzić czy tak jest.
Dodano:
Wydaje mi się że w zawieszeniu nie ma luzu bo w zeszłym tygodniu diagnosta na przeglądzie powiedział że jest wszystko w jak najlepszym porządku. Chociaż najlepiej jest się samemu przekonać, sprawdzić czy tak jest.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Wymiana simmerringu przekładni głównej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
Pomoc w zidentyfikowaniu przycisku spod kolumny kierowniczej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|
||
Przekładnia do m119 a inne... |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | glinek1980 |
|
|
|
[w124] Montaż kolumny kierowniczej regulowanej elektrycznie |
Modyfikacje,Tuning | VALENTINE |
|
|
|
[w124] Wymiana przekładni układu kierowniczego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pasiasty |
|